eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Zakup i dostawa urządzeń medycznych dla potrzeb Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-20

Chorzów: Zakup i dostawa urządzeń medycznych dla potrzeb Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 323715 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie , ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499115, faks 032 2413952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa urządzeń medycznych dla potrzeb Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w zakresie następujących ofert częściowych: - Część nr 1 zadania - Zakup i dostawa holtera ciśnienia wraz z oprogramowaniem dla Pracowni EKG - Część nr 2 zadania - Zakup i dostawa półautomatycznego mikrotomu rotacyjnego dla Pracowni Histopatologii - Część nr 3 zadania - Zakup i dostawa czterech kardiomonitorów stacjonarno - przenośnych , kompaktowych dla Oddziału Chirurgii Ogólnej, Oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej, Oddziału Hematologicznego - Część nr 4 zadania - Zakup i dostawa pięciu pomp infuzyjnych jednostrzykawkowych dla Oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej, Oddziału Endokrynologicznego, Oddziału Hematologicznego - Część nr 5 zadania - Zakup i dostawa dwóch elektrokardiografów 12 kanałowych dla Oddziału Wewnętrznego, Oddziału Wewnętrznego z Pododdziałem Geriatrycznym - Część nr 6 zadania - Zakup i dostawa dwóch pulsoksymetrów stacjonarno - transportowych dla Oddziału Ortopedycznego, Pracowni Endoskopii - Część nr 7 zadania - Zakup i dostawa aparatu do elektrokoagulacji dla Oddziału Dermatologicznego - Część nr 8 zadania - Zakup i dostawa aparatu do kriochirurgii zasilanego podtlenkiem azotu dla Oddziału Dermatologicznego - Część nr 9 zadania - Zakup i dostawa komory laminarnej do pracy z cytostatykami dla Oddziału Hematologicznego - Część nr 10 zadania - Zakup i dostawa respiratora transportowego dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii - Część nr 11 zadania - Zakup i dostawa centrali intensywnego nadzoru z dwoma kardiomonitorami i defibrylatorem dla Oddziału Wewnętrznego z Pododdziałem Geriatrycznym - Część nr 12 zadania - Sterylizator laboratoryjny - powietrzny z naturalnym i wymuszonym obiegiem powietrza dla Apteki szpitalnej - Część nr 13 zadania - Zakup i dostawa aparatu do oczyszczania wody dla Apteki szpitalnej Szacunkowa wartość realizacji zadania nie przekracza w złotych równowartości kwoty 133 000 euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów 33.19.51.00 - Monitory 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.19.52.00 - Centralna jednostka monitorująca 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii 33.16.50.00 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii 44.61.12.00 - Respiratory 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące 42.91.00.00 - Aparatura do destylacji, filtrowania lub rektyfikacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium dla ofert całkowitych, obejmujących wszystkie zadania w wysokości: 8 160,00 zł (słownie: osiem tysięcy sto sześćdziesiąt złotych 00/100). Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ CHORZÓW Nr 21 1050 1243 1000 0010 0009 7517 Wadium w pieniądzu wniesione zostaje na konto depozytowe i w związku z powyższym z tytułu charakteru umowy pomiędzy Bankiem a Zespołem Szpitali Miejskich o prowadzenie konta nie oprocentowanego, Wykonawcom nie przysługują odsetki. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w Kasie Głównej Zespołu Szpitali Miejskich. Termin wniesienia wadium upływa dnia 03.12.2008r. o godzinie 10.00 Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych z późn. zm.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. złożą w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego ofertę zgodną z wymaganiami SIWZ; 6. zabezpieczą ofertę wadium w wysokości, formie i terminie określonym przez Zamawiającego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda przedstawienia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) dokumentów stwierdzających, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do realizacji przedmiotowego zadania, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Jeżeli ustawy nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień dla realizacji zadania, które jest przedmiotem postępowania Wykonawca składa odpowiednie oświadczenie na piśmie; c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedstawienia wykazu wykonanych i wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (dopuszcza się podanie roku) i odbiorców wraz z ich dokładnymi danymi adresowymi. Zamawiający wymaga, aby powyższy wykaz uwzględniał minimum jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) kserokopii dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda w szczególności przedstawienia w ofercie: a) aktualnych rejestracji i atestów wydawanych przez upoważnione do tego jednostki badawcze poświadczających dopuszczenie oferowanych wyrobów do stosowania w lecznictwie na terenie Unii Europejskiej lub zaświadczeń podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzających, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom. b) dołączenia do oferty przetargowej katalogów lub innych materiałów opisujących przedmiot zamówienia w języku polskim. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części IV B ust. 1 pkt a), d) , e), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w części IV ust. 1, pkt c), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty należy złożyć zgodnie z przesłankami zawartymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: : SIWZ w formie drukowanej dostępna jest w siedzibie zamawiającego odpłatnie w kwocie 5 zł w Dziale Zamówień Publicznych znajdującym się w budynku administracji na II piętrze w pokoju nr 217. Opłatę z.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętym, nienaruszonym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego: 41 - 500 Chorzów ul Strzelców Bytomskich 11 - sekretariat szpitala..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa holtera ciśnienia wraz z oprogramowaniem dla Pracowni EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Holter ciśnienia wraz z oprogramowaniem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa półautomatycznego mikrotomu rotacyjnego dla Pracowni Histopatologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrotom rotacyjny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa czterech kardiomonitorów stacjonarno - przenośnych , kompaktowych dla Oddziału Chirurgii Ogólnej, Oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej, Oddziału Hematologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.51.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa pięciu pomp infuzyjnych jednostrzykawkowych dla Oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej, Oddziału Endokrynologicznego, Oddziału Hematologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.41.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa dwóch elektrokardiografów 12 kanałowych dla Oddziału Wewnętrznego, Oddziału Wewnętrznego z Pododdziałem Geriatrycznym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrokardiografy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa dwóch pulsoksymetrów stacjonarno - transportowych dla Oddziału Ortopedycznego, Pracowni Endoskopii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pulsoksymetry.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa aparatu do elektrokoagulacji dla Oddziału Dermatologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do elektrokoagulacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup i dostawa aparatu do kriochirurgii zasilanego podtlenkiem azotu dla Oddziału Dermatologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do kriochirurgii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.50.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup i dostawa komory laminarnej do pracy z cytostatykami dla Oddziału Hematologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komora laminarna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakup i dostawa respiratora transportowego dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respirator.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zakup i dostawa centrali intensywnego nadzoru z dwoma kardiomonitorami i defibrylatorem dla Oddziału Wewnętrznego z Pododdziałem Geriatrycznym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Centrala intensywnego nadzoru z dwoma kardiomonitorami i defibrylatorem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.52.00-5, 33.18.21.00-0, 33.19.51.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sterylizator laboratoryjny - powietrzny z naturalnym i wymuszonym obiegiem powietrza dla Apteki szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylizator laboratoryjny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.11.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zakup i dostawa aparatu do oczyszczania wody dla Apteki szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do oczyszczania wody.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 42.91.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.