eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów edukacyjnych dla dzieci niepełnosprawnych z Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie w ramach projektu Mały człowiek w wielkim świecie realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-30

Mikołów: Przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów edukacyjnych dla dzieci niepełnosprawnych z Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie w ramach projektu Mały człowiek w wielkim świecie realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 323894 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych , ul. Pokoju 4 a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 219 80 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs2s-mikolow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów edukacyjnych dla dzieci niepełnosprawnych z Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie w ramach projektu Mały człowiek w wielkim świecie realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1: Organizacja warsztatów we Wrocławiu pn.: Czy wy wiecie czy nie wiecie krasnoludki są na świecie. Wymagania ogólne: 1. Miejsce i czas realizacji zamówienia: Wrocław, 14-16 września 2012 r. 2. Zamawiający wymaga, aby organizacja warsztatów w ramach projektu, odbywała się poza godzinami obligatoryjnymi dla poszczególnych uczniów w dniach od piątku do niedzieli, w trakcie ferii zimowych lub długich weekendów, po wcześniejszym uzgodnieniu konkretnych terminów z Zamawiającym 3. Wyjazd 3-dniowy, 2 noclegi 4. Maksymalna liczba osób - 42 uczestników - uczennic i uczniów biorących udział w projekcie, 5 osób opieki, 3 organizatorów, 1 kierowca Wymagania merytoryczne: Warsztat powinien obejmować co najmniej: zajęcia fotograficzne, warsztaty w Muzeum Telekomunikacji i Poczty Polskiej. Warsztaty powinny być prowadzone z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauczania, w tym prezentacji multimedialnych, filmów, eksponatów oraz edukacji przez doświadczenie. Pakiet 2: Organizacja warsztatów w Poznaniu pn.: Gościnne pokoje muzyki. Wymagania ogólne: 1. Miejsce i czas realizacji zamówienia: Poznań, październik 2012 r. 2. Zamawiający wymaga, aby organizacja warsztatów w ramach projektu, odbywała się poza godzinami obligatoryjnymi dla poszczególnych uczniów w dniach od piątku do niedzieli, w trakcie ferii zimowych lub długich weekendów, po wcześniejszym uzgodnieniu konkretnych terminów z Zamawiającym 3. Wyjazd 3-dniowy, 2 noclegi 4. Maksymalna liczba osób - 42 uczestników - uczennic i uczniów biorących udział w projekcie, 5 osób opieki, 3 organizatorów, 1 kierowca 4 Wymagania merytoryczne: Warsztat powinien obejmować co najmniej: warsztaty w Muzeum Instrumentów Muzycznych, warsztaty w Muzeum Początków Państwa Polskiego, warsztaty fotograficzne. Warsztaty powinny być prowadzone z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauczania, w tym prezentacji multimedialnych, filmów, eksponatów oraz edukacji przez doświadczenie. Pakiet 3: Organizacja warsztatów w Warszawie pn.: A to Polska właśnie. Wymagania ogólne: 1. Miejsce i czas realizacji zamówienia: Warszawa, styczeń/luty 2013 r. 2. Zamawiający wymaga, aby organizacja warsztatów w ramach projektu, odbywała się poza godzinami obligatoryjnymi dla poszczególnych uczniów w dniach od piątku do niedzieli, w trakcie ferii zimowych lub długich weekendów, po wcześniejszym uzgodnieniu konkretnych terminów z Zamawiającym 3. Wyjazd 4-dniowy, 3 noclegi 4. Maksymalna liczba osób - 42 uczestników - uczennic i uczniów biorących udział w projekcie, 5 osób opieki, 3 organizatorów, 1 kierowca Wymagania merytoryczne: Warsztat powinien obejmować co najmniej: warsztaty naukowe w Centrum Nauki Kopernik, historyczne w Muzeum Powstania Warszawskiego i na Zamku Królewskim, obywatelskie, kulturalne, warsztaty jak świadomie robić zakupy?, fotograficzne. Warsztaty powinny być prowadzone z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauczania, w tym prezentacji multimedialnych, filmów, eksponatów oraz edukacji przez doświadczenie. Pakiet 4: Organizacja warsztatów w Toruniu pn.: Wstrzymał Słońce ruszył Ziemię Wymagania ogólne: 1. Miejsce i czas realizacji zamówienia: Toruń, kwiecień/maj 2013 r. 2. Zamawiający wymaga, aby organizacja warsztatów w ramach projektu, odbywała się poza godzinami obligatoryjnymi dla poszczególnych uczniów w dniach od piątku do niedzieli, w trakcie ferii zimowych lub długich weekendów, po wcześniejszym uzgodnieniu konkretnych terminów z Zamawiającym. 3. Wyjazd 3-dniowy, 2 noclegi 4. Maksymalna liczba osób - 42 uczestników - uczennic i uczniów biorących udział w projekcie, 5 osób opieki, 3 organizatorów, 1 kierowca Wymagania merytoryczne: Warsztat powinien obejmować co najmniej: warsztaty naukowe w Planetarium, warsztaty fotograficzne, historyczne. Warsztaty powinny być prowadzone z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauczania, w tym prezentacji multimedialnych, filmów, eksponatów oraz edukacji przez doświadczenie. Pakiet 5: Organizacja warsztatów w Wieliczce pn.: Czy sól jest słona? Wymagania ogólne: 1. Miejsce i czas realizacji zamówienia: Wieliczka, maj 2013 r. 2. Zamawiający wymaga, aby organizacja warsztatów w ramach projektu, odbywała się poza godzinami obligatoryjnymi dla poszczególnych uczniów w dniach od piątku do niedzieli, w trakcie ferii zimowych lub długich weekendów, po wcześniejszym uzgodnieniu konkretnych terminów z Zamawiającym. 