eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja systemu zasilania na potrzeby stacjonarnego systemu łączności w WŁ Wałcz.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-09

Warszawa: Modernizacja systemu zasilania na potrzeby stacjonarnego systemu łączności w WŁ Wałcz.
Numer ogłoszenia: 323156 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami Teleinformatycznymi , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6848363, 6847818, 6847272, faks 22 6847145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rczsiut.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot państwowy jednostka organizacyjna nie posiadąjaca osobowosci prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu zasilania na potrzeby stacjonarnego systemu łączności w WŁ Wałcz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem rzeczowym zamówienia jest modernizacja systemu zasilania na potrzeby stacjonarnego systemu łączności zgodnie z projektem budowlanym, projektem wykonawczym, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres prac obejmuje: 1) przebudowę instalacji elektrycznych w budynkach, 2) budowę zasilania rezerwowego, 3) budowa systemu kontroli dostępu, SSWiN, SSP, 4) wykonanie: ­ dokumentacji powykonawczej, ­ dokumentacji pomiarowej, ­ powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2, 45.31.11.00-1, 45.31.73.00-5, 45.31.22.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający na etapie składania ofert przez Wykonawców będzie żądał od nich wniesienia wadium w kwocie: 11 000,00 zł. Zabezpieczenia należytego wykonania umowy 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz zdolność do ochrony informacji niejawnych wynikających z Ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228) w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności zastrzeżone oraz zdolność ich przetwarzania we własnym systemie teleinformatycznym o klauzuli tajności zastrzeżone. Potwierdzeniem zdolności do ochrony informacji niejawnych przez Wykonawcę w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności zastrzeżone jest posiadanie: a) systemu teleinformatycznego umożliwiającego przetwarzanie informacji o klauzuli tajności co najmniej zastrzeżone spełniającego wymagania określone w Ustawie z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228) oraz Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa systemów i sieci teleinformatycznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 159, poz. 948), b) pracowników realizujący przedmiot zamówienia legitymujących się pisemnym upoważnieniem kierownika jednostki organizacyjnej dopuszczające do pracy związanej z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone, (jeżeli nie posiadają aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli, co najmniej zastrzeżone (szczegółowe wymagania zawarto w pkt. III. 3.4 Ogłoszenia o zamówieniu), c) pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, d) osobę odpowiedzialną za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone, administratora systemu i inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego. Ocena potwierdzenia czy wykonawca wykazał spełnienie warunku udziału nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do wniosku w sprawie zakwalifikowania do udziału w postępowaniu dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale III. 6. Ogłoszenia o zamówieniu. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania wniosku. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów (art. 26 ust 3).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda by wykazał, że wykonał, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 (trzech) robót budowlano-instalacyjnych, które obejmowały swym zakresem instalacje elektroenergetyczne (w tym instalacje zasilania awaryjnego i bezprzerwowego) za kwotę co najmniej 300 000,00 zł netto każda jak również co najmniej 3 (trzech) zamówień obejmujących swoim zakresem roboty budowlane związane z budową elementów systemu BMS (SKD, SSWiN, SSP) za kwotę co najmniej 200 000,00 zł netto każda wraz z załączeniem do każdej wykazanej roboty budowlanej dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena potwierdzenia czy wykonawca wykazał spełnienie ww. warunków nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do wniosku w sprawie zakwalifikowania do udziału w postępowaniu dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale III. 4.1 Ogłoszenia o zamówieniu. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania wniosku. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów (art. 26 ust 3).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający zażąda, by wykonawca wykazał: a) kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, które w aktualnym stanie prawnym, uprawniają do ich wykonywania; b) kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, które w aktualnym stanie prawnym, uprawniają do ich wykonywania; c)) kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, które w aktualnym stanie prawnym, uprawniają do ich wykonywania; d) kierownika robót z licencją pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia do kierowania robotami budowlanymi z zakresu zabezpieczeń technicznych klasy SA1 - SA4. e) geodetę posiadającego uprawnienia zawodowe w zakresie - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, f) monterów wykonujących bezpośrednio roboty budowlane tj. monterów w specjalnościach odpowiednich do zakresu wykonywanych prac w specjalnościach: instalacje elektryczne, sanitarne, pracownicy ogólno-budowlani, pracowniky zabezpieczenia technicznego I stopnia z zakresu zabezpieczeń technicznych klasy SA1 - SA4. Ocena potwierdzenia czy wykonawca wykazał spełnienie ww. warunków nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do wniosku w sprawie zakwalifikowania do udziału w postępowaniu dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale III. 4.1 Ogłoszenia o zamówieniu. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania wniosku. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów (art. 26 ust 3).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zdolności finansowej zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. Ocena potwierdzenia czy Wykonawca wykazał spełnienia warunków udziału, nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do wniosku w sprawie zakwalifikowania do udziału w postępowaniu dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale III. 4.1 Ogłoszenia o zamówieniu. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania wniosku. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów (art. 26 ust 3).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    tj. co najmniej 3 (trzech) robót budowlano-instalacyjne, które obejmowały swym zakresem instalacje elektroenergetyczne (w tym instalacje zasilania awaryjnego i bezprzerwowego) za kwotę co najmniej 300 000,00 zł netto każda jak również co najmniej 3 (trzech) zamówień obejmujących swoim zakresem roboty budowlane związane z budową elementów systemu BMS (SKD, SSWiN, SSP) za kwotę co najmniej 200 000,00 zł netto każda wraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o posiadaniu systemu teleinformatycznego umożliwiającego przetwarzanie informacji niejawnych o klauzuli co najmniej zastrzeżone.

