eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przebudowa i rozbudowa pompowni odwadniającej na Cieku Bystrzyckim w km 6+480 we wsi Błota gm. Lubsza - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-18

Opole: Przebudowa i rozbudowa pompowni odwadniającej na Cieku Bystrzyckim w km 6+480 we wsi Błota gm. Lubsza - etap II
Numer ogłoszenia: 323714 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 442-57-42, faks (077) 442-57-42, 4425726.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa pompowni odwadniającej na Cieku Bystrzyckim w km 6+480 we wsi Błota gm. Lubsza - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przebudowa cieku Bystrzyckiego na odcinku 6+095 do 6+635 wykaszanie i wygrabianie porostów 6233m2 objętość wykopów 1 360 m3 plantowanie spycharkami ziemi z wykopów liniowych 891 m3 humusowanie i obsianie skarp 4064 m2 wykonanie opasek z kiszek faszynowych 1200 m ułożenie geowłókniny 500g/m2 600m2 2. Komora rozprężna i rurociągi tłoczne wykopy na odkład 271m3 demontaż rurociągu śr. 1016 16,5 m rozbiórka konstrukcji betonowych 2,5m3 wykonanie rdzenia glinowego 49,63m3 zasypanie wykopów spycharkami i zagęszczenie nasypów 228m3 montaż rurociągów stalowych 2x616mm 33m montaż klap zwrotnych 2 szt montaż pomp śmigłowych o masie do 1,6t 2kpl rekonstrukcja muru oporowego( wykop 93m3; wiercenie 72 otworów w żelbecie wklejanie klejem hilei prętów zbrojeniowych, deskowanie 6,7m2; beton BH20 6,8m3 szykany do rozpraszania energii (zbrojenie 245kg, deskowanie 43m2, beton BH20 1,66m3) 3. Wykonanie przepustu 2xfi 1800 wykop na odkład i zasypanie wykopu 308m3 wykonanie palisady z kołków śr 12 do 14 cm długości 2 m na długości 34m wykonanie płyty wyrównawczej z BH20 pod kanały rurowe 16,86m3 ułożenie kanałów rurowych z rur typu WEHOLITE o śr 1800mm 2x 6m wykonanie płyty dennej i wybetonowanie wylotów rur 84m3 wykonanie i osadzenie poręczy z kształtowników 19,8 mb wykonanie ogrodzenia z siatki wys. 1,5m na słupkach z rur stalowych 457mb 4.Przebudowa i rozbudowa budynku pompowni oraz wykonanie drogi dojazdowej rozebranie pokrycia dachowego z blachy 47,3m2 ozebranie ścian zewnętrznych budynku do poziomu murłat 6,2m3 wykucie otworów drzwiowych w ścianach z cegły 6,02m3 nadmurowanie ścian zewnętrznych bloczkami Ytong gr. 24cm 7,46m3 wykonanie stropu , płyta żelbetowa gr. 12cm 7,5m2 wykonanie więźby dachowej 1.06m3 wykonanie pokrycia dachu z dachówki bitumicznej 44,2m2 tynki wewnętrzne III kat. 97m2 tynki zewnętrzne III kat. 42m2 czyszczenie hydrościerne powierzchni zewnętrznych ścian klinkierowych 122m2 montaż okien z PCV 4,09m2 montaż drzwi PCV 7,2m2 5.Modernizacja linii napowietrznej 15 kV 75m 6.Demontaż stacji transformatorowej wieżowej montaż stacji transfor. STSp 20/250 1szt 7.Montaż rozdzielnicy pomiarowej ZKP, rozdzielnicy pompowni RS, rozdzielnicy przyłączeniowej pompowni RPP, rozdzielnica przyłączeniowa agregatu RPA.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.31.50.00 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.55.00 - Instalacje średniego napięcia 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.72.00 - Instalowanie transformatorów elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 30 tys. zł.(trzydzieści tysięcy złoty)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: -Spełniają wymogi wynikające z art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych -Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ustawy Pzp, - posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie melioracyjnym lub hydrotechnicznym oraz uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - realizowali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, wykonał konstrukcje żelbetowe, przepusty , roboty ziemne o wartości co najmniej 2,0 mln zł. Analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców - na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Dowód wniesienia wadium 1.2 Kosztorys ofertowy Do kosztorysu należy dołączyć: - zestawienie cen podstawowych materiałów budowlanych przyjętych w opracowanym kosztorysie ofertowym, - zestawienie cen podstawowego sprzętu budowlanego /m-g/ przyjęte w kosztorysie ofertowym, - przyjętą stawkę roboczogodziny, - przyjęty % narzutu kosztów pośrednich, - przyjęty % zysku 1.3 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg. załącznika nr 2) 1.4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4÷8 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w art.2 ustawy z dnia 28 października 2002 o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary Dz. U. Nr 197 poz.1661) 1.7 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.8 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.9 Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji: kierownik budowy z 2- letnim doświadczeniem i uprawnieniami branży melioracyjnej lub hydrotechnicznej wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz pracownik techniczny z uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. (wg załącznika nr 3) 1.10 Wykaz wykonanych przez Wykonawcę (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 5 lat /licząc 5 lat wstecz od dnia otwarcia ofert/, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (min 2 000 000 .zł ) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje) wg. załącznika nr 4. 1.11 Zaakceptowany wzór umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu ul.: Katowicka 55 45 - 061 Opole.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu ul.: Katowicka 55 45 - 061 Opole pok.001.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 działanie:Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.