5 3. Wyjazd 1-dniowy 4. Maksymalna liczba osób - 52 uczestników - uczennic i uczniów biorących udział w projekcie, 6 osób opieki, 3 organizatorów, Wymagania merytoryczne: Warsztat powinien obejmować co najmniej: warsztat historyczny, geograficzny. Warsztaty powinny być prowadzone z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauczania, w tym prezentacji multimedialnych, filmów, eksponatów oraz edukacji przez doświadczenie. Pakiet 6: Organizacja warsztatów w Inwałdzie/Zatorze pn.: Śladami Polski i Europy - a może dinozaurów Wymagania ogólne: 1. Miejsce i czas realizacji zamówienia: Inwałd/Zator, czerwiec 2013 r. 2. Zamawiający wymaga, aby organizacja warsztatów w ramach projektu, odbywała się poza godzinami obligatoryjnymi dla poszczególnych uczniów w dniach od piątku do niedzieli, w trakcie ferii zimowych lub długich weekendów, po wcześniejszym uzgodnieniu konkretnych terminów z Zamawiającym 3. Wyjazd 1-dniowy 4. Maksymalna liczba osób - 52 uczestników - uczennic i uczniów biorących udział w projekcie, 6 osób opieki, 3 organizatorów, Wymagania merytoryczne: Warsztat powinien obejmować co najmniej: warsztat wiedzy europejskiej, archeologicznej, historycznej, paleontologicznej, artystycznej. Warsztaty powinny być prowadzone z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauczania, w tym prezentacji multimedialnych, filmów, eksponatów oraz edukacji przez doświadczenie. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia w mniejszym zakresie oraz w innym niż podany terminie. W przypadku rezygnacji uczestnika/ów Zamawiający zobowiązuje się poinformować Wykonawcę o tym fakcie najpóźniej na 7 dni przed planowanym terminem wyjazdu. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do opracowania szczegółowego programu warsztatów w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy, nie później jednak niż 3 dni przed pierwszym wyjazdem na warsztaty. Wymagania dotyczące zakwaterowania: 1. Ośrodek wypoczynkowy albo hotel (o standardzie minimum 2 gwiazdkowym) albo pensjonat (o standardzie minimum 3 gwiazdkowym) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie /j.t. Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169, z późn. zmian./. 2. Obiekt powinien spełniać wymagania określone w paragrafie 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12 poz. 67 z poźn. zm.). 3. Obiekt powinien posiadać parking dla autokarów oraz windę. 4. Pokoje maksymalnie 5-osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka, ubikacja, ciepła woda, mydełka), wyposażone w łóżka jednoosobowe (wykluczone łóżka 6 piętrowe), szafę, stolik, krzesła, telewizor. Pokoje maksymalnie 2-osobowe dla opiekunów oraz 1-osobowe dla organizatorów i kierowcy. 5. Obiekt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. 6. Do dyspozycji uczestników (obowiązkowe): a) stołówka lub restauracja, b) sala ze sprzętem RTV, sprzętem nagłaśniającym do organizacji dyskotek, imprez karaoke oraz projekcji filmów, Wymagania dotyczące wyżywienia: 1. Pierwszy posiłek - kolacja w dniu przyjazdu w hotelu; ostatni posiłek obiad w dniu wyjazdu w restauracji na mieście, prowiant na drogę tam i z powrotem + napoje bez ograniczeń (napoje zimne). 2. Podczas pobytu trzy posiłki dziennie: śniadanie w miejscu zakwaterowania, obiad w regionalnych restauracjach na mieście, kolacja w miejscu zakwaterowania lub w regionalnych restauracjach na mieście. Obiady dwudaniowe z deserem i napojami serwowane. Śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu. Zamawiający dopuszcza również następujący sposób serwowania posiłków: część posiłków w formie bufetu (np. podczas śniadania płatki śniadaniowe, pieczywo, dżemy, napoje), a część na półmiskach na stołach. Ciepłe dania serwowane na śniadania i kolacje, jak również wędliny i sery oraz warzywa, mogą być podawane uczestnikom do stołów. Napoje - całodniowo bez ograniczeń. 3. Podczas wyjazdów jednodniowych Wykonawca zapewnia: prowiant na drogę tam i z powrotem + napoje, obiad dwudaniowy z napojami i deserem. 4. Wykonawca jest zobowiązany zagwarantować posiłki zróżnicowane, przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia określonymi w obowiązujących przepisach prawa i odpowiadające normom pod względem: ilości, jakości i wartości odżywczych - obiad powinien składać się z dwóch ciepłych dań (zupa i drugie danie + kompot lub sok) i deseru. 5. Żywienie uczestników powinno odbywać się zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w odrębnych przepisach. Wymagania dotyczące kadry podczas wyjazdów 1-dniowych: 1. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia właściwej opieki w trakcie transportu Uczestników. 2. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia opieki doświadczonej kadry pedagogicznej (zgodnie z obowiązującymi przepisami), posiadającej kwalifikacje zgodnie z przepisami MEN do sprawowania opieki nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną (preferowane: ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki, doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi min. 3 lata). 3. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia nauczycieli niezbędnych do prowadzenia zajęć warsztatowych (preferowane ukończone wyższe studia wyższe pedagogiczne kierunkowe w dziedzinie: chemia, biologia, geografia, matematyka, historia, WOS, język polski, plastyka, muzyka, sztuka oraz ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki, doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi min. 3 lata). 4. Wykonawca zapewni licencjonowanego przewodnika podczas wyjazdów. 5. Wykonawca przedstawi w składanej ofercie, do wiadomości Zamawiającemu wykaz osób (kadry), które będą uczestniczyć w realizacji niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. 7 Wymagania dotyczące transportu podczas warsztatów 1-dniowych: 1. Miejsce zbiórki uczestników warsztatów - parking przy Zespole Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie, ul. Pokoju 4a, 43-190 Mikołów. 2. Wykonawca zapewni właściwą opiekę w trakcie transportu uczestników. 3. Wykonawca zapewni przejazd autokarem z ilością miejsc powyżej 60 z miejsca wyjazdu do miejsca pobytu i powrót z pobytu z wykorzystaniem środków transportu: a) komfortowych (wyposażonych w sprawną klimatyzację i toaletę oraz telewizor), b) dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) - posiadających aktualny przegląd i ubezpieczenie, c) spełniających wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, d) prowadzonych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tychże usług. 4. Wykonawca zapewni transport na trasie gwarantowanej. 5. Wykonawca pokrywa wszystkie wymagane opłaty drogowe i parkingowe. Wymagania dotyczące ubezpieczenia: 1. Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW na czas transportu i pobytu dla każdego uczestnika warsztatów. 2. Ubezpieczenie musi obejmować ochroną co najmniej koszty leczenia oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków na kwotę min. 10 000,00 zł. PROGRAM RAMOWY WARSZTATÓW: 1. 1 dzień - wyjazd autokarem w godzinach popołudniowych wg harmonogramu, przyjazd do ośrodka, pierwszy posiłek - kolacja, 2. 1,2,3,4 dzień - program dostosowany do wieku uczestników. a) Program edukacyjny: Warsztaty być prowadzone w formie warsztatów i ćwiczeń nastawionych na naukę przez doświadczenie w obiektach edukacyjnych i w muzeach. Wykonawca powinien zapewnić potrzebne materiały dydaktyczne. b) Program rekreacyjny - nastawiony na aktywny wypoczynek, możliwość korzystania z miejscowych atrakcji kulturalno-rozrywkowych podczas pobytu oraz innych atrakcji, itp. Wykonawca zapewnienia bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, przewodnika oraz inne koszty związane z organizacją warsztatów. 3. 3 lub 4 dzień - ostatni posiłek - obiad, pobranie suchego prowiantu i napojów na drogę. Powrót w godzinach wieczornych. 4. Wskazany ramowy program warsztatów jest programem minimalnym. Szczegółowe harmonogramy warsztatów, uzależnione m.in. od dostępności poszczególnych obiektów w miejscach docelowych. Zostaną uzgodnione z wybranym Wykonawcą po podpisaniu umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił dokumentów do spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 usługi zorganizowania warsztatów edukacyjnych dla dzieci w zakresie zajęć fotograficznych lub naukowych lub historycznych lub kulturalnych lub obywatelskich, w tym co najmniej 2 warsztatów dla dzieci niepełnosprawnych o łącznej wartości dla wszystkich warsztatów minimum 130 tys. złotych brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił dokumentów do spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje min. 6 osobami z kwalifikacjami do sprawowania opieki nad dziećmi niepełnosprawnymi, które posiadają ukończone studia wyższe pedagogiczne kierunkowe w dziedzinie: chemia lub biologia lub geografia lub matematyka lub historia lub WOS lub język polski lub plastyka lub muzyka lub sztuka oraz ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki oraz doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi min. 3 lata.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił dokumentów do spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Referencje.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Referencje.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Doświadczenie - 60

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia zmiany przedmiotu lub terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: z powodu wystąpienia opóźnienia rozstrzygnięcia postępowania przetargowego, z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego, z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody, z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia zmian w zakresie ilości uczestników zajęć oraz ilości kilometrów po dokonaniu wyboru dokładnego miejsca wyjazdów oraz naboru uczestników.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zss2.mikolowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych ul. Pokoju 4a 43-190 Mikołów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych ul. Pokoju 4 a 43-190 Mikołów Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.