Kleszczów: Dostawa i montaż zestawu wielofunkcyjnego na plac zabaw w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Łękińsku
Numer ogłoszenia: 323562 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Przedszkole Samorządowe w Łękińsku , ul. Szkolna 18, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. 44 731 46 00, faks 44 731 46 00.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczne Przedszkole Samorządowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż zestawu wielofunkcyjnego na plac zabaw w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Łękińsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż fabrycznie nowego /rok produkcji 2011/ zestawu wielofunkcyjnego na plac zabaw w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Łękińsku: 1) Dostarczenie zestawu sprawnościowego wielofunkcyjnego w ilości 1 szt. - zgodnie z opisem zawartym w SIWZ 2) Transport na miejsce przeznaczenia - plac zabaw w PPS Łękińsko; 3) Montaż zestawu w wyznaczonym miejscu z zachowaniem wymaganych stref bezpieczeństwa zgodnie z normą PN-EN-1176; 4) Wykonanie pod zestawem nawierzchni syntetycznej kolorowej; 5) Przedstawienie świadectwa przeprowadzonej kontroli technicznej dostarczonych urządzeń zabawowych, poświadczonych przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustawa prawo budowlane, obejmującego okres gwarancyjny. 6) Udzielenie 36-miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia (liczone od dnia podpisania protokołu końcowego)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w niniejszym postępowaniu działalności; Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku wg metody spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzę i doświadczenie tj. wykonali zgodnie z umową i prawidłowo ukończyli (w tym okresie zakończyli) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartości przedmiotowi zamówienia tj. dostawę i montaż urządzeń zabawowych o wartości 80.000,00 zł brutto lub zbliżonej - każde, potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku wg metody spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku wg metody spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku wg metody spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków wg metody spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Charakterystykę zestawu wielofunkcyjnego wraz z kartami katalogowymi i obrazem proponowanego zestawu, zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli, jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom - PN-EN-1176 oraz PN-EN-1177 lub europejskim normom zharmonizowanym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 przewiduje zmianę umowy w następujących przypadkach: 1. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie przedmiotu zamówienia proponowanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego i nie spowodują podwyższenia wynagrodzenia, 2. z powodu okoliczności siły wyższej, wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynnik zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć i zapobiec jego następstwom, 3. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppslekinsko.bip.kleszczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczne Przedszkole Samorządowe w Łękińsku, ul. Szkolna 18, 97-410 Kleszczów /cena wersji papierowej SIWZ - 5PLN/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2011 godzina 13:00, miejsce: PPS w Łękińsku, ul. Szkolna 18, - pokój dyrektora przedszkola.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KLESZCZÓW
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Rozbiórka napowietrznych sieci elektroenergetycznych wraz z oświetleniem ulicznym w Łękińsku
- Rozbudowa drogi gminnej 101361E ul. Leśna w Łękińsku wraz z infrastrukturą techniczną
więcej: przetargi KLESZCZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw przy szkole w Grojcu - etap II
- Rozbudowa istniejącego placu zabaw o huśtawkę, zjazd linowy, urządzenie street workaut, zestaw zabawowy ławki w ilości 3 szt. w miejscowości Odolion, Gmina Aleksandrów Kujawski
- Wykonanie placów zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 4 oraz Szkole Podstawowej Nr 1 w Bochni
- Budowa miasteczka ruchu drogowego wraz z pozostałym zagospodarowaniem terenu zielonego wokół budynku "starej szkoły" SP 18 przy ul. Fredry 20 w Jastrzębiu-Zdroju
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Gminy Żelechlinek
- Naprawa nawierzchni placu zabaw w Parku Miejskim w Lubartowie
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.