eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont pomieszczeń kuchni i stołówki szkolnej w Gimnazjum nr 32, Zespół Szkół nr 112 przy ul. Otwockiej 3 w Warszawie, w ramach zadania pn."Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-13

Ogłoszenie nr 323147 - 2016 z dnia 2016-10-13 r.

Warszawa: Remont pomieszczeń kuchni i stołówki szkolnej w Gimnazjum nr 32, Zespół Szkół nr 112 przy ul. Otwockiej 3 w Warszawie, w ramach zadania pn.: "Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 306285


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ, krajowy numer identyfikacyjny 01525966300082, ul. ul. ks. I. Kłopotowskiego  15, 03-708  Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. +48224438048, faks +484438186, e-mail ppn.zampubl@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.praga-pn.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń kuchni i stołówki szkolnej w Gimnazjum nr 32, Zespół Szkół nr 112 przy ul. Otwockiej 3 w Warszawie, w ramach zadania pn.: "Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UD-VII-WZP.271.32.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń kuchni i stołówki szkolnej w Gimnazjum nr 32, Zespół Szkół nr 112 przy ul. Otwockiej 3 w Warszawie, w ramach zadania pn.: "Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych". Zakres robót obejmuje w szczególności:: 1) wykonanie robót przygotowawczych, zagospodarowanie placu budowy oraz zabezpieczenia placu przed dostępem osób trzecich; 2) wykonanie robót demontażowych i rozbiórkowych budowlanych i instalacyjnych; 3) wywiezienie materiałów z rozbiórki i ich utylizacja; 4) wykonanie robót budowlanych w zakresie określonym w dokumentacji projektowej; 5) wykonanie robót budowalnych instalacyjnych elektrycznych w zakresie określonym w dokumentacji projektowej; 6) wykonanie robót budowlanych instalacyjnych sanitarnych w zakresie określonym w dokumentacji projektowej wraz z częściową wymianą kanalizacji podposadzkowej; 7) wymiana wyposażenia zgodnie z dokumentacją projektową architektoniczną i technologii kuchni; 8) wykonanie pielęgnacji dwóch drzew polegającej na redukcji konarów w sąsiedztwie prowadzonych prac o obwodzie pnia: do 1,0 m i do 2,0 m. 9) uporządkowanie terenu i pomieszczeń zajętych na czas robót po zakończeniu robót budowlanych i instalacyjnych; 10) wykonanie badań wymaganych na etapie odbioru; 11) zapewnienie i pokrycie kosztów pełnej obsługi geodezyjnej i geotechnicznej łącznie z określeniem współrzędnych, realizacja przedmiotu umowy, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionego geodetę; 12) wykonanie w dwóch egzemplarzach w formie papierowej i elektronicznej geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji geodezyjno-kartograficznej zawierającej dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dn. 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. z 1995 r. nr 25 poz.133) i przekazania Zamawiającemu w terminie 60 dni od daty zgłoszenia zakończenia robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45310000-3, 45330000-9, 45331200-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/10/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT90630.64
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ARSAN Jarosław Szawcow ,  szawcow@op.pl,  Ul. E. Ciołka 35 paw. 88,  01-445 ,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 990902.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 990902.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1445210,09
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.