Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-18
Białystok: Utrzymanie i bieżąca konserwacja ogrodzenia zespołu pałacowo - ogrodowego Branickich.
Numer ogłoszenia: 323854 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i bieżąca konserwacja ogrodzenia zespołu pałacowo - ogrodowego Branickich..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia polega na utrzymaniu i bieżącej konserwacji ogrodzenia zespołu pałacowo-ogrodowego Branickich (bez Pawilonu Toskańskiego, Pawilonu Włoskiego, dwóch studni i Bramy Wielkiej) na łącznej długości około 1500 mb. 2. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje: 1) zmywanie powierzchni gąsiorów i dachówek przykrycia muru z kolonii mchów i wykwitów, 2) uzupełnianie dachówek (holenderek esówek cementowych barwionych) oraz gąsiorów ceramicznych z wypełnieniem spoin i uszczelnień w miejscach ich połączeń, 3) regenerację oraz uzupełnianie bram, bramek, krat oraz innych elementów ślusarskich wchodzących w skład ogrodzenia, 4) wykonywanie miejscowych wzmocnień konstrukcji nośnych muru (prace naprawcze stabilizujące fundamenty muru), 5) uzupełnianie uszkodzeń muru (zarysowania, spękania, wykruszenia, itp.), 6) nakładanie powłok malarskich (kolorystyka zgodna z zaleceniami Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków), 7) miejscowe usuwanie powłok malarskich będących aktami wandalizmu oraz nakładanie nowych przy zastosowaniu odpowiednich technologii (np. antygrafitti)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2 000 (słownie: dwa tysiące zł). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy w Banku KREDYT BANK S.A. II Oddział w Białymstoku nr 07 1500 1344 1213 4004 9891 0000 a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule należy wpisać: Wadium - Utrzymanie i bieżąca konserwacja ogrodzenia zespołu pałacowo - ogrodowego Branickich. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego przy ul. Słonimskiej 1, pok.102 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 28.09.2009r. do godz. 09:45.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - dysponują lub będą dysponować osobą (osobami), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia w zakresie prac konserwatorskich zgodnie z § 7 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579) oraz odbył po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków lub zgodnie z § 7 ust. 2 w/w Rozporządzenia oraz odbyły co najmniej 5-letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za wykonaną pracę dokonywana będzie w okresach miesięcznych w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionych faktur (lub korekty do faktury) zamawiającemu. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia oraz dokumenty lub ich kserokopie /odpisy/ poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (z podaniem imienia i nazwiska - na lub wg zał. nr 2) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia oraz danymi na temat odbycia praktyki zawodowej z podaniem okresu pracy, nazwy, adresu i telefonu pracodawców oraz miejsca i zakresu wykonywanych czynności; 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (na lub wg zał. nr 3)- jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 2 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 4) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (na lub wg zał. nr 4). 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w pkt 1 ppkt 1, b) warunki dotyczące wymaganego doświadczenia, posiadanego potencjału osobowego będą badane łącznie- dokumenty określone pkt 1 ppkt 2 powinien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w pkt 1 ppkt 3 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 siwz, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego, 15-950 Białystok, ul. J.K. Branickiego 9, pok. 321.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1, pok. nr 501.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wydziału do Spraw Wojskowych
- Dostawa 0,9% roztworu NaCl oraz płynu antykoagulacyjnego ACD-A ZP/TP-15/24
- Dostawa produktów leczniczych do infuzji i preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego
- Bezpośrednia stała ochrona fizyczna siedziby KZK Spółki z o. o. na II półrocze 2024 roku
- Remont poddasza wraz z wymianą okien dachowych w budynku Inspektoratu ZUS w Sokółce
- Modernizacja pomieszczeń w celu utworzenia Pracowni Rezonansu Magnetycznego w SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZEGLĄDZIE I KONSERWACJI CENTRAL WENTYLACYJNO-KLIMATYZACYJNYCH, AGREGATÓW CHŁODNICZYCH I KLIMATYZATORÓW TYPU SPLIT, ZAINSTALOWANYCH W OBIEKCIE SZPITALA MBNP
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych stolarsko-szklarskich w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-3
- Utrzymanie pomników i obsługa uroczystości przy pomnikach
- Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów w mieście Lublin
- "Prace konserwatorskie i restauratorskie przy ołtarzu głównym z obrazami i rzeźbami z Kościoła Parafialnego pw. Wszystkich Świętych w Giecznie"
- ,,Prace konserwatorskie i restauratorskie - ołtarz główny z Kościoła pw. św. Ap. Piotra i Pawła w Białej k. Zgierza"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.