III.7)

ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, okaże się być większa niż 5 zaproszenie do udziału w postępowaniu dostaną Wykonawcy, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia poniższych warunków: Wykonawca, który wykaże największą ilość wykonanych należycie robót budowlanych (powyżej warunku koniecznego) - tj: a) robót budowlano-instalacyjnych, które obejmowały swym zakresem instalacje elektroenergetyczne (w tym instalacje zasilania awaryjnego i bezprzerwowego) za kwotę co najmniej 300 000,00 zł netto każda otrzyma maksymalnie 70 pkt. natomiast pozostali proporcjonalnie mniej, wg formuły: Wp= Wpofba :Wpmax x 70 b) robót związanych z budową elementów systemu BMS (SKD, SSWiN, SSP) za kwotę co najmniej 200 000,00 zł netto każda otrzyma maksymalnie 30 pkt. natomiast pozostali proporcjonalnie mniej, wg formuły: Wp= Wpofba :Wpmax x 30 Gdzie: Wp - ilość punktów przyznana za ocenę spełnienia warunku, Wpofba - ilość kwalifikowanych (zdefiniowanych dodatkowych) robót wykazanych we wniosku badanym; Wpmax - maksymalna wykazana ilość kwalifikowanych robót spośród wszystkich wniosków; 70 - 30 - wskaźniki stałe.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy i określi warunki tej zmiany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Na str intern. Zamawiającego www.rczsiut.wp.mil.pl znajduje się wniosek w sprawie zakwalifikowania
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2013 godzina 11:00, miejsce: RCZSiUT, Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, blok 30, pokój nr 210 A-B..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: a) Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załączonym Oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 50 w związku z art. 47 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz warunków dotyczących nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć w miejscu wskazanym w sekcji IV. 4.4. Ogłoszenia o zamówieniu. w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego treścią przed upływem terminu składania wniosków. Opakowanie powinno być opatrzone pieczątką lub adnotacją zawierającą nazwę i adres siedziby Wykonawcy oraz posiadać następujący napis Wniosek w sprawie zakwalifikowania do udziału w postępowaniu przetargowym na modernizację systemu zasilania na potrzeby stacjonarnego systemu łączności a WŁ Wałcz. - sprawa Nr 20/1/48/13, b) wzory Oświadczeń i inne dokumenty stanowiące załączniki do wniosku w sprawie zakwalifikowania do udziału w postępowaniu przetargowym znajdują się na stronie internetowej zamawiającego, c) wniosek i dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, d) dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, e) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik, f) jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, g) pożądane jest, aby wszystkie strony wniosku były kolejno ponumerowane. Zaleca się, aby wniosek złączać w sposób uniemożliwiający wysunięcie którejkolwiek kartki. Numeracja stron powinna rozpocząć się od numeru 1 umieszczonego na pierwszej stronie wniosku, h) Zamawiający będzie porozumiewał się z Wykonawcami pisemnie oraz za pomocą faksu (dopuszcza możliwość przesłania zaproszeń Wykonawcom do składania ofert również drogą elektroniczną)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.