To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-30
Koszalin: Częściowa wymiana stolarki drzwiowej na parterze budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7. Znak sprawy ZP-2151-6/2015
Numer ogłoszenia: 323570 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298258 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, 75-541 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 428 742, faks 943 423 755.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Częściowa wymiana stolarki drzwiowej na parterze budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7. Znak sprawy ZP-2151-6/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Częściowa wymiana stolarki drzwiowej w budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie na parterze budynku. W zakres robót wchodzi wymiana 19 szt. drzwi i wymiana 11 zabudów otworów drzwiowych wraz z robotami towarzyszącymi - naprawą tynków i posadzek uszkodzonych w trakcie wymiany. Stolarka wykonana z drzewa jesionowego. Zestawienie pomieszczeń w których będzie wymiana stolarki: sale rozpraw nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, nr 13, nr 14,- pokój nr 15, pokój narad, pokój nr 20 i 25 , sanitariaty (WC damski i męski) - 19 kpl; montaż zabudowy otworów (maskownic drzwiowych) - 11 szt. Zakres robót obejmuje: demontaż istniejącej stolarki drzwiowej ( ościeżnica ze skrzydłem), demontaż zabudów otworów ( maskownic drzwiowych), montaż ościeżnic drewnianych z obustronnymi opaskami i listwami, zawieszenie skrzydeł drzwiowych kasetonowych z dopasowaniem i założeniem okuć, montaż zabudowy otworów - ościeżnicy szer. 46 cm z opaskami z płyciny imitującej skrzydło drzwiowe, naprawa posadzek po wymianie stolarki, wykonanie tynków uzupełniających po wymianie stolarki, zabezpieczenie podłóg i mebli na czas wykonania robót. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Stolarka drzwiowa - skrzydła drzwiowe wraz z ościeżnicami o wymiarach w świetle ościeżnicy 110 x 210 cm. Wymiary skrzydła 100 x 208 cm (światło przejścia 95 x 205cm) Ościeżnice szerokości 46 cm kasetonowe, ościeżnice szerokości 20 cm i węższe gładkie. Ościeżnice z obudowaną opaską szerokości 10 cm i listwami uszczelniającymi. Skrzydła drzwiowe, ościeżnice, opaski drzwiowe wykonane z drzewa litego jesionowego, wybarwionego bejcą w kolorze stolarki istniejącej bez łączeń na mikrowczepy, krawędzie wykończone frezem. Drzwi z zamkiem z wkładką patentową, klamką z mosiądzu z szyldem długim skręconym na śruby. Malowanie lakierami bezbarwnymi poliuretanowymi o wysokiej odporności na ścieranie. Lakier półmatowy. Warstwa lakierowania: 1x lakier podkładowy + 2 x lakier nawierzchniowy. Zamawiający informuje, że do wykonania stolarki drzwiowej należy zastosować jesion albowiem w części budynku Sądu stolarka istniejąca jest wykonana z drzewa litego jesionowego - należy zachować jednolitość stolarki w całym budynku. W załączeniu zdjęcie istniejącej stolarki. Przed przystąpieniem do wykonania robót Wykonawca musi sprawdzić wymiary na obiekcie. Roboty demontażowe należy prowadzić bardzo ostrożnie mając na względzie jak najmniejsze uszkodzenia tynku w okolicach opasek. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesiące gwarancji na wykonane roboty, na stolarkę drzwiową minimum 36 miesięcy. Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres gwarancji na stolarkę drzwiową podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert - termin gwarancji 10%. W trakcie wykonywanych robót - Sąd nie będzie wyłączony z ciągłości pracy, roboty będą trwały w obiekcie czynnym, przy zabezpieczeniu terenu budowy. Roboty muszą umożliwić Zamawiającemu bezpieczne poruszanie się po budynku. Prace głośne i hałaśliwe Wykonawca może wykonywać w godzinach od 15:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 20:00. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu objętego zamówieniem na wniosek Wykonawcy, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu dogodnego terminu - nr tel. 94 34 28 744. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, czyli zastosowanych innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia inne, równoważne - zobowiązany jest wskazać w swojej ofercie materiały lub urządzenia które zastosował. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA REMONTOWO BUDOWLANA A-Z MAREK TWARDOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA REMONTOWO BUDOWLANA A-Z MAREK TWARDOWSKI
- Firma Remontowo - Budowlana A-Z Marek Twardowski, ul. Borowików 1, 75-900 Kretomino, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204258,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 199308,03
Oferta z najniższą ceną: 199308,03 / Oferta z najwyższą ceną: 288416,55
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
- Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Koszalinie położonych na III i IV piętrze budynku przy ul. Zwycięstwa 140 w Koszalinie
- Przebudowa DW 163 na odc. Białogard - Moczyłki
- "Wywóz odcieków przemysłowych z RZOO w Sianowie przy ul. Łubuszan 80 do punktu stacji zlewnej Oczyszczalni Ścieków w Jamnie w ilości do 13000 m3 w 2024 roku".
- Usługi i świadczenia zdrowotne w zakresie medycyny pracy na rzecz żołnierzy i pracowników 17 WOG oraz Jednostek Wojskowych i Instytucji przydzielonych na zaopatrzenie 17 WOG
- Czyszczenie pojemników półpodziemnych usytuowanych w Eko-punktach na terenie miasta Koszalina i gminy Sianów .
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- "Przebudowa budynku usługowego w zakresie przegród zewnętrznych - szkółki leśnej Pateraki wraz z budową oczyszczalni ścieków o wydajności 5 m3/d" - II postępowanie.
- Modernizacja dachu sali gimnastycznej przy PSP nr 5 - etap I
- Termomodernizacja Przedszkola Publicznego nr 20 w Tarnowie
- Dokończenie budowy Zakładu Przyrodoleczniczego w Uzdrowisku Gołdap
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.