Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-18
Międzyrzec Podlaski: Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w lokalach stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta Międzyrzec Podlaski
Numer ogłoszenia: 323386 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Międzyrzec Podlaski , ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3717789, faks 083 3717790.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w lokalach stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta Międzyrzec Podlaski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres podstawowych robót obejmuje wymianę stolarki okiennej (113 szt.) i drzwi balkonowych (19 szt.) oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach usytuowanych w budynkach położonych w Międzyrzecu Podlaskim przy ulicach: Staromiejskiej 26, Zarówie 13A, 13B, 13C,13D, 13E i 15, Jatkowej 16, 22, Warszawskiej 29, 33A, 33, 35 i 43, Kościelnej 3, 5, i 7, Małej 4 i 8, Zamczysko 4, 8, Partyzantów 57, K. Pułaskiego 2A, Lubelskiej 16, 27 oraz Pl. Jana Pawła II 20.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25 - 45.42.11.25 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych tj. posiadają uprawnienia do do wykonania określonej działalności lub czynności, posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, wyrażają zgodę na termin płatności wynagrodzenia wynoszący 30 dni oraz udzielą 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wymienione niżej i w rozdziale V SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty uprawniające do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 oraz art 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych, aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, kserokopie uprawnień w wymaganych prawem przykładach tj. osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy - uprawnienia budowlane wraz z zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych, oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej, dokumenty potwierdzające, że przewidywane do zastosowania materiały budowlane spełniają wymogi specyfikacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8 (pokój nr 1), 21-560 Międzyrzec Podlaski..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8 (pokój nr 22 - sekretariat), 21-560 Międzyrzec Podlaski.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.