Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-30
Elbląg: Dostawa systemu kina cyfrowego 2D na potrzeby Centrum Spotkań Europejskich ŚWIATOWID w Elblągu
Numer ogłoszenia: 323580 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Spotkań Europejskich ŚWIATOWID , Plac Kazimierza Jagiellończyka 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6112050, 6112082, faks 055 6112060.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatowid.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu kina cyfrowego 2D na potrzeby Centrum Spotkań Europejskich ŚWIATOWID w Elblągu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu kina cyfrowego 2D (w tym projektor, serwer, zasilacz, akcesoria - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ), jego zainstalowanie, uruchomienie, zestrojenie i przetestowanie, przeszkolenie w zakresie obsługi sprzętu 6 osób wskazanych przez Zamawiającego, przekazanie dokumentów gwarancyjnych sprzętu, przekazanie podręcznika użytkownika sprzętu (w jężyku polskim) w formie elektronicznej lub papierowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.20.00 - Projektory filmowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku, o którym mowa powyzej, w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku, o którym mowa powyzej, w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku, o którym mowa powyzej, w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku, o którym mowa powyzej, w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku, o którym mowa powyzej, w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 Pzp 2. Dane techniczne i/lub karty katalogowe, na podstawie których możliwe będzie ustalenie, czy spełnione są wymagania techniczne stawiane przedmiotowi zamówienia, określone w SIWZ, w szczególnosci w załączniku nr 6 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Na podstawie art. 144 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w niżej wymienionych przypadkach: 1) zmiana stawki VAT - możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy; 2) zmiana obowiązujących przepisów prawa - możliwość zmiany umowy w zakresie wynikającym z konieczności dostosowania zapisów do nowych przepisów (w szczególności: zmiana terminu wykonania zamówienia, zmiana wynagrodzenia wykonawcy, zmiana sposobu wykonania zamówienia itp.); 3) Przeszkody w realizacji umowy generowane przez osoby (podmioty) trzecie - możliwość zmiany sposobu realizacji zamówienia (np. zmiana technologii, zmiana terminu realizacji umowy); 4) Opóźnienia w realizacji czynności niezależnych od Wykonawcy, od których uzależniona jest realizacja przedmiotowego zamówienia - możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia 5) Zmiana siedziby zamawiającego - możliwość zmiany miejsca realizacji zamówienia; 6) Działanie siły wyższej (w szczególności: zjawiska meteorologiczne, pożary, akty terroryzmu, działania wojenne, kataklizmy itp.) - możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, możliwość zmiany sposobu realizacji zamówienia; 7) Niemożliwa do przewidzenia upadłość lub likwidacja Wykonawcy albo jego głównego kontrahenta lub podwykonawcy - możliwość zmiany terminu realizacji umowy, możliwość rozwiązania umowy; 8) Wycofanie z produkcji lub ze sprzedaży przez producenta towaru, który jest przedmiotem zamówienia, niezależnie od Wykonawcy, jeśli nie było to możliwe do przewidzenia w chwili zawierania umowy - Wykonawca może w ramach umowy dostarczyć inny produkt o tych samych lub lepszych parametrach, pod warunkiem udowodnienia na piśmie, że pierwotnie oferowany towar jest faktycznie wycofany przez producenta; 9) Zmiany organizacyjne Zamawiającego (niezależne od Zamawiającego) np. narzucone przez organizatora, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - możliwość zmiany miejsca realizacji zamówienia. 2. Wszystkie przewidziane powyżej możliwości zmiany zawartej umowy mają charakter fakultatywny i zależą od zgodnej woli stron. Warunkiem przeprowadzenia zmian jest wystąpienie przez jedną ze stron do drugiej z uzasadnionym, pisemnym wnioskiem o podjęcie negocjacji w kierunku zmiany wskazanych we wniosku zapisów umowy. 3. Wszelkich zmian zawartej umowy można dokonać jedynie w formie pisemnego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiatowid.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Spotkań Europejskich ŚWIATOWID
Pl. Kazimierza Jagiellończyka 1, 82-300 Elbląg
pokój 33.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Centrum Spotkań Europejskich ŚWIATOWID Pl. Kazimierza Jagiellończyka 1, 82-300 Elbląg pokój 31, I piętro (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawę sprzętu kuchennego
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bielnik Drugi, gmina Elbląg
- Remont instalacji gazowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Elblągu.
- Dostawa przełączników sieciowych wraz z oprzyrządowaniem dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Dostawa aparatury i przyrządów do diagnozy zaburzeń zmysłów dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Przebudowa przepustu w ciągu drogi leśnej nr inw. 220/222 oddz. 183 Leśnictwo Górki w miejscowości Kadyny
więcej: przetargi w Elblągu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.