eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › ZP/341/127/10 świadczenie usług utrzymania zieleńców miejskich, rabat trwałych i z roślinnością jednoroczną, donic (w tym wieży kwiatowej), mis i murków kwiatowych, nawierzchni żwirowych wokół drzew, żywopłotów, krzewów i pnączy położonych na terenie miasta Zakopane.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-15

Zakopane: ZP/341/127/10 świadczenie usług utrzymania zieleńców miejskich, rabat trwałych i z roślinnością jednoroczną, donic (w tym wieży kwiatowej), mis i murków kwiatowych, nawierzchni żwirowych wokół drzew, żywopłotów, krzewów i pnączy położonych na terenie miasta Zakopane.
Numer ogłoszenia: 323231 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/341/127/10 świadczenie usług utrzymania zieleńców miejskich, rabat trwałych i z roślinnością jednoroczną, donic (w tym wieży kwiatowej), mis i murków kwiatowych, nawierzchni żwirowych wokół drzew, żywopłotów, krzewów i pnączy położonych na terenie miasta Zakopane..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania zieleńców miejskich, rabat trwałych i z roślinnością jednoroczną, donic (w tym wieży kwiatowej), mis i murków kwiatowych, nawierzchni żwirowych wokół drzew, żywopłotów, krzewów i pnączy położonych na terenie miasta Zakopane o łącznej powierzchni 302.315m2 w okresie od 1 stycznia 2011r. do 31 grudnia 2011r. obejmujące: - utrzymywanie estetycznego wyglądu objętej umową powierzchni w ciągu całego okresu obowiązywania umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji, -wykonywanie wszelkich prac pielęgnacyjnych stosownie do wymagań poszczególnych gatunków roślin, zgodnie z kanonami sztuki ogrodniczej, -zbieranie na bieżąco odpadów i liści oraz gałęzi z obrębu całej powierzchni objętej umową w okresie jej obowiązywania oraz usuwania ich do miejsc unieszkodliwiania. 1,W zakresie utrzymania zieleńców miejskich o powierzchni 295.600m2 wskazanych w załącznikach nr 1 i 2 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji usługa obejmuje: -wiosenne wygrabienie całej powierzchni objętej umową, wraz z wywozem i utylizacją zebranych odpadów i liści, w terminie dziesięciu dni od wezwania ze strony Zleceniodawcy, -jesienne wygrabienie całej powierzchni objętej umową, wraz z wywozem i utylizacją zebranych odpadów i liści, w terminie dziesięciu dni od wezwania ze strony Zleceniodawcy. 2.W obrębie wskazanych w załącznikach nr 1 i 2 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji zieleńców przeznaczonych do 7-krotnego koszenia, o łącznej powierzchni 174.588m2 usługa obejmuje ponadto: siedmiokrotne skoszenie całej powierzchni w ciągu trwania jednego sezonu wegetacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem miejsc wokół drzew, krzewów i ławek, wraz z usunięciem pokosu z terenu zieleńców, jak i dróg, chodników oraz alejek przylegających do nich, w dniu prowadzenia danego etapu robót na bieżąco podczas prac związanych z koszeniem, oraz usuwanie samosiewów drzew i krzewów, których wiek nie przekracza pięciu lat oraz odrośli korzeniowych od drzew i odrośli pniowych do wysokości 2m od gruntu. Wysokość trawy po skoszeniu wynosić ma od 5 do 7cm, Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do dokona pomiaru wysokości trawy w dniu koszenia, bez konieczności obecności Zleceniobiorcy; każdorazowe zakończenie koszenia całej powierzchni w terminie siedmiu dni od wezwania ze strony Zleceniodawcy do rozpoczęcia prac polegających na koszeniu, -jednokrotnego zasilenia całej powierzchni nawozem saletra amonowa w dawce l,5kg/100m2, wykonanego po III koszeniu, w terminie pięciu dni roboczych od wezwania ze strony Zleceniodawcy. 