eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Termomodernizacja budynku mieszkalnego - docieplenie ścian, stropu, wymiana okien i drzwi, remont dachu, klatki schodowej wraz z obudowaniem rur co i cw, wykonanie wentylacji grawitacyjnej pomieszczeń /kuchni i łazienki/ przy ul. Sienkiewicza 5 w Siedlcach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-08

Siedlce: Termomodernizacja budynku mieszkalnego - docieplenie ścian, stropu, wymiana okien i drzwi, remont dachu, klatki schodowej wraz z obudowaniem rur co i cw, wykonanie wentylacji grawitacyjnej pomieszczeń /kuchni i łazienki/ przy ul. Sienkiewicza 5 w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 323525 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287465 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku mieszkalnego - docieplenie ścian, stropu, wymiana okien i drzwi, remont dachu, klatki schodowej wraz z obudowaniem rur co i cw, wykonanie wentylacji grawitacyjnej pomieszczeń /kuchni i łazienki/ przy ul. Sienkiewicza 5 w Siedlcach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynku mieszkalnego - docieplenie ścian, stropu, wymiana okien i drzwi, remont dachu, klatki schodowej wraz z obudowaniem rur co i cw, wykonanie wentylacji grawitacyjnej pomieszczeń /kuchni i łazienki/ przy ul. Sienkiewicza 5 w Siedlcach. 1.1. Zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac remontowo-budowlanych zgodnie z projektem budowlanym - docieplenie ścian i stropu kamienicy oraz projektem remontu dachu, klatki schodowej, wykonanie wentylacji grawitacyjnej pomieszczeń /kuchni i łazienki/ kamienicy. I. Zakres robót: 1. Dach 2. Kominy 3. Docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją 4. Ściany zewnętrzne 5. Stolarka 6. Rusztowania 7. Docieplenie ścian budynku 1) elewacja tylna 2) brama 8. Klatka schodowa + /obudowa rur co i cw na ruszcie z profilu metalowego/ 9. Elementy zewnętrzne 1) Opaska 2) Nawierzchnia z kostki 3) Schody zewnętrzne II. DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca powinien: a) zapewnić materiały o parametrach technicznych porównywalnych /nie gorszych/ od opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej, b) poprowadzić dokumentację budowy (dziennik budowy), c) wykonać roboty zgodnie z dokumentacją, sztuką budowlaną, specyfikacją robót oraz warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) uzyskać protokoły prób i badań wymaganych odrębnymi przepisami /protokół odbioru robót wentylacji grawitacyjnej podpisany przez uprawnionego kominiarza/. 2. Materiały uzyskane z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy i jego obowiązkiem jest właściwy proces ich utylizacji potwierdzony decyzją właściwego organu zatwierdzającą program gospodarki odpadami zgodnie z art. 17 ust. 1a i art. 21a ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. nr 185 poz. 1243 z późn. zm.). 3. Przed przystąpieniem do złożenia oferty wskazana jest wizja w terenie. III. Szczegółowy opis robót znajduje się w dokumentacji projektowej. Przedmiar robót budowlanych stanowi materiał pomocniczy do obliczenia ceny..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MARGALO Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Robert Kurpiewski, ul. Wolności 60/42, 08-300 Sokołów Podlaski, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 324074,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 219136,46

  • Oferta z najniższą ceną: 219136,46 / Oferta z najwyższą ceną: 388800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.