eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orły › Samochód dostawczy w wersji osobowej dla 9 osób,dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby własne gminy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-20

Orły: Samochód dostawczy w wersji osobowej dla 9 osób,dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby własne gminy
Numer ogłoszenia: 323561 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orły , ul. Przemyska 3, 37-716 Orły, woj. podkarpackie, tel. 016 6712693, 6712694, faks 016 6712693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugorly.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Samochód dostawczy w wersji osobowej dla 9 osób,dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby własne gminy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego pojazdu dostawczego dla 9 osób, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z przeznaczeniem na potrzeby własne Gminy Orły. Zakup samochodu dofinansowywany ze środków PFRON. Charakterystyka pojazdu oczekiwanego przez zamawiającego: 1. Silnik wysokoprężny - z zapłonem samoczynnym,turbodoładowaniem 2. Pojemność skokowa - 1900 cm3 i większa 3. Moc minimalna - 100 km 4. Skrzynia biegów - manualna, mechaniczna,przyjamniej 5-biegowa 5. Norma emisji spalin - EURO 4 6. Typ nadwozia - L2 ( wersja określana jako przedłużona ) 7. Nadzwozie stalowe - przeszklone 8. Szyby termiczne, pożądana szyba przednia odbijająca promienie słoneczne 9. Drzwi tylne przeszklone, otwierane na boki popjazdu, o kącie rozwarcia 180 stopni 10.Drzwi boczne - przesuwne,przeszklone,z prawej strony pojazdu 11.Samochód 5 drzwiowy 12.Ilość miejsc - 9 ( 8 + 1 ), łącznie z kierowcą, z możliwością szybkiego demontażu ostatniego rzędu siedzeń 13.Dopuszczalna masa pojazdu do 3500 kg 14.Układ kierowniczy ze wspomaganiem 15.ABS 16.Układ wspomagania nagłego hamowania 17.System kontroli toru jazdy i kontroli trakcji 18.Kolorystyka nadwozia -kolor metalik ( do wyboru i ustalenia przez zamawiającego w przypadku opcji ) 19.Tapicerka przestrzeni pasażerskiej pełna, podsufitka na całej długości pojazdu 20.Tapicerka siedzeń ciemna ( do wyboru i ustalenia przez zamawiającego w przypadku opcji ) 21.Pasy bezpieczeństwa trzypunktowe, przy wszystkich fotelach + zagłówki 22.Strefa kontrolowanego zgniotu wraz z wzmocnieniami bocznymi 23.Hamulce tarczowe 24.Halogeny przednie, przeciwmgielne 25.Regulacja kolumny kierowniczej 26.Regulacja fotela kierowcy 27.Podłoga w całym samochodzie wyłożona wykładziną ( warstwą wierzchnią ), antypośligową 28.Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie 29.Wycieraczki z wielopunktowym zakresem działania 30.Dodatkowy komplet kół zimowcyh ( opona + felga ) 31.Autoalarm 32.Immobiliser 33.System odcinający dopływ paliwa przy zderzeniu 34.Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażerów z przodu 35.Klimatyzacja z nawiewem na przód i tył pojazdu 36.Dodatkowe ogrzewanie tyłu pojazdu 37.Wmontowane radio CD+MP3+4 szt.głośników 38.Akumulator o podwyższonej pojemności 39.Blokada drzwi od wewnątrz 40.Elektrycznie opuszczane szyby 41.Lampka sufitowa sterowana otwarciem drzwi 42.Przynajmniej jedna szyna do mocowania wózka inwalidzkiego wraz z kompeltem pasów do jego lub ich mocowania 43.Platforma ( szyna ) najazdowa , aluminiowa, do transportu i załądunku wózka 44.Homologacja pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych 45.Oznakowanie samochodu jako pojazdu do przewożenia osób niepełnosprawnych ( oznaczenie samochodu zgodnie z wymagania przepisów prawa ) 46.Oznakowanie samochodu napisem - Dofinansowano zr śodków PFRON, z logo PFRON 47.Wersja pojazdu podwyższona, pozwalająca na swobodne siedzenie osoby dorosłej na wózku 48.Czujnik parkowania 49.Dodatkowe kierunkowskazy - światła obrysowe 50.Pożądany uchwyt boczny, ułatwiający wsiadanie do samochodu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.44.00 - Minibusy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie ustalono

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności prawnej, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/. Posiadają niezbędą wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3/. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4/. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5/. W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania zrealizowali dostawę minimum 3 samochodów, 6-cio lub więcej osobowych, dostosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, fabrycznie nowych 6/. Zapewnią własny serwis lub korzystanie z serwisu innego ( uprawnionego ) podmiotu, położony w odległości nie większej niż 100 km od siedziby zamawiającego 7/. Udzielą zamawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji na podzespoły ( bez limitu przejechanych kilometrów ) oraz minimum 10 letniej gwarancji na perforację karoserii. Ocena spełniania tych warunków odbywać się będzie wg zasady * spełnia lub nie spełnia *..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy przedłożą: 1/. Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania 2/. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3/. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4/. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakłau Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5/. Informację o zrealizowanych dostawach minimum 3 samochodów, 6-ciolub więcej osobowych, przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, fabrycznie nowych, wskazującą kolejno: nazwę i adres zamawiającego,, datę realizacji, wartość zamówienia oraz nazwę pojazdu, stanowiącego przedmiot umowy 6/. Oświadczenie o posiadanym serwisie lub wskazanie innego podmiotu, który serwis na rzecz zamawiajacego bedzie realizował, podając nazwę serwisu, dokładny adres, nr telefonu i faksu oraz odległość od siedziby zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugorly.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie w sekretariacie Urzędu Gminy Orły, 37-716 Orły ul. Przemyska 3 ( I-sze pietro ,pok. nr 15 ), tel.-fax 016 6712693 lub drogą pocztową, po nadesłaniu pisemnego wniosku o jej udostępnienie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 14:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Orły, 37-716 Orły ul. Przemyska 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.