To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-14
Ogłoszenie nr 323783 - 2016 z dnia 2016-10-14 r.
Kartuzy: Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkół w Kiełpinie przy ul. Szkolnej 29 na potrzeby ośrodków wychowania przedszkolnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 308764-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kartuzy, krajowy numer identyfikacyjny
52754600000, ul.
ul. gen. Józefa Hallera
1,
83300
Kartuzy, państwo
, woj.
pomorskie, tel.
58 694 52 00, faks
586 945 135, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.kartuzy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkół w Kiełpinie przy ul. Szkolnej 29 na potrzeby ośrodków wychowania przedszkolnego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZ.271.33.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkół w Kiełpinie przy ul. Szkolnej 29 działka nr 11/22 obręb ewidencyjny Kiełpino na potrzeby ośrodków wychowania przedszkolnego wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części budynku Zespołu szkół w Kiełpinie na cele przedszkolne zgodnie z projektem aranżacji wnętrz. Zamówienie obejmuje w szczególności wykonanie następujących kategorii robót: 2.1) roboty budowlane, 2.2) roboty rozbiórkowe, 2.3) wydzielenie pomieszczeń, 2.4) roboty wykończeniowe, 2.5) stolarka okienna i drzwiowa, 2.6) wykonanie podestu przed wejściem, 2.7) wykonanie nowego podestu przed istniejącym wejściem wraz z pochylnią, 2.8) wykonanie dodatkowych przewodów wentylacyjnych, 2.9) dostawa i montaż infrastruktury sanitarnej (wraz z podajnikami papieru toaletowego, dozownikami mydła, suszarkami do rąk oraz podajnikami ręczników papierowych), 2.10) instalacja centralnego ogrzewania, 2.11) instalacja wodno- kanalizacyjna, 2.12) instalacja elektryczna i teletechniczna. 3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Dokumentacji Projektowej, którą tworzą: projekty budowlane, aranżacje wnętrz, przedmiary robót oraz STWiOR - Specyfikacje Techniczne Wykonania i odbioru Robót. Przedmiary robót należy traktować jako element pomocniczy do obliczania ceny oferty. 4) Całość dokumentacji, o której mowa w pkt 3 można pobrać z poniższego linka: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1255169/2016/17_16/dokumentacja_czesc_nr_4_kielpino.zip
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45214100-1
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45400000-1,
45421000-4,
45442100-8,
45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/09/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT493003.34 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 602700.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4)
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przeprowadził dwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) Postępowanie pierwsze prowadzone pod nazwą "Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 2 w Kartuzach przy ul. Wzgórze Wolności 1, Szkoły Podstawowej w Łapalicach przy ul. Szkolnej 2, Zespołu Szkół w Kiełpinie przy ul.Szkolnej 29 oraz Zespołu Szkół w Staniszewie, Staniszewo 2A na potrzeby ośrodków wychowania przedszkolnego (znak sprawy: IZ.271.17.2016) - ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 01.07.2016 r., nr 114009 - 2016 2) Postępowanie pierwsze prowadzone pod nazwą "Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 2 w Kartuzach przy ul. Wzgórze Wolności 1, Szkoły Podstawowej w Łapalicach przy ul. Szkolnej 2, Zespołu Szkół w Kiełpinie przy ul.Szkolnej 29 oraz Zespołu Szkół w Staniszewie, Staniszewo 2A na potrzeby ośrodków wychowania przedszkolnego (znak sprawy: IZ.271.21.2016) - ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 20.07.2016 r., nr 146175 - 2016. Oba postępowania obejmowały ten sam zakres zamówienia i każde z nich było podzielone na cztery części - każda Część zamówienia obejmowała daną placówkę światową. W postępowaniu pierwszym nie wpłynęła żadna oferta. W związku z tym postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) Pzp W wyniku rozstrzygnięcia ponowionego postępowania udzielono zamówienia na Część nr 1 i 3. Na Część nr 2 i 4 nie wpłynęły żadne oferty. W związku z tym postępowanie zostało unieważnione w zakresie Części nr 2 i 4 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) Pzp. Zamówienie będące przedmiotem niniejszego zamówienia odpowiada swoim zakresem Części nr 4 poprzednich zamówień, tj. adaptację pomieszczeń Zespołu Szkół w Kiełpinie przy ul. Szkolnej 29 na potrzeby ośrodków wychowania przedszkolnego. Zakres przedmiotu niniejszego zamówienia nie został istotnie zmieniony. Zgodnie z treścią art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 1920G na odcinku Gołubie - Szymbark.
- Utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach poprzez koszenie traw i frezowanie pni
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
- Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Kartuskiego
- Wykonanie, odnowa i usuwanie znaków oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Kartuskiego w 2024 r.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.