eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › Remont drogi na Milówce - droga przez wieś ( od szkoły ) w stronę Sukmania dz. ew. nr 240; km 0+000+0+403

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-30

Wojnicz: Remont drogi na Milówce - droga przez wieś ( od szkoły ) w stronę Sukmania dz. ew. nr 240; km 0+000+0+403
Numer ogłoszenia: 323588 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287786 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojnicz, Rynek 1, 32-830 Wojnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6790108, faks 014 6790100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi na Milówce - droga przez wieś ( od szkoły ) w stronę Sukmania dz. ew. nr 240; km 0+000+0+403.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot niniejszego zamówienia jest wykonanie robót drogowych w związku z dokonanym przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych podziałem środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych, przewidzianych w ramach dofinansowania w 2012 roku zadania pn.: Remont drogi na Milówce - droga przez wieś ( od szkoły ) w stronę Sukmania dz. ew. nr 240; km 0+000 +0+403 2. Zakres robót obejmuje między innymi: 1) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej / bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 (5,3+4/2)*8=37,2 0+000-0+024 - 16*4=64 0+024-0+403 - 379*3,8 = 1440,2 - ilość: 1541 m2; 2) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltowa z wbudowaniem mechanicznym - ilość: 115,5 t; 3) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszcz. 5 cm - ilość: 1541 m2; 4) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm - roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2.5 m - wykonanie poboczy - ilość: 400 m2; 5) rozebranie ścieków z elementów betonowych o grubości 20 cm na podsypce piaskowej - ilość: 14 m; 6) umocnienie rowów elementami prefabrykowanymi ( korytkami żelbetowymi ) - osadzenie elementów na ławie z pospółki lub piasku Umocnienie skarp w celu odbudowy zniszczonych poboczy korytka z odzysku - ilość: 400 m2; 7) plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie w gr. kat. I - III - ilość: 254 m2; 8) umocnienie rowów elementami prefabrykowanymi ( korytkami żelbetowymi ) - osadzenie elementów na ławie z pospółki lub piasku. Umocnienie skarp w celu odbudowy zniszczonych poboczy korytka o głębokości 26 cm - ilość: 126 m. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia i warunki wykonania zawarty jest w dokumentach będących załącznikami do niniejszej SIWZ tj.: 1) w przedmiarze robót , 2) w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót ( SSTWiOR ), 4. Wymagania dotyczące rękojmi i gwarancji: Zamawiający żąda minimum 36 - miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi, licząc od dnia podpisania bez uwag ostatniego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, oraz przedmiarach robót nazwy własne materiałów, technologii lub rozwiązań mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, technologii i rozwiązań równoważnych tj. takich, które nie obniżą standardów oraz wymagań technicznych, funkcjonalnych i użytkowych określonych przez Zamawiającego w SIWZ. 6. W przypadku zastosowania materiałów ( wyrobów ) lub urządzeń równoważnych Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały ( wyroby ) lub urządzenia do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 7. Wymagania dotyczące robót: 1) wszelkie roboty wykonywane przez Wykonawcę winne być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z poszanowaniem mienia Zamawiającego i środowiska, oraz zgodnie z poleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, 2) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, oraz wymogami niniejszej SIWZ, 3) użyte materiały winny mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 3) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 9. Zaleca się, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego dokonał wizji lokalnej terenu, na którym będą realizowane roboty i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bożena Krzyżak działająca pod firmą < ReDrog > Wojciech Krzyżak działający pod firmą < ReDrog >, Porąbka Iwkowska 32, 32-862 Porąbka Iwkowska, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113822,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 124602,58

  • Oferta z najniższą ceną: 124602,58 / Oferta z najwyższą ceną: 144765,26

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.