3.W obrębie wskazanych w załącznikach nr 1 i 2 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji zieleńców przeznaczonych do 2-krotnego koszenia, o łącznej powierzchni 121.012m2 usługa obejmuje ponadto: dwukrotne skoszenie całej powierzchni w ciągu trwania jednego sezonu wegetacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem miejsc wokół drzew, krzewów i ławek, wraz z usuwaniem samosiewow drzew i krzewów, których wiek nie przekracza pięciu lat oraz odrośli korzeniowych od drzew i odrośli pniowych do wysokości 2m od gruntu, -każdorazowe zakończenie koszenia całej powierzchni w terminie sześciu dni od wezwania ze strony Zleceniodawcy do rozpoczęcia prac polegających na koszeniu, -usunięcie pokosu z dróg, chodników oraz alejek przylegających do zieleńców na bieżąco, w dniu prowadzenia prac polegających na koszeniu, -usunięcie pokosu z całej przedmiotowej powierzchni, nie później niż w terminie czterech dni od zakończenia danego koszenia. 4.W zakresie utrzymania rabat trwałych, z roślinnością jednoroczną, donic mis i murków kwiatowych o łącznej powierzchni 2.717,5m2 usługa obejmuje ponadto: -dostawę i sadzenia materiału roślinnego z doboru gatunkowego stanowiącego załącznik nr 3 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji, -odchwaszczanie i podlewanie roślin w miarę potrzeb, -nawożenia roślin: jednorocznych, bylin i pnączy nawozami wieloskładnikowymi w dawkach zgodnych z wymaganiami poszczególnych roślin; -stosowanie środków ochrony roślin w miarę potrzeb, -usuwanie obumarłych części roślin oraz przekwitłych kwiatostanów na bieżąco. 5.W obrębie wymienionych w załącznikach nr 1 i 2 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji rabat, donic, mis i murków przeznaczonych do obsadzenia roślinnością jednoroczną, o łącznej powierzchni 415m2, usługa obejmuje ponadto: 1) wiosenne przygotowanie podłoża do nasadzeń wraz z wyrównaniem powierzchni i brzegów rabat oraz uzupełnienia ziemi urodzajnej w niezbędnej ilości w oparciu o ziemię kwiatową oraz przygotowania donic wiszących i mis kwiatowych poprzez ich wyczyszczenie, wypełnienie świeżą ziemią kwiatową i wystawienie do miejsc ekspozycji, wykonanego w terminie czterech dni od wezwania ze strony Zleceniodawcy; 2) powiększenia pięciu rabat o powierzchni 10m2 każda usytuowanych w zieleńcach w ul. Kościuszki do wskazanej w załączniku nr 2 do umowy powierzchni 12m2 oraz rabaty usytuowanej w Rondzie Armii Krajowej do wskazanej w załączniku nr 2 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji powierzchni 42m2; -obsadzenie powierzchni materiałem roślinnym, w zakresie określonym przez Zleceniodawcę zgodnie z planem nasadzeń przekazanym przez Zleceniodawcę w okresie jesiennym roku poprzedzającego sadzenie roślin, każdorazowo w okresie nie dłuższym niż pięć dni od wezwania ze strony Zleceniodawcy, -uzupełnianie brakujących roślin oraz wymianę wypadów roślin na bieżąco, w oparciu o materiał roślinny zgodny z planem nasadzeń, bez ponoszenia kosztów ze strony Zleceniodawcy i bez konieczności wezwania ze jego strony, a w przypadku wezwania do tych czynności, wykonanie wyżej wymienionych prac nie później niż w terminie dwóch dni od wezwania ze strony Zleceniodawcy, -likwidację obsadzeń przed zimą wraz z wyrównaniem powierzchni rabat oraz wywozem i utylizacją odpadów, w terminie trzech dni od wezwania ze strony Zleceniodawcy, - przechowywanie przez okres zimy w miejscu zabezpieczającym przed opadami 29 szt. przenośnych donic typu SOFIA, 58 szt. donic wiszących na latarniach przy ul. Krupówki, 60 szt. donic montowanych na barierkach przy ul. Kościuszki i konstrukcji wieży kwiatowej oraz przemieszczania ich w okresie obowiązywania umowy we wskazane miejsca na terenie miasta Zakopane w miarę potrzeb, po wezwaniu przez Zleceniodawcę. 