eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Świadczenie usług cateringu obiadów do stołówki Gimnazjum nr 1 im. Olgi i Andrzeja Małkowskich w Zakopanem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-02

Zakopane: Świadczenie usług cateringu obiadów do stołówki Gimnazjum nr 1 im. Olgi i Andrzeja Małkowskich w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 32346 - 2012; data zamieszczenia: 02.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4986 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 1 im. Olgi i Andrzeja Małkowskich, ul. Nowotarska 42, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0-18 20 68 320, faks 018 2068320.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Gimnazjum nr 1 w Zakopanem.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringu obiadów do stołówki Gimnazjum nr 1 im. Olgi i Andrzeja Małkowskich w Zakopanem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu - na potrzeby stołówki szkolnej - gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego ( zupa i drugie danie) z kompotem. Zamawiający planuje, że: w roku 2012 wykonawca będzie dostarczał obiady przez około 185 w każdym z tych dni należy dostarczyć od 50 do 120 obiadów. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów do 50% czas powiadomienia o zmianach najpóźniej na dzień przed planowanymi zmianami. Odpisy zamówionych obiadów w granicach 15 % Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 10.00 danego dnia. Dostawa obiadów będzie odbywać się począwszy od dnia 01 lutego 2012 r. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych, wakacji i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki - o godzinie 12.45. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły, dostawa obiadu odbędzie się o innej godzinie - po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. Wykonawca dostarczał będzie w pierwszy dzień tygodnia, tygodniowy jadłospis z podaniem składników wagowych (gramatury) potraw - do wiadomości Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości obiadów zgodnie z przedstawionym jadłospisem. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży. Obiad musi spełniać następujące warunki ilościowe: - zupa: gramatura ok. 250 ml , drugie danie: gramatura ok. 500 gram, kompot: gramatura ok. 200 ml. Zupa i drugie danie muszą zapewnić kaloryczność na poziomie 900 kcal. Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe: - jadłospis powinien być urozmaicony; rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu, - w tygodniu powinien być dostarczany, co najmniej 3 razy obiad z drugim daniem mięsnym - potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowywane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych - konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych, - w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone, - do przygotowania posiłku zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli, - ważna jest estetyka potraw i posiłków. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług. Transport posiłków powinien odbywać się w specjalnych pojemnikach termoizolacyjnych zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw, do których to pojemników wkładane będą specjalne pojemniki gastronomiczne ze stali nierdzewnej z pokrywkami, w których będą znajdować się posiłki. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć stołówkę szkolną w specjalne bemary nastawne na prąd w celu uzyskania stałej temperatury posiłków i zapewnienia, że posiłki podczas wydania będą ciepłe. Do bemarów nastawnych przekładane będą pojemniki gastronomiczne (pojemnik z zupą przełoży do bemaru pracownik wykonawcy). Wykonawca odbierać będzie każdego dnia pojemniki termoizolacyjne z pustymi pojemnikami gastronomicznymi o godz. 15.30. Dostarczenie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń stołówki szkolnej realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt, środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności. Wykonawca pokryje koszty badań medycyny pracy dla pracowników szkoły, którzy będą mieli w zakresie swoich obowiązków dopisane wydawanie posiłków oraz dostarczać będzie płyny do mycia naczyń i płyny do zmywarki. Zamawiający posiada własne naczynia (talerze, sztućce). Zamawiający przyjmuje na siebie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej. Koszty związane: z wydawaniem obiadów (z pominięciem badań medycyny pracy dla zakresu pomocy kuchennej), myciem naczyń(z pominięciem płynów do mycia naczyń i płynów do zmywarek posiadających odpowiednie atesty), sprzątaniem stołówki ponosić będzie Zamawiający - nie należy tych kosztów ujmować do kalkulacji ceny obiadu. Do kosztów należy doliczyć koszty badań medycyny pracy dla pracowników, których zakres czynności zostanie poszerzony o pomoc kuchenną do wydawania posiłków ( 3 osoby) oraz koszty płynów do mycia naczyń i płynów do zmywarko - wyparzarki posiadające odpowiednie atesty. Zamawiający biorąc pod uwagę specyfikę miasta turystycznego, w którym występują utrudnienia komunikacyjne (korki) określa warunki odległości dowozu posiłku max. 3 km..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stołówka PRYMUS Agnieszka Kołodziejczyk ul. Słoneczna 1 34-500 Zakopane, ul. Słoneczna 1, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143888,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 143888,89

  • Oferta z najniższą ceną: 143888,89 / Oferta z najwyższą ceną: 143888,89

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.