Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-20
Tomaszów Mazowiecki: Konserwacja i naprawa kserokopiarek będących na wyposażeniu Placówki Terenowej KRUS w Tomaszowie Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 323157 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Placówka Terenowa KRUS w Tomaszowie Maz. , ul. gen. Grota-Roweckiego 38/40, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7242543, faks 044 7256429.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa kserokopiarek będących na wyposażeniu Placówki Terenowej KRUS w Tomaszowie Mazowieckim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego kserokopiarek będących na wyposażeniu Placówki Terenowej KRUS w Tomaszowie Mazowieckim oraz podległych Placówek Terenowych: - kserokopiarek Olivetti - kserokopiarek Toshiba e-studio 200..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.13.30.00 - 50.13.30.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy p.z.p. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania wykonywał co namniej trzy zamówienia o takim samym charakterze oraz potwierdza ten fakt dokumentami wymienionymi w pkt 9 ppkt 6. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstwie art. 24 ust. 1 i ust. 2 p.z.p. 5) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonywali co namniej trzy zamówienia o takim samym charakterze. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonej oferty i załączonych do niej dokumentów metodą spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta pod rygorem nieważności musi zawierać następujące dokumenty: 1/ wypełniony Formularz oferty - Załącznik nr 3 do SIWZ, 2/ wypełniony Formularz wyceny - Załącznik nr 4 do SIWZ, 3/ wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ - Cennik części 4/ parafowany projekt umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ 5/ oświadczenie Wykonawcy w zakresie spełnienia wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - p.z.p. zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 6/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7/ aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, Zamawiający wymaga złożenia dokumentów, które wymienione zostały w paragrafie 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą byż składane (Dz.U. z 2006r. nr 87, poz. 605). 3. Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jesli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa. 4. Jeżeli o zamówienie ubiegają się Wykonawcy wspólnie lub prowadzą działalność w formie spółki cywilnej - dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Oświadczenie wskazujące, którą część zamówienia Wykonawca powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - p.z.p. 6. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (powierdzone opinią od zamawiających) - Załącznik nr 7 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
Placówka Terenowa w Tomaszowie Mazowieckim
ul. gen. Grota Roweckiego 38/40
97-200 Tomaszów Mazowiecki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Tomaszowie Mazowieckim ul. gen. Grota Roweckiego 38/40 97-200 Tomaszów Mazowiecki pokój nr 24 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim
- Dostawa sprzętu jednorazowego
- Przygotowanie i podawanie wyżywienia uczestnikomprojektu Tomaszowskie Centrum Usług Środowiskowych w okresie od 19.06.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Przebudowa drogi - ul. Źródlana w Smardzewicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: "Rozbudowa DP 4303E na odcinku od ul. Tkackiej do ul. Legionów w Tomaszowie Mazowieckim "
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: "Rozbudowa DP 4304E Żelechlinek - Czerniewice "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.