6. W obrębie wymienionych w załącznikach nr 1 i 2 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji rabat obsadzonych roślinnością trwałą o łącznej powierzchni 2.302,5m2, usługa obejmuje ponadto: -odkurzanie przestrzeni w obrębie palisad i skalniaków w ul. Krupówki z drobnych odpadów, w tym również oczyszczanie obrzeża palisad z trawy, pięciokrotnie w ciągu roku, w terminie 2 dni od wezwania ze strony Zleceniodawcy, -wymianę wskazanych roślin, uzupełnianie brakujących roślin oraz uzupełnianie istniejących obsadzeń wskazanym przez Zleceniodawcę, w oparciu o dobór gatunkowy oraz cennik stanowiący załącznik nr 3 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji, materiałem roślinnym, w tym zabezpieczenie przed kradzieżą roślin o wartości przekraczającej koszt 50 zł, nie później niż w terminie trzech dni od wezwania ze strony Zleceniodawcy, -uzupełnianie ściółki korowej do miąższości 5cm w obrębie, palisad i rabaty trwałej przy ul. B. Czecha, rabat na terenie os. Słoneczna, os. Zborowskiego, os. Kościelna, przy ul. Kościuszki, Tetmajera, Chramcówki oraz w Parku Miejskim [za wyjątkiem rabat bylinowych] i na terenie Dolnej Równi Krupowej, w oparciu o korę sosnową mieloną, jeden raz w ciągu sezonu wegetacyjnego, a w obrębie palisad w ul. Krupówki dwukrotnie w ciągu sezonu wegetacyjnego w terminie trzech dni od wezwania ze strony Zleceniodawcy; -mechaniczne i chemiczne usuwanie roślinności wyrastającej spomiędzy płytek chodnikowych w obrębie pergoli na Placu Niepodległości oraz z otoczenia pomnika w Parku Miejskim, na bieżąco, -konserwację podpór na pnącza przy ul. Nowotarskiej - na murze oporowym i w rejonie punktu segregacji odpadów, przy ul. Kościuszki koło budynku Urzędu w miarę potrzeb, -sadzenie we wskazanych miejscach zieleńców cebul kwiatów wiosennych w ilości 3.000 szt. (żonkile - 500szt, żonkile miniatury - 5OOszt., krokusy 2000szt.)każdego roku obowiązywania umowy, w tym przygotowanie miejsc do sadzenia z wykorzystaniem ok. 3601 ziemi kwiatowej rocznie, - zabezpieczania obsadzeń przed zimą, w tym: -wykonania płotków ochronnych z palików drewnianych toczonych o średnicy min. 6 cm w miejscach wskazanych przez Zleceniodawcę oraz owinięcia poszczególnych roślin wrażliwych na mróz włókniną i siatką cieniującą w kolorze zielonym w terminie 7 dni od wezwania ze strony Zleceniodawcy; -konserwacji i naprawy osłon w ciągu trwania zimy w terminie 3 dni od wezwania ze strony Zleceniodawcy; -usunięcia powyższych materiałów w okresie wiosennym, wykonywanych każdy w terminie 7 dni od wezwania ze strony Zleceniodawcy; -cięcia pielęgnacyjne, sanitarne i ograniczające wzrost roślin pnących, w miarę potrzeb. 7.W zakresie utrzymania nawierzchni żwirowych wokół drzew o powierzchni 190,5m2 wskazanych w załącznikach nr 1 i 2 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji usługa obejmuje ponadto: - wymianę żwiru jeden raz w ciągu sezonu wegetacyjnego w oparciu o szary, łamany kamień O 31-63mm wolny od zabrudzeń w terminie dwóch dni od wezwania ze strony Zleceniodawcy w obrębie palisad w ulicach: Kościuszki, Sienkiewicza, Chramcówki i Witkiewicza. 8.W zakresie utrzymania żywopłotów i krzewów o łącznej powierzchni 13.768,5 m2, wskazanych w załącznikach nr 1 i 2 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji usługa obejmuje ponadto: -dwukrotne przycięcie w ciągu sezonu wegetacyjnego wszystkich ścian żywopłotów wymienionych w załącznikach nr 1 i 2 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji, o łącznej powierzchni rozwiniętej 10.511 m2, w sposób zgodny ze sztuką ogrodniczą, - zakończenie prac polegających na każdorazowym przycięciu całości żywopłotów w terminie nie dłuższym niż cztery dni od momentu zgłoszenia przez Zleceniodawcę konieczności ich wykonania, -jednokrotne przycięcie w ciągu sezonu wegetacyjnego sanitarne, formujące, ograniczające wzrost oraz prześwietlające krzewy wymienione w załącznikach nr 1 i 2 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji, o łącznej powierzchni 3.257,5m2, na wezwanie ze strony Zleceniodawcy, w terminie nie dłuższym niż cztery dni, z zastrzeżeniem, że krzewy należące do gatunku tawuła cięte będą przy powierzchni ziemi, -usunięcie i utylizację powstałych odpadów w dniu wykonywania danego etapu prac, - obkoszenie podstawy żywopłotów każdorazowo podczas wykonywania prac polegających na ich przycięciu, - usuwanie samosiewów obcych gatunków roślin zlokalizowanych w obrębie żywopłotów i krzewów, na bieżąco. 