To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-13
Ogłoszenie nr 323200 - 2016 z dnia 2016-10-13 r.
Katowice: Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na
nowoczesne (energooszczędne) na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w
Katowicach przy ul. Lompy 19
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 313339 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny
27020829200000, ul.
ul. J. Lompy
19,
40038
Katowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
322 002 050, faks
322 002 060, e-mail
zamowienia@slaska.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na nowoczesne (energooszczędne) na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach przy ul. Lompy 19
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-2380-389-64/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja robót modernizacji oświetlenia zewnętrznego na nowoczesne (energooszczędne) terenu Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach przy ul. Lompy 19 (w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy będący w posiadaniu Inwestora). W ramach zaproejktowania wykonawca zobligowany jest do: opracowania dokumentacji projektowej, uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień i dokumentów technicznych potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia, uzyskania decyzji administracyjnych umożliwiających realizację przedmiotu zamówienia. 2. W przypadku gdy temperatura otoczenia jest niższa niż -5°C, prace związane z układaniem kabli należy bezwzględnie przerwać. W przypadku gdy temperatura otoczenie jest niższa niż -5°C przez 3 koleje dni, prace związane z realizacją przedmiotowego zadania należy przerwać, do czasu poprawy warunków pogodowych, umożliwiających podjąć prace zgodnie z HRF po uzgodnieniu z Zamawiającym. Podstawą określenia temperatury otoczenia będą pomiary dokonane przez Wykonawcę w obecności Przedstawiciela Zamawiającego w minimum dwóch miejscach na terenie KWP w Katowicach zlokalizowanym przy ul. Lompy 19 o godzinie 7.00 oraz 12.00. Pomiary dokonywane będą przy gruncie, np. miernikiem cyfrowym z sondą, którego zakupu dokona Wykonawca. Wyniki pomiarów w obecności Przedstawiciela Zamawiającego, będą wpisane do Książki pomiarów. 3. W przypadku wystąpienia wstrzymania robót budowlanych z powodu okoliczności wskazanych w ust. 18 w terminie 10 dni kalendarzowych przed dniem zakończenia realizacji zamówienia zostanie sporządzony aneks do umowy zmieniający termin realizacji zamówienia zwiększony o termin wstrzymania robót budowlanych. Wykonawca zobligowany będzie w dniu zawarcia aneksu do umowy przedłożyć aneks do gwarancji ubezpieczeniowej w zakresie zmiany terminu obowiązywania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45316000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do wyznaczonego terminu składania ofert wyznaczonego na dzień 11.10.2016r nie złożono żadnej oferty. W związku z zaistniałą sytuacją Zamawiający unieważnia postępowaniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. tj. nie złożono żadnej oferty | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa 1 szt pojazdu samochodowego w 100% elektrycznego typu MINIVAN lub FURGON
- "Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów sportowych w ramach Budżetu Obywatelskiego, Inicjatyw Lokalnych i ze środków własnych"
- Usługa druku i oprawy książki pt. "Z miłości do gróni...".
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, małżonków/partnerów życiowych oraz pełnoletnich dzieci pracowników Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach
- Remont dachu budynku przy ul. Techników 31b w Katowicach
- zakup przenośnego urządzenia rentgenowskiego (RTG)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.