Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-16
Przemyśl: zorganizowanie i przeprowadzenie kursów:
brukarz,
spawacz metodą MAG,
oraz przeprowadzenie cyklu zajęć aktywizacyjnych, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, służących podniesieniu kwalifikacji osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności dla osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w ZK Przemyśl.
Numer ogłoszenia: 323861 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Przemyślu , ul. Rokitniańska 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 0-16 678 92 71, faks 0-18 678 61 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka penitencjarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: brukarz, spawacz metodą MAG, oraz przeprowadzenie cyklu zajęć aktywizacyjnych, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, służących podniesieniu kwalifikacji osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności dla osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w ZK Przemyśl..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu brukarz, spawacz metodą MAG oraz cyklu zajęć aktywizacyjnych skierowanych dla osadzonych w Zakładzie Karnym w Przemyślu, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zadanie I 1.Kurs brukarz liczba kursów - 1 liczba uczestników - 12 czas trwania kursu - min. 95 godzin dydaktycznych dla każdego uczestnika (1 godzina dydaktyczna to 45 minut), w tym zajęcia teoretyczne min. 15 godzin, zajęcia praktyczne min. 80 godzin, Zadanie II 1. Kurs spawacz metodą MAG liczba kursów - 1 liczba uczestników - 12 czas trwania kursu - min. 78 godzin dydaktycznych dla każdego uczestnika (1 godzina dydaktyczna to 45 minut), w tym zajęcia teoretyczne min. 10 godzin, zajęcia praktyczne min. 68 godzin, Zadanie III: 1 Przeprowadzenie zajęć aktywizacyjnych liczba zajęć - 2 cykle liczba uczestników - 24 osób czas trwania - 25 godzin (1 godzina dydaktyczna to 45 minut). Zamawiający wymaga, aby w ramach zajęć teoretycznych kursu zrealizowane zostały m.in. następujące tematy: dla zadania I: a/ ogólne wiadomości o budownictwie drogowym, b/ materiały stosowane w robotach drogowych, c/ dokumentacja, d/ technologia robót brukarskich, e/ maszyny i urządzenia, f/ przygotowanie frontu pracy, g/ rysunek zawodowy, h/ brukowanie, i/ bhp i ppoż. dla zadania II: a/ procesy spajania i pokrewne spawaniu, b/ rysunek techniczny w spawalnictwie, c/ materiały podstawowe, d/ podstawy elektrotechniki, e/ urządzenia i sprzęt do spawania, f/ technika i technologia spawania, g/ niezgodności spawalnicze, kontrola i badania złączy spawanych, h/ konstrukcje spawane I jakość w spawalnictwie, i/ szkolenie, egzaminowanie, kwalifikowanie, certyfikowanie i uprawnienia spawaczy j/ przepisy, wytyczne i normy dotyczące spawalnictwa, k/ bhp i ppoż przy pracach spawalniczych. Program cyklu aktywizacyjnego powinien obejmować: a)co najmniej 25 godzin zajęć, b)zebrania i gromadzenia danych osobowych beneficjentów ostatecznych. Wszelkie dane niezbędne do prowadzenia kursu Wykonawca będzie gromadził bezpośrednio od osadzonych objętych wsparciem. c)wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć aktywizacyjnych zgodnie z przedstawionym programem obejmującym: nazwę i zakres zajęć, czas trwania i sposób organizacji zajęć aktywizacyjnych, cele, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar, treści w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, sposób sprawdzania efektów zajęć; prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć stanowiącej; dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć; rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć, sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć, poprzez prowadzenie imiennej listy obecności z podpisami uczestników zajęć aktywizacyjnych. Zamawiający wymaga, aby w ramach zajęć aktywizacyjnych kursu zrealizowane zostały m.in. następujące tematy: a/ komunikacja interpersonalna. Aktywne słuchanie. b/ autoprezentacja i samoocena. c/ przygotowanie i przebieg rozmowy kwalifikacyjnej ( ocena własnych cech i predyspozycji zawodowych, skuteczna komunikacja, analiza ofert pracy, autoprezentacja, dokumenty aplikacyjne, typowe pytania pracodawców, jak założyć własną firmę), d/ planowanie ścieżki rozwoju. e/ uczucia i emocje. Sposoby radzenia sobie ze stresem..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na posdstawie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Przemyślu
ul. Rokietniańska 1
37-700 Przemyśl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2010 godzina 09:15, miejsce: Zakład Karny w Przemyślu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Środki Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 POKL służących podniesieniu kwalifikacji osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu kary pozbawienia wolności..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kurs brukarza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zorganizowanie i przeprowadzenie kursu brukarza ( część teoretyczna i praktyczna).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kurs spawacz metodą MAG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawacza metodą MAG ( część teoretyczna i praktyczna).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zorganizowanie i przxeprowadzenie zajęć aktywizacyjnych - 2 cykle.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 cykle dla 24 osób ( 2 x 12 osób), czas trwania po 25 godzin lekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- ZAKUP I DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO SAMOCHODU DOSTAWCZEGO Z WYPOSAŻENIEM DO BEZPIECZNEGO PRZEWOŻENIA ZABYTKÓW DLA MUZEUM NARODOWEGO ZIEMI PRZEMYSKIEJ W PRZEMYŚLU.
- Remont pomieszczeń Sądu Okręgowego w Przemyślu przy ul. Konarskiego 6
- Dokumentacja projektowa dla zadania pn.: "Rozbudowa odcinków dróg publicznych kategorii gminnej oznaczonych symbolami KDZ1 i KDL1 w mpzp Strefa Gospodarcza II
- Zakup samochodu specjalnego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony z napędem 4x4 z podnośnikiem koszowym
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku dydaktycznego "Kolegium Wschodnie" Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- "Konserwacja techniczna, estetyczna, remont instalacji elektrycznej i oświetleniowej pom. 103 i remont Sali Narad 62 w budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu" w ramach Rząd. Funduszu Polski Ład
więcej: przetargi w Przemyślu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.