9.W zakresie utrzymania miejsc Pamięci narodowej tj.: Płyta na skwerze przy ul. Kościeliskiej, Pomnik Józefa Kurasia Ognia w Parku FIS, Pomnik Grunwaldzki w Parku Miejskim, groby poległych w I i II Wojnie Świtowej na cmentarzu przy ul. Nowotarskiej Zleceniobiorca zobowiązany jest do usuwania wosku i innych zabrudzeń, sześciokrotnie w ciągu roku, w terminie trzech dni od zgłoszenia przez Zleceniodawcę konieczności wykonania prac oraz usuwania wieńców i wiązanek kwiatowych siedem dni po uroczystościach w dniach: 03.05,15.08,11.11 10.Usługa polega ponadto na wykonywaniu nasadzeń roślin trwałych w obrębie terenów objętych umową, rekultywacji wskazanych fragmentów zieleńców i uzupełnianiu wskazanych brakujących fragmentów żywopłotów objętych utrzymaniem, jak również na zakładaniu żywopłotów we wskazanych miejscach. 11.Nasadzenia roślin trwałych w obrębie terenów objętych umową wykonywane będą w okresie wegetacyjnym każdego roku obowiązywania umowy na wezwanie Zleceniodawcy, który każdorazowo przed przystąpieniem do prac wskaże lokalizację nasadzeń oraz materiał roślinny z doboru gatunkowego stanowiącego załącznik nr 3 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji. 12.W ramach nasadzeń roślin trwałych usługa obejmuje ponadto: -przygotowanie terenu do nasadzeń, w tym zdjęcie darni, przekopanie i wyrównanie powierzchni z usunięciem kamieni z wierzchniej 20 cm warstwy gleby, uzupełnienie i wzbogacenie podłoża w oparciu o ziemię urodzajną z dodatkiem podłoża organicznego, w miejscu przeznaczonym do nasadzeń, -dostawę i zasadzenie w sposób zgodny ze sztuką ogrodniczą wskazanego materiału roślinnego, w terminie czterech dni od wezwania ze strony Zamawiającego. -nasadzenia roślin trwałych realizowane będą w miarę potrzeb, w oparciu o ceny roślin podane w Załączniku nr 3 do umowy. 13.Rekultywacja zieleńców o której mowa w § 10 umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji wykonywana będzie w okresie wegetacyjnym każdego roku obowiązywania umowy, na wezwanie Zleceniodawcy, który każdorazowo przed przystąpieniem do prac wskaże tereny przeznaczone do rekultywacji. 14.Powierzchnia zieleńców wskazanych do rekultywacji będzie nie większa niż 500m2. 15.W zakresie wykonywania rekultywacji usługa obejmuje: usunięcie i utylizację powstałych odpadów w dniu wykonywania danego etapu prac, -obkoszenie podstawy żywopłotów każdorazowo podczas wykonywania prac polegających na ich przycięciu, - usuwanie samosiewów obcych gatunków roślin zlokalizowanych w obrębie żywopłotów i krzewów, na bieżąco. 13.W zakresie utrzymania miejsc Pamięci narodowej tj.: Płyta na skwerze przy ul. Kościeliskiej, Pomnik Józefa Kurasia Ognia w Parku FIS, Pomnik Grunwaldzki w Parku Miejskim, groby poległych w I i II Wojnie Świtowej na cmentarzu przy ul. Nowotarskiej Zleceniobiorca zobowiązany jest do usuwania wosku i innych zabrudzeń, sześciokrotnie w ciągu roku, w terminie trzech dni od zgłoszenia przez Zleceniodawcę konieczności wykonania prac oraz usuwania wieńców i wiązanek kwiatowych siedem dni po uroczystościach w dniach: 03.05,15.08,11.11 14.Usługa polega ponadto na wykonywaniu nasadzeń roślin trwałych w obrębie terenów objętych umową, rekultywacji wskazanych fragmentów zieleńców i uzupełnianiu wskazanych brakujących fragmentów żywopłotów objętych utrzymaniem, jak również na zakładaniu żywopłotów we wskazanych miejscach. 