eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Nr sprawy46/U/DA/11Świadczenie usług wywozu śmieci i odpadów komunalnych z terenu Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku im. gen. Jerzego Ziętka S.A. i Śląskiego Ogrodu Zoologicznego w Chorzowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-07

Chorzów: Nr sprawy: 46/U/DA/11: Świadczenie usług wywozu śmieci i odpadów komunalnych z terenu Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku im. gen. Jerzego Ziętka S.A. i Śląskiego Ogrodu Zoologicznego w Chorzowie.
Numer ogłoszenia: 323129 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka , Aleja Różana 2, 41-501 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3498361, faks 032 3498362.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpkiw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna, w której ponad 50% akcji posiadają jednostki sektora finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy: 46/U/DA/11: Świadczenie usług wywozu śmieci i odpadów komunalnych z terenu Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku im. gen. Jerzego Ziętka S.A. i Śląskiego Ogrodu Zoologicznego w Chorzowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu śmieci i odpadów komunalnych z terenów WPKiW S.A. i Śląskiego Ogrodu Zoologicznego transportem wykonawcy i przy pomocy podstawionych przez wykonawcę pojemników i kontenerów. i. Rodzaj i ilość eksploatowanych pojemników i kontenerów w sezonie tj. od 01.04.2012r. do 30.09.2012r., oraz ich lokalizacja, dotyczy terenów WPKiW S.A. oraz ZOO. 1. Pojemniki PA-1 o pojemności 1100 litrów. a) 32 szt. ulokowanych przy obiektach WPKiW S.A. . b) 15 szt. ulokowanych na terenie Śląskiego Ogrodu Zoologicznego. 2. Kontenery KP-7 o pojemności 7 m3 a) 2 szt. ulokowane na terenie Bazy Eksploatacji. b) 1 szt. (z klapami) ulokowany na terenie Śląskiego Ogrodu Zoologicznego. 3. Częstotliwość wywozu śmieci i odpadów komunalnych w sezonie: a) pojemniki PA-1 o pojemności 1100 l. ulokowane przy obiektach WPKiW S.A., oraz Śląskiego Ogrodu Zoologicznego, dwa razy w tygodniu, w dni ustalone przez zamawiającego oraz z miejsc wskazanych przez zamawiającego. b) kontenery o pojemności 7 m3, ulokowane na terenie Bazy Eksploatacji, ZOO, jeden raz w tygodniu, w dni ustalone przez zamawiającego, oraz z miejsc wskazanych przez zamawiającego. ii. Rodzaj i ilość eksploatowanych pojemników i kontenerów oraz częstotliwość wywozu śmieci i odpadów komunalnych w sezonie tj. od 01.03.2012r. do 31.10.2012r., dotyczy Wesołego Miasteczka. 1. Pojemniki PA-1 o pojemności 1100 litrów - 22 szt. ulokowane na terenie Wesołego Miasteczka. 2. Kontenery KP-7 o pojemności 7 m3 - 2 szt. ulokowane na terenie Wesołego Miasteczka. 3. Częstotliwość wywozu śmieci i odpadów komunalnych w okresie od 01.03.2012r. do 31.03.2012r.: a) pojemniki PA-1 o pojemności 1100 litrów, jeden raz w tygodniu, w dni ustalone przez zamawiającego, oraz z miejsc wskazanych przez zamawiającego. b) kontenery o pojemności 7 m3, jeden raz na dwa tygodnie, w dni ustalone przez zamawiającego, oraz z miejsc wskazanych przez zamawiającego. 4. Częstotliwość wywozu śmieci i odpadów komunalnych w okresie od 01.04.2012r. do 31.10.2012r.: a) pojemniki PA-1 o pojemności 1100 litrów dwa razy w tygodniu w dni ustalone przez zamawiającego, oraz z miejsc wskazanych przez zamawiającego b) kontenery o pojemności 7 m3 jeden raz w tygodniu, w dni ustalone przez zamawiającego oraz z miejsc wskazanych przez zamawiającego. iii. Rodzaj i ilość eksploatowanych kontenerów oraz częstotliwość wywozu śmieci i odpadów komunalnych w sezonie tj. od 01.06.2012r., do 31.08.2012 r. oraz ich lokalizacja, dotyczy kąpieliska Fala oraz Bazy Eksploatacji 1. Kontenery o pojemności 7 m3. a) 1 szt. ulokowany na terenie kąpieliska Fala b) 1 szt. ulokowany na terenie Bazy Eksploatacji 2. Częstotliwość wywozu śmieci i odpadów komunalnych w sezonie: a) kontener o pojemności 7 m3 na kąpielisku FALA jeden raz w tygodniu, w dni ustalone przez zamawiającego. b) kontener o pojemności 7 m3 na terenie Bazy Eksploatacji jeden raz w tygodniu, w dni ustalone przez zamawiającego. iv. Rodzaj i ilość eksploatowanych pojemników i kontenerów oraz częstotliwość wywozu śmieci i odpadów komunalnych poza sezonem tj. od 01.01.2012 r. do 31.03.2012 r., oraz od 01.10.2012 r. do 31.12.2012 r. i ich lokalizacja, dotyczy terenów parkowych WPKiW S.A., oraz ZOO 1. Pojemniki PA-1 o pojemności 1100 litrów. a) 15 szt. ulokowanych przy obiektach i WPKiW SA. b) 15 szt. ulokowanych w Śląskim ogrodzie Zoologicznym. 2. kontenery o pojemności 7 m3 a) 2 szt. ulokowane na terenie Bazy Eksploatacji b) 1 szt. ( z klapami) ulokowany na terenie Śląskiego Ogrodu Zoologicznego. 3. Częstotliwość wywozu śmieci i odpadów komunalnych poza sezonem: a) pojemniki PA-1 o pojemności 1100 l. jeden raz w tygodniu , w dni ustalone przez zamawiającego, oraz z miejsc wskazanych przez zamawiającego. b) kontenery o pojemności 7 m3 jeden raz na dwa tygodnie, w dni ustalone przez zamawiającego oraz z miejsc wskazanych przez zamawiającego. v. Rodzaj i ilość eksploatowanych pojemników i kontenerów oraz częstotliwość wywozu śmieci i odpadów komunalnych poza sezonem tj. od 01. 01.2012r. do 28.02.2012r., oraz od 01.11.2012r. do 31.12.2012r., dotyczy Wesołego Miasteczka. 1. Pojemniki PA-1 o pojemności 1100 litrów. - 3 szt. ulokowane na terenie Wesołego Miasteczka. 2. Kontenery o pojemności 7 m3 - 1 szt. ulokowany na terenie Wesołego Miasteczka. 3. Częstotliwość wywozu śmieci i odpadów komunalnych poza sezonem: a) pojemniