eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeszcze › Modernizacja odpylacza elektrostatycznego kotła WRm30 w ramach projektu pn.Modernizacja kotła WRm30 i odpylacza elektrostatycznego w ZC Piast w Bieruniu, należącego do NSE sp. z o.o. współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007- 2013. Umowa nr UDA-RPSL.05.03.00-00-152/11-00 z dnia 24.12.2012r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-09

Brzeszcze: Modernizacja odpylacza elektrostatycznego kotła WRm30 w ramach projektu pn.: Modernizacja kotła WRm30 i odpylacza elektrostatycznego w ZC Piast w Bieruniu, należącego do NSE sp. z o.o. współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007- 2013. Umowa nr UDA-RPSL.05.03.00-00-152/11-00 z dnia 24.12.2012r
Numer ogłoszenia: 323232 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadwiślańska Spółka Energetyczna sp. z o.o. , ul. A. Mickiewicza 2, 32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie, tel. 032 7373100 do 105, faks 032 7373105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nse.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja odpylacza elektrostatycznego kotła WRm30 w ramach projektu pn.: Modernizacja kotła WRm30 i odpylacza elektrostatycznego w ZC Piast w Bieruniu, należącego do NSE sp. z o.o. współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007- 2013. Umowa nr UDA-RPSL.05.03.00-00-152/11-00 z dnia 24.12.2012r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja odpylacza elektrostatycznego kotła WRm30. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: Modernizacja kotła WRm30 i odpylacza elektrostatycznego w ZC Piast w Bieruniu, należącego do NSE sp. z o.o. współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007- 2013. Umowa nr UDA-RPSL.05.03.00-00-152/11-00 z dnia 24.12.2012 r. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego modernizacji odpylacza elektrostatycznego kotła WRm30, zabudowanego w Zakładzie Ciepłowniczym Piast w Bieruniu, polegającej na: opracowaniu i dostarczeniu Zamawiającemu w 3 egz. wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym dokumentacji technicznej - wielobranżowego projektu technicznego wykonania modernizacji odpylacza elektrostatycznego kotła WRm30, Wykonawca na podstawie opracowanej dokumentacji wystąpi do Starosty Powiatowego w Bieruniu ze zgłoszeniem robót. Zamawiający posiada aktualną mapę obiektu do celów projektowych. Dla przedsięwzięcia nie ma obowiązku przeprowadzania oceny oddziaływania na środowisko). wykonaniu modernizacji odpylacza elektrostatycznego (elektrofiltru) kotła WRm30 na podstawie opracowanych projektów. Modernizacja obejmuje najważniejsze elementy infrastruktury systemu odpylania kotła WRm30: Modernizację elektrofiltru typ BS-672 wielkość 27/7,5/2x9/0,3, w zakresie: elektrod, strzepywaczy, doposażenia zespołów zasilających w dzielniki napięcia, zabudowy regulatorów cyfrowych i panelu operatorskiego, Wykonanie instalacji oświetlenia układu odpylania. Modernizując odpylacz elektrostatyczny uwzględnić obecność siarczanu amonu w pyłach za kotłem, który powstaje po procesie odsiarczania amoniakalnego spalin. Wykonawca przeprowadzi rozruch i ruch próbny zmodernizowanej instalacji odpylania spalin kotła WRm30, a w czasie badań gwarancyjnych zapewni nadzór nad procesem technologicznym. Przeprowadzenie prac modernizacyjnych musi spowodować: zmniejszenie ilości zanieczyszczeń odprowadzanych do atmosfery co, wpłynie na poprawę jakości powietrza w obszarze oddziaływania kotła. Warunki techniczne, jakim powinien odpowiadać układ odpylania po modernizacji: Układ elektrostatycznego odpylania - należy uwzględnić, że po wykonaniu instalacji odsiarczania amoniakalnego w pyłach znajdują się drobne cząstki siarczanu amonu; Sprawność odpylania - taka, aby osiągnąć emisję nie przekraczającą 100 mg/m3 u w przeliczeniu na zawartość tlenu - 6%. Gwarancja: Wykonawca udzieli Zamawiającemu: 24 miesięcznej gwarancji jakości oraz rękojmi na przedmiot umowy (prawidłowe wykonanie prac i dostawa urządzeń stanowiących przedmiot niniejszej umowy), oraz zapewnia dla prawidłowego funkcjonowania przedmiotu umowy w okresie 3 lat od terminu upływu tej gwarancji dostępność niezbędnych części zapasowych i zamiennych (lub ich odpowiedników). 60 miesięcznej gwarancji utrzymania następujących parametrów: dla instalacji odpylania spalin - ograniczenie emisji pyłu poniżej 100mg/m3u przy zawartości 6% O2 w spalinach (przy pracującej IOS zapewniającej utrzymanie stężenia SO2 poniżej 1300 mg/m3u) , dla spalanego w palenisku kotła węgla kamiennego typu 31.2, sortyment MII, klasa 19, Wd min = 19 000 [kJ/kg], Wd max = 20 999 [kJ/kg], S max = 1,20 [%]. Wykonawca zleca na własny koszt badania dla potwierdzenie efektu ekologicznego (ograniczenie emisji pyłu przez instalację odpylania), o których wyżej mowa do uprawnionej i uzgodnionej z Zamawiającym jednostki badawczej. Wykonawca przed w/w badaniami przedstawi Zamawiającemu do wyboru minimum trzy jednostki badawcze posiadające akredytację. W przypadku nie uzyskania gwarantowanego umową ograniczenia emisji przez instalację odpylania, w terminie dla Zamawiającego dogodnym, Zamawiający udostępni Wykonawcy elektrofiltr do wykonania prac naprawczych poprawiających efekty działania instalacji odpylania spalin. Po zakończeniu przez Wykonawcę prac naprawczych instalacji odpylania spalin, Wykonawca ponownie zleca badania dla potwierdzenie efektu ekologicznego, do uprawnionej i uzgodnionej z Zamawiającym jednostki badawczej, oraz pokrywa koszty tych badań. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest: oświadczenie o zakończeniu prac stanowiących przedmiot zamówienia (umowy), dostarczenie dokumentacji modernizacji instalacji odpylania spalin, dostarczenie świadectwa kontroli jakości, DTR, instrukcji, kart, aprobat, certyfikatów, aprobat i atestów dla zabudowanych materiałów i urządzeń, dostarczenie sprawozdań z badań gwarancyjnych, potwierdzających spełnienie wymogów ekologicznych, pisemne zgłoszenie Wykonawcy do odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia (umowy), spisanie protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia (umowy). Dokładny opis przedmiotu zamówienia określony jest w Szczegółowym opisie potrzeb Zamawiającego (przedmiotu zamówienia) zawierającym rzeczowy zakres zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji. W wykonaniu robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia będą uczestniczyć osoby z uprawnieniami budowlanymi, wskazane w ofercie Wykonawcy. Zmiana składu osobowego może nastąpić wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego oraz pod warunkiem posiadania przez nowe osoby co najmniej takich samych uprawnień budowlanych. Obowiązki stron wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do niniejszej specyfikacji. Przekazanie frontu robót Wykonawcy przez Zamawiającego nastąpi w uzgodnionym pomiędzy Stronami terminie. Zamawiający przed złożeniem oferty umożliwi Wykonawcy zapoznanie się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia objętego przetargiem, celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający zapewni Wykonawcy możliwość skorzystania - w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy - z energii elektrycznej i wody przemysłowej, z zastrzeżeniem konieczności zarejestrowania i udokumentowania zużycia energii elektrycznej. Wykonawca jest wytwórcą i posiadaczem odpadów powstałych w wyniku wykonywania niniejszej umowy (art. 3 ust. 1 pkt 19 i 32 ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach, Dz. U. 2013.21) z wyłączeniem odpadu o kodzie17 04 05 żelazo i stal - złom stalowy i rury, którego wytwórcą i posiadaczem jest Zamawiający. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do załadunku i wywiezienia z terenu budowy wszelkich odpadów (za wyjątkiem złomu z metali) powstałych w wyniku wykonywania niniejszego zamówienia lub pozostałych po jej wykonaniu, oraz przekazania ich uprawnionym podmiotom z zachowaniem obowiązujących wymogów z zakresu gospodarki odpadami, wynikających z ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013.21). Wykonawca przekaże Zamawiającemu, jako potwierdzenie prawidłowego postępowania z odpadami, kopie kart przekazania wszystkich wywiezionych z terenu budowy odpadów o których mowa w ust.15. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do transportu i składowania w wyznaczonym miejscu w obrębie budowy odpadu o kodzie 17 04 05 żelazo i stal - złom stalowy i rury. Załadunkiem i wywiezieniem tego odpadu zajmie się firma przerobu złomu na zlecenie Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: WYSOKOŚĆ WADIUM Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) FORMA WADIUM Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w Rozdziale VI podrozdział I ust. 1. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego 83 1050 1070 1000 0023 5400 2863. Zaleca się, aby na przelewie umieścić informację: Wadium w postępowaniu na Modernizacja odpylacza elektrostatycznego kotła WRm30, znak sprawy: PNU 7/2013. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajduje się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium musi być dołączony do oferty. Z dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie gwarancji bankowej / ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie o okolicznościach stanowiących podstawę do żądania wypłaty należności. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. ZWROT WADIUM Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 2 podrozdziału V. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. ZATRZYMANIE WADIUM Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił zawarcia umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonywania przedmiotu zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę zbliżoną rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia. Jako zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością zamówieniu będącemu przedmiotem przetargu, Zamawiający uznaje jedno zamówienie o wartości min. 1.000.000,00 złotych brutto dotyczące wykonania modernizacji elektrofiltru kotła wodnego lub parowego z paleniskami rusztowymi, pyłowymi lub fluidalnymi.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że powierzy na czas realizacji zadania obowiązki wynikające z przedmiotu zamówienia osobom posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, stosownie do art. 42 prawa budowlanego, wynikające z wielobranżowej dokumentacji technicznej i odpowiadające wybranej przez Wykonawcę technologii robót, takich jak: konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - które mogą sprawować samodzielne funkcje w budownictwie zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, wpisanymi do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającymi minimum pięcioletnie doświadczenie od daty otrzymania wymaganych uprawnień w wykonywaniu usług zgodnych z wymaganymi uprawnieniami budowlanymi.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że powierzy na czas realizacji zadania obowiązki wynikające z przedmiotu zamówienia osobom posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, stosownie do art. 42 prawa budowlanego, wynikające z wielobranżowej dokumentacji technicznej i odpowiadające wybranej przez Wykonawcę technologii robót, takich jak: konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - które mogą sprawować samodzielne funkcje w budownictwie zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, wpisanymi do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającymi minimum pięcioletnie doświadczenie od daty otrzymania wymaganych uprawnień w wykonywaniu usług zgodnych z wymaganymi uprawnieniami budowlanymi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł, posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Uwaga: Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do posiadania i przedstawienia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy aktualnej polisy, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia, a suma gwarancyjna posiadanego ubezpieczenia wynosi minimum 1.000.000,00 zł netto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 Ustawy przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub nie dało się ich przewidzieć w chwili podpisywania umowy, a w szczególności w sytuacji pojawienia się na rynku nowych rozwiązań technologicznych i materiałowych, terminów realizacji, w przypadku: jeśli pojawiły się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, zwłaszcza w przypadku wystąpienia siły wyższej lub potrzeby realizacji robót dodatkowych, jeśli dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, a w szczególności wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany do projektu, na podstawie którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, jeśli dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności żadna ze stron, wstrzymania realizacji projektu przez Zamawiającego nie z winy Wykonawcy, skrócenia terminu realizacji za zgodą Zamawiającego, wydłużenia terminu gwarancji, zmiany podwykonawców, zgodnie z zasadami przewidzianymi w Kodeksie cywilnym wszelkich zmian, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, wszelkich zmian, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie przedmiotu zamówienia, zmiany osób kadry kierowniczej wykazanej przez Wykonawcę przewidzianej do realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nse.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadwiślańska Spółka Energetyczna Sp. z o.o., ul. A. Mickiewicza 2, 32-620 Brzeszcze, pokój 226.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2013 godzina 11:45, miejsce: Nadwiślańska Spółka Energetyczna Sp. z o.o., ul. A. Mickiewicza 2, 32-620 Brzeszcze, sekretariat pok. nr 215.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Modernizacja kotła WRm30 i odpylacza elektrostatycznego w ZC Piast w Bieruniu, należącego do NSE sp. z o.o. współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Umowa nr UDA-RPSL.05.03.00-00-152/11-00 z dnia 24.12.2012r. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w Ustawie oraz niniejszej Specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w ogłoszeniu o zamówieniu i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia kryteria wyboru. Umowa z wybranym wykonawcą zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni po ogłoszeniu wyników przetargu, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą. W przypadku wpłynięcia jednej oferty niepodlegającej odrzuceniu, umowa może być zawarta przed tym terminem. Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy Wykonawcy, którego oferta została wybrana w zawiadomieniu o wyborze oferty. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania i przedstawienia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy aktualnej polisy, o której mowa powyżej. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zgłoszone w terminie realizacji zamówienia winien w terminie 3 dni od zgłoszenia takiego żądania przedstawić aktualną polisę na kwotę o której mowa powyżej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na warunkach i w formie określonych w Rozdziale XVIII SIWZ. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej SIWZ zastosowanie przepisy Ustawy oraz przepisy Kodeksu cywilnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.