15.Nasadzenia roślin trwałych w obrębie terenów objętych umową wykonywane będą w okresie wegetacyjnym każdego roku obowiązywania umowy na wezwanie Zleceniodawcy, który każdorazowo przed przystąpieniem do prac wskaże lokalizację nasadzeń oraz materiał roślinny z doboru gatunkowego stanowiącego załącznik nr 3 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji. 16.W ramach nasadzeń roślin trwałych usługa obejmuje ponadto: -przygotowanie terenu do nasadzeń, w tym zdjęcie darni, przekopanie i wyrównanie powierzchni z usunięciem kamieni z wierzchniej 20 cm warstwy gleby, uzupełnienie i wzbogacenie podłoża w oparciu o ziemię urodzajną z dodatkiem podłoża organicznego, w miejscu przeznaczonym do nasadzeń, -dostawę i zasadzenie w sposób zgodny ze sztuką ogrodniczą wskazanego materiału roślinnego, w terminie czterech dni od wezwania ze strony Zamawiającego. -nasadzenia roślin trwałych realizowane będą w miarę potrzeb, w oparciu o ceny roślin podane w Załączniku nr 3 do umowy. 16.Rekultywacja zieleńców o której mowa w § 10 umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji wykonywana będzie w okresie wegetacyjnym każdego roku obowiązywania umowy, na wezwanie Zleceniodawcy, który każdorazowo przed przystąpieniem do prac wskaże tereny przeznaczone do rekultywacji. 17.Powierzchnia zieleńców wskazanych do rekultywacji będzie nie większa niż 500m2. 18.W zakresie wykonywania rekultywacji usługa obejmuje: zdjęcie nadkładu darni, przekopanie i wyrównanie całego wskazanego terenu, z usunięciem kamieni z wierzchniej 20 cm warstwy gleby, uzupełnienie i wzbogacenie podłoża w oparciu o ziemię urodzajną z dodatkiem podłoża organicznego oraz założenie nawierzchni trawiastej z siewu, w sposób zgodny ze sztuką ogrodniczą, -zabezpieczenia terenu objętego rekultywacją przed zajeżdżaniem i zadeptywaniem, wykonywanie wszelkich zabiegów pielęgnacyjnych, w tym ewentualnego dosiewu traw i odchwaszczania, do momentu uzyskania jednorodnej nawierzchni trawiastej w sposób równomierny pokrywającej powierzchnię terenu objętą rekultywacją w dniu odbioru prac. -zakończenie prac każdorazowo w terminie 7 dni od momentu zgłoszenia konieczności podjęcia prac. Odbiór końcowy odbędzie się 21 dni po zakończeniu prac rekultywacyjnych, w momencie odbioru trawa winna znajdować się w fazie krzewienia W momencie odbioru prac polegających na rekultywacji, trawa winna znajdować się w fazie krzewienia. 16.Zakładanie i uzupełnianie żywopłotów o którym mowa w § 11 umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji wykonywane będzie w okresie wiosennym lub jesiennym każdego roku obowiązywania umowy, na wezwanie Zleceniodawcy, który każdorazowo przed przystąpieniem do prac wskaże fragmenty żywopłotów przeznaczone do uzupełnienia oraz lokalizację i długość żywopłotów do zasadzenia. 17.Łączna długość żywopłotów wskazanych do uzupełnienia oraz do zasadzenia w ciągu jednego roku obowiązywania umowy będzie nie większa niż 50 mb. 18.Skład gatunkowy zakładanych żywopłotów określi Zleceniodawca, w oparciu o gatunki wymienione w załączniku nr 3 do umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji. 19.Materiał roślinny do uzupełniania żywopłotów winien być zgodny pod względem gatunkowym z istniejącym. 20.Krzewy winny być sadzone w uprzednio przygotowane podłoże, tj. przekopane na głębokość co najmniej 25cm na całej długości przeznaczonej do sadzenia roślin oraz wzbogacone ziemią urodzajną. 21.Sposób sadzenia krzewów oraz ich ilość określi każdorazowo Zleceniodawca. 22.W zakresie uzupełniania żywopłotów oraz sadzenia żywopłotów usługa obejmuje wykonywanie w okresie gwarancyjnym wszelkich niezbędnych zabiegów pielęgnacyjnych po posadzeniu roślin i ich wymiany w przypadku nie przyjęcia się, bez ponoszenia kosztów ze strony Zamawiającego, na jego wezwanie. 23.Całość prac związanych z uzupełnianiem oraz zakładaniem żywopłotów winna być zakończona każdorazowo w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia konieczności podjęcia prac. