eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Częściowa wymiana stolarki drzwiowej na parterze budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7. Znak sprawy ZP-2151-6/2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-30

Koszalin: Częściowa wymiana stolarki drzwiowej na parterze budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7. Znak sprawy ZP-2151-6/2015
Numer ogłoszenia: 323570 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298258 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, 75-541 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 428 742, faks 943 423 755.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Częściowa wymiana stolarki drzwiowej na parterze budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7. Znak sprawy ZP-2151-6/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Częściowa wymiana stolarki drzwiowej w budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie na parterze budynku. W zakres robót wchodzi wymiana 19 szt. drzwi i wymiana 11 zabudów otworów drzwiowych wraz z robotami towarzyszącymi - naprawą tynków i posadzek uszkodzonych w trakcie wymiany. Stolarka wykonana z drzewa jesionowego. Zestawienie pomieszczeń w których będzie wymiana stolarki: sale rozpraw nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, nr 13, nr 14,- pokój nr 15, pokój narad, pokój nr 20 i 25 , sanitariaty (WC damski i męski) - 19 kpl; montaż zabudowy otworów (maskownic drzwiowych) - 11 szt. Zakres robót obejmuje: demontaż istniejącej stolarki drzwiowej ( ościeżnica ze skrzydłem), demontaż zabudów otworów ( maskownic drzwiowych), montaż ościeżnic drewnianych z obustronnymi opaskami i listwami, zawieszenie skrzydeł drzwiowych kasetonowych z dopasowaniem i założeniem okuć, montaż zabudowy otworów - ościeżnicy szer. 46 cm z opaskami z płyciny imitującej skrzydło drzwiowe, naprawa posadzek po wymianie stolarki, wykonanie tynków uzupełniających po wymianie stolarki, zabezpieczenie podłóg i mebli na czas wykonania robót. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Stolarka drzwiowa - skrzydła drzwiowe wraz z ościeżnicami o wymiarach w świetle ościeżnicy 110 x 210 cm. Wymiary skrzydła 100 x 208 cm (światło przejścia 95 x 205cm) Ościeżnice szerokości 46 cm kasetonowe, ościeżnice szerokości 20 cm i węższe gładkie. Ościeżnice z obudowaną opaską szerokości 10 cm i listwami uszczelniającymi. Skrzydła drzwiowe, ościeżnice, opaski drzwiowe wykonane z drzewa litego jesionowego, wybarwionego bejcą w kolorze stolarki istniejącej bez łączeń na mikrowczepy, krawędzie wykończone frezem. Drzwi z zamkiem z wkładką patentową, klamką z mosiądzu z szyldem długim skręconym na śruby. Malowanie lakierami bezbarwnymi poliuretanowymi o wysokiej odporności na ścieranie. Lakier półmatowy. Warstwa lakierowania: 1x lakier podkładowy + 2 x lakier nawierzchniowy. Zamawiający informuje, że do wykonania stolarki drzwiowej należy zastosować jesion albowiem w części budynku Sądu stolarka istniejąca jest wykonana z drzewa litego jesionowego - należy zachować jednolitość stolarki w całym budynku. W załączeniu zdjęcie istniejącej stolarki. Przed przystąpieniem do wykonania robót Wykonawca musi sprawdzić wymiary na obiekcie. Roboty demontażowe należy prowadzić bardzo ostrożnie mając na względzie jak najmniejsze uszkodzenia tynku w okolicach opasek. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesiące gwarancji na wykonane roboty, na stolarkę drzwiową minimum 36 miesięcy. Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres gwarancji na stolarkę drzwiową podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert - termin gwarancji 10%. W trakcie wykonywanych robót - Sąd nie będzie wyłączony z ciągłości pracy, roboty będą trwały w obiekcie czynnym, przy zabezpieczeniu terenu budowy. Roboty muszą umożliwić Zamawiającemu bezpieczne poruszanie się po budynku. Prace głośne i hałaśliwe Wykonawca może wykonywać w godzinach od 15:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 20:00. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu objętego zamówieniem na wniosek Wykonawcy, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu dogodnego terminu - nr tel. 94 34 28 744. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, czyli zastosowanych innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia inne, równoważne - zobowiązany jest wskazać w swojej ofercie materiały lub urządzenia które zastosował. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Remontowo - Budowlana A-Z Marek Twardowski, ul. Borowików 1, 75-900 Kretomino, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204258,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 199308,03

  • Oferta z najniższą ceną: 199308,03 / Oferta z najwyższą ceną: 288416,55

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.