Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-08
Wrocław: Dostawa różnych produktów spożywczych
Numer ogłoszenia: 323467 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny nr 1 , ul. Kleczkowska 35, 50-211 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3272600.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnych produktów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I - przyprawy: . Liść laurowy w ilości 40 kg . Majeranek w ilości 150 kg . Papryka słodka mielona w ilości 300 kg . Papryka ostra mielona w ilości 120 kg . Pieprz ziołowy w ilości 400 kg . Koperek zielony suszony w ilości 220 kg . Cynamon mielony w ilości 50 kg . Czosnek suszony mielony w ilości 100 kg . Natka pietruszki suszona w ilości 70 kg Grupa II - zupy, sosy, buliony: .Jarzynka w ilości 1 500 kg . Przyprawa do zup w ilości 3 000 litrów . Sos biały w ilości 400 kg . Sos boloński w ilości 250 kg . Sos cygański w ilości 300 kg . Sos do gulaszu w ilości 500 kg . Sos myśliwski w ilości 400 kg . Sos pieczarkowy w ilości 300 kg . Sos pieczeniowy w ilości 400 kg . Sos węgierski w ilości 300 kg . Sos z zielonym pieprzem w ilości 300 kg . Zupa kalafiorowa w ilości 400 kg . Zupa ogonowa w ilości 300 kg . Zupa pieczarkowa w ilości 500 kg . Zupa selerowa w ilości 400 kg . Zupa szparagowa w ilości 400 kg . Zupa porowa w ilości 400 kg . Żurek w ilości 600 kg Grupa III - różne produkty spożywcze: . Kawa zbożowa w ilości 2 700 kg . Herbata w ilości 150 kg . Ketchup pikantny w ilości 3 400 kg . Musztarda w ilości 2 500 kg . Majonez w ilości 200 kg . Ocet spirytusowy 10 % w ilości 1 300 litrów . Żelatyna w ilości 100 kg Grupa IV - mrożonki: . Kluski śląskie w ilości 10 000 kg . Knedle z truskawkami w ilości 1 000 kg Grupa V - makaron: . Makaron wyborowy w ilości 15 000 kg.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Kwatermistrzowski
Zakładu Karnego Nr 1
ul. Kleczkowska 35
50-211 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego Nr 1 ul. Kleczkowska 35 50-211 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przyprawy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I - przyprawy: . Liść laurowy w ilości 40 kg . Majeranek w ilości 150 kg . Papryka słodka mielona w ilości 300 kg . Papryka ostra mielona w ilości 120 kg . Pieprz ziołowy w ilości 400 kg . Koperek zielony suszony w ilości 220 kg . Cynamon mielony w ilości 50 kg . Czosnek suszony mielony w ilości 100 kg . Natka pietruszki suszona w ilości 70 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.30.00-4, 15.87.20.00-1, 15.87.21.00-2, 15.87.23.00-4, 15.87.22.00-3, 15.87.12.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zupy, sosy, buliony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa II - zupy, sosy, buliony: .Jarzynka w ilości 1 500 kg . Przyprawa do zup w ilości 3 000 litrów . Sos biały w ilości 400 kg . Sos boloński w ilości 250 kg . Sos cygański w ilości 300 kg . Sos do gulaszu w ilości 500 kg . Sos myśliwski w ilości 400 kg . Sos pieczarkowy w ilości 300 kg . Sos pieczeniowy w ilości 400 kg . Sos węgierski w ilości 300 kg . Sos z zielonym pieprzem w ilości 300 kg . Zupa kalafiorowa w ilości 400 kg . Zupa ogonowa w ilości 300 kg . Zupa pieczarkowa w ilości 500 kg . Zupa selerowa w ilości 400 kg . Zupa szparagowa w ilości 400 kg . Zupa porowa w ilości 400 kg . Żurek w ilości 600 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.15.00-5, 15.89.00.00-3, 15.87.12.00-6, 15.89.14.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Różne produkty spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa III - różne produkty spożywcze: . Kawa zbożowa w ilości 2 700 kg . Herbata w ilości 150 kg . Ketchup pikantny w ilości 3 400 kg . Musztarda w ilości 2 500 kg . Majonez w ilości 200 kg . Ocet spirytusowy 10 % w ilości 1 300 litrów . Żelatyna w ilości 100 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.10.00-1, 15.86.30.00-5, 15.87.12.30-5, 15.87.12.50-1, 15.87.12.73-8, 15.87.11.00-5, 15.89.24.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mrożonki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa IV - mrożonki: . Kluski śląskie w ilości 10 000 kg . Knedle z truskawkami w ilości 1 000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Makaron.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa V - makaron: . Makaron wyborowy w ilości 15 000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.11.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników do detekcji oraz diagnostyki na podstawie umowy ramowej
- PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ nr 346 Stary Śleszów (DW 395) - Godzikowice (DK94) na odcinku NOWY ŚLESZÓW - GAJ OŁAWSKI w formule zaprojektuj i wybuduj
- Druk publikacji z serii Biblioteka Narodowa: I.B. Singer "Trzydzieści sześć opowiadań" dla Wydawnictwa Ossolineum
- Modernizacja pomieszczenia nr 806 w budynku C-5 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Janiszewskiego 7/9 na potrzeby laboratorium analiz danych i bezpieczeństwa informacji
- Remonty budynków magazynowych nr 55, 56 i 57 w Jastrzębiu koło Namysłowa
- Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 383 w km 23+200 wraz z rozbiórką istniejącego mostu i budową nowego mostu nad potokiem Pieszyckim w miejscowości Pieszyce
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy wraz z z transportem artykułów żywnościowych od lipca do grudnia 2024 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 1 w Suwałkach
- Cykliczne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby żywieniowe Kolejowego Szpitala Uzdrowiskowego w Nałęczowie
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola Publicznego nr 2 w Myśliborzu (2024-2025)
- Dostawa artykułów spożywczych do szkół Gminy Gniezno
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 16 Integracyjnego w Chorzowie, ul. Brzozowa 9 - I/2024
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.