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie wymagań zamawiającego dotyczących materiałów opisanych w przedmiocie zamówienia , pod warunkiem, że będą one posiadały nie gorsze parametry jakościowe. W przypadku zaproponowania w ofercie materiałów równoważnych wykonawca zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego . W takim wypadku należy załączyć do oferty wykaz i opis tych materiałów Zaoferowane elementy równoważne musza posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 15.000,00zł ( słownie: piętnaście tysięcy złotych) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;2) poręczeniach bankowych;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3.Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj.29 listopada 2010r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 29 listopada 2010r.do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 /parter/. UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. ZWROT WADIUM : 1.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem ,że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym zwrócono wadium na podstawie ust.1 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca wykaże się , że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi obejmujące swoim zakresem wszystkie prace objęte zamówieniem tj. - koszenie zieleńców, zakładania i utrzymywania zieleńców, zakładanie i utrzymanie rabat, sadzenia i utrzymywania żywopłotów, na obszarze o powierzchni nie mniejszej niż 200.00m2 Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże ,że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej : -kosiarki samojezdne o mocy silnika min. 5,0 Km - min 3 szt. -kosiarki ciągnikowe - min. 1 szt. -kosiarka rotacyjna - 1 szt. -podkaszarki - min 3 szt. -ciągnik z przyczepą lub samochód ciężarowy o min. ładowności 5 ton - 1 szt. -nożyce do żywopłotów - min 2 szt. -glebogryzarka - 1 szt. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże ,ze dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi doświadczenie w świadczeniu usług związanych z utrzymaniem zieleni miejskiej, w tym przynajmniej jedną osobą, sprawującą nadzór nad prowadzonymi pracami z przygotowaniem zawodowym (ogrodniczym, leśnym, rolniczym). Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże , że posiada ; - środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200. 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 200.000,00 zł ( słownie: dwieście tysięcy złotych). Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca ma dołączyć do oferty wypełniony cenami jednostkowymi załącznik nr 3 do wzoru umowy: Dobór gatunkowy roślin i wypełniony, załącznik nr 5: Składniki cenotwórcze do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy : W związku z art. 144.1 PZP Zamawiający informuje, że zmiana istotnych postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty może nastąpić w następujących przypadkach: 1.ustawowych zmian stawek podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy -zamawiający dopuszcza zmianę cen wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena jednostkowa brutto, ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian. 2 Zmianie osób wykazanych przez zamawiającego do realizacji usług w tym osoby wykazanej w ofercie jako , sprawującej nadzór nad prowadzonymi pracami , w następujących przypadkach: a) zdarzenia losowe (śmierć, choroba itp.); b) nie wywiązywania się osoby wykonującej zamówienie z obowiązków wynikających z umowy; c) jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od stron umowy (np. rezygnacji itp.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne-postępowania poniżej wartości określonej art.11.8
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane pokój nr 211..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Biuro d/s zamówień publicznych Urzędu Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane pokój nr 8..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.