eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › BUDOWA CHODNIKA NA UL. GDAŃSKIEJ W SULECHOWIE, ETAPCZĘŚCIOWA REALIZACJA.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-18

Sulechów: BUDOWA CHODNIKA NA UL. GDAŃSKIEJ W SULECHOWIE, ETAP: CZĘŚCIOWA REALIZACJA.
Numer ogłoszenia: 323710 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA CHODNIKA NA UL. GDAŃSKIEJ W SULECHOWIE, ETAP: CZĘŚCIOWA REALIZACJA..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje budowę części chodnika na ul. Gdańskiej w Sulechowie. W zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: 1) wykonanie: a) koryta o głębokości 10 cm, w gruncie kat. II-IV - 330,00 m2, b) koryta o głębokości 30 cm, w gruncie kat. II-IV - 45,00 m2, c) warstwy odsączającej o grubości po zagęszczeniu 10 cm - 45,00 m2, d) podbudowy betonowej o grubości po zagęszczeniu 15 cm - 45,00 m2, e) nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm, w kolorze szarym, na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem - 330,00 m2, f) nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, w kolorze szarym, na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem - 45,00 m2, g) rozebrania nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej o gr. 4 cm - 20,00 m2, h) koryta o głębokości 20 cm w gruncie kat. II-IV - 20,00 m2, i) podbudowy betonowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 20,00 m2, j) nawierzchni progu zwalniającego z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, w kolorze czerwonym, na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem - 20,00 m2, 2) montaż: a) obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 416,00 mb, b) krawężników betonowych najazdowych o wymiarach 15x22 cm, na podsypce cemento-wo-piaskowej, wraz z wykonaniem ław betonowych - 30,00 mb, 3) regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych: a) studzienka telefoniczna - 1 szt., b) zawór wodociągowy lub gazowy - 1 szt., 4) wywiezienie materiału z koryta, samochodami skrzyniowymi, na odległość do 1 km - 50,90 m3, w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada. 2. W robotach drogowych nie dopuszcza się stosowania tłucznia pomiedziowego. 3. Wykonawca musi uwzględnić: 1) badanie wskaźnika zagęszczenia gruntu przy czym Is>1, a częstotliwość badań wskaźnika Is min. jedno badanie na 500 m2. 2) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prac drogowych po ich zakończeniu; 4. Zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia betonowe elementy brukowe muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie i muszą spełniać wymagania Polskich Norm tj.: a) PN-EN 1338:2005 Betonowa kostka brukowa. Wymagania i metody badań. b) PN-EN 1340:2004 Krawężniki betonowe. Wymagania i metody badań. przy czym dla kostki betonowej: - odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D. - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I - wytrzymałość na rozciąganie przy rozłupywaniu - zgodna z wymaganiami normy, dla krawężników betonowych: - odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D. - wytrzymałości na zginanie - klasa 3 oznaczenie U - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I 5. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia badań w specjalistycznym laboratorium pod kątem spełnienia wymagań ww. norm losowo pobranej grupy materiałów użytych do wykonania nawierzchni drogi i zjazdów na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - w przypadku gdy w przedmiarze robót użyte są nazwy własne materiałów, wyposażenia i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów, urządzeń, wyposażenia o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nieżąda wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Sytuacja finansowa: Wykonawca musi udokumentować, że dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres robót objęty zamówieniem będzie wypłacone po zakończeniu realizacji całości robót na podstawie faktury VAT, wystawionej przez Wykonawcę i doręczonej Zamawiającemu, po dokonaniu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. 3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym np. referencjami, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia z branży drogowej - to znaczy jednej roboty drogowej, w której występowało wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk, gdzie powierzchnia ww. nawierzchni wyniosła nie mniej niż 300 m2. 4. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowiska kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności drogowej, osoba przewidziana na stanowisko kierownika budowy musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i mieć opłacone wymagane składki zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42, z poźn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa. (Dz. U. nr 220, poz. 2174 z 2003 r.) Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia- nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie Wykonawca musi dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz inne dokumenty jakie należy złożyć razem z ofertą: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców. 1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówieni zgodnie z opisanymi warunkami udziału w postępowaniu do oferty musi być dołączony: 1.3.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działal-ności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3 do I rozdziału SIWZ - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających). W wykazie należy wykazać co najmniej roboty, o których mowa w pkt III ppkt 1.3 SIWZ. 1.3.2. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 do I rozdziału SIWZ. W wykazie należy wykazać co najmniej osoby wymienione w pkt III ppkt 1.4 SIWZ. 1.3.3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1.3.2. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2. Inne dokumenty jakie należy dołączyć do oferty: 2.1. Wypełniony formularz oferty na załączniku nr 1 do I rozdziału SIWZ. 2.2. Wypełniony załącznik nr 1a do I rozdziału SIWZ - Dane Wykonawcy. 2.3. Kosztorys ofertowy uproszczony, który ma zawierać ilość, cenę jednostkową i wartość każdej z pozycji kosztorysu a także podsumowanie całego kosztorysu ofertowego. Uproszczony kosztorys ofertowy musi zawierać wszystkie pozycje z przedmiarów. Brak wyceny którejkolwiek pozycji w ww. kosztorysie spowoduje odrzucenie oferty 2.4. Zestawienie materiałów, robocizny i sprzętu. 2.5. Wykaz zastosowanych narzutów Kp, Z oraz stawka roboczogodziny R Brak dołączenia do oferty któregokolwiek z dokumentów, o których mowa w pkt 2 powyżej spowoduje odrzucenie oferty. 3. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają peł-nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia pu-blicznego; każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w ppkt 1.1. i 1.2..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego pok nr 119b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 10:30, miejsce: Siedziba zamawiającego pok nr 002.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.