eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie gminy Wyszków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-27

Ogłoszenie nr 32369 - 2017 z dnia 2017-02-27 r.

Wyszków: Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie gminy Wyszków
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 9291


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyszków, krajowy numer identyfikacyjny 52493800000, ul. Aleja Róż  2, 07200   Wyszków, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 297 424 201, faks 297 424 209, e-mail gmina@wyszkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie gminy Wyszków

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Bieżące utrzymanie i konserwacja kanalizacji deszczowej w ulicach, drogach i placach pozostających w zarządzaniu Gminy Wyszków na terenie miasta i gminy Wyszków/istniejących i nowo-budowanych / oraz na terenie szkół i przedszkoli gminnych o łącznej długości ok. 50 km : Na przedmiotowe zamówienie składa się bieżąca ( min. 1 raz w tygodniu, ) konserwacja kanalizacji deszczowej zapewniająca jej stałą drożność . W zakres konserwacji wchodzi między innymi: a/ oczyszczenie osadników wpustów ulicznych (kratek) (w tym: odkucie z lodu, usunięcie zanieczyszczeń), b/ oczyszczanie i udrożnienie studni chłonnych - 30 szt (Lucynów- 6, Lucynów Duży-1, Kamieńczyk-3, Wyszków ul. Wąska - 1, Wspólna -4, Szpitalna -3, Skarżyńskiego-3, Batorego- 1, Zakolejowa - 2, Okrzei -2, Kochanowskiego przy Akacjowej- 1, Skuszew - 3, Sienkiewicza - Sowińskiego -1 ) , c/ oczyszczenie separatorów- 17 szt ( ul. Na Skarpie przy przepompowni -zejście do rzeki- 1) ul. Św. Idziego -1, ul. Wołowskiego - 1, Skuszew ul. Przejazdowa -11 i Bociana -1, Drogoszewo ul. Chabrowa przy mostku na rz. Ruda - 1, Drogoszewo ul. Szczęśliwa-1) oraz zbiorników retencyjno -rozsączających 12 szt ( Skuszew ul. Przejazdowa -11, Bociania -1) . Oczyszczenie ujścia deszczówki ( kanały burzowe) przy ul. 3 Maja ( przed pałacem Skarzyńskich), przy Skwerze Jana Pawła, w Parku F. K. Wazy wraz z dokonywaniem bieżących napraw, d/ czyszczenie ( przepłukanie, przepchanie, udrożnienie) przewodów kanalizacji deszczowej, oczyszczenie udrożnienie przykanalików, wymiana uszkodzonych przykanalików - każdorazowo w przypadku wystąpienia nieprawidłowości, aby przywrócić ją do sprawności pierwotnej, naprawa lub odtworzenie uszkodzonej nawierzchni wokół wykonywanej naprawy, e/ bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń odprowadzających wody deszczowe z osiedla Latoszek - monitorowanie prawidłowego działania urządzeń energetycznych, pompowni, sterownicy, oczyszczanie separatora, osadnika i zbiornika retencyjnego, wlotu do rzeki- prowadzenie książki eksploatacji pompowni, zgodnie z dokumentacją, bieżące utrzymanie czystości, koszenie. f/ utrzymanie urządzeń odwadniających wzdłuż Bulwaru im. Deptuły g/ usuwanie rozlewisk z pasa drogowego, odpompowanie nadmiaru wody wraz z jej odwozem do zlewni lub do innego wpustu ulicznego odbierającego wodę ( w trakcie ulewnych deszczy należy monitorować ulice i występujące rozlewiska wody należy usuwać niezwłocznie ( nie dłużej niż w ciągu 1 godz. ). h/ Konserwacja, utrzymanie i bieżące naprawy, malowanie - zdroi ulicznych - 3 szt: ( przy ul. Sowińskiego- 1, Partyzantów- 1, Jeziornej - 1). i/ czyszczenie koszy w studniach osadczych pod kratkami ul. Towarowa, Kasztanowa -trzy razy w roku Potwierdzone przez Zamawiającego protokołem odbioru wykonania w/w zakresu. 2. Konserwacja cieku "Struga" Na odcinku od ul. Jana Matejki 400 mb (w tym: odkrytego i zakrytego tj. czyszczenie dna (1 krotnie w czerwcu), naprawa kraty wlotowej, usuwanie nieczystości stałych - na bieżąco, wykoszenie w miesiącach: maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik, zgrabienie i wywiezienie skoszonej trawy. Na odcinku (od rzeki do ul. Browarnej) 780 m ( w tym: uszczelnianie, wymiana korytka poprzecznego odprowadzającego wodę ). Potwierdzone przez Zamawiającego protokołem odbioru wykonania w/w zakresu 3. Konserwacja, utrzymanie i bieżące naprawy fontanny przy ul. Sowińskiego, czyszczenie elementów fontanny ( min. 1 raz w tygodniu) w tym opłaty za zużytą wodę, podłączenie do instalacji elektrycznej. Potwierdzone przez Zamawiającego protokołem odbioru wykonania w/w zakresu. 4. Wymiana lub uzupełnienie włazów studni. 5.Wymiana lub uzupełnienie pokryw studni. 6. Wymiana żeliwa wpustów ulicznych. 7. Wymiana lub uzupełnienie kraty wpustu ulicznego. 8. Wymiana pierścienia odciążającego pod wpust lub studnię kanalizacji deszczowej. 9. Przegląd sieci kanalizacji za pomocą kamery. 10. Remont wpustu ulicznego - ( m.in. wymiana kręgów, uzupełnienie brakującej podbudowy, odtworzenie warstw wg pierwotnej konstrukcji, uzupełnienie kruszywem kamiennym i zagęszczenie, wykonanie ewentualnego wykopu z ponownym zasypaniem i zagęszczeniem, odtworzenie nawierzchni wokół wpustu. 11. Naprawa przykanalika średnicy od c 110 do c300 - rozbiórka elementów nawierzchni oraz jej ponowne odtworzenie -usuniecie usterki przykanalika poprzez naprawę bądź wymianę uszkodzonego elementu 12. Naprawa studzienek ulicznych - rozbiórka elementów nawierzchni oraz jej ponowne odtworzenie - wymiana kręgu, uzupełnienie brakującej podbudowy, odtworzenie warstw wg pierwotnej konstrukcji, uzupełnienie kruszywem kamiennym, wykonanie ewentualnego wykopu z ponownym zasypaniem i zagęszczeniem, odtworzenie nawierzchni wokół studni . 13. Naprawa uszkodzonych elementów kanalizacji deszczowej do 1,5 m długości kanału - rozbiórka elementów pasa drogowego oraz ich ponowne odtworzenie ( w razie potrzeby: jezdni, chodników, trawników itp.), - wymiana bądź naprawa uszkodzonych elementów kanału deszczowego ( należy przyjąć naprawę na długości 1,5 m kanału oraz na głębokości maksymalnie do 1,5 m). - uzupełnienie brakującej podbudowy, odtworzenie warstw wg pierwotnej konstrukcji, uzupełnienie kruszywem kamiennym i zagęszczenie, wykonanie ewentualnego wykopu z ponownym zasypaniem i zagęszczeniem. Szacunkowe obmiary poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90641000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT223593.40
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Spectare Sp. z o. o.,  ,  ul. Obrońców Tobruku 25/144,  01-494,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 179724.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 179724.30
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 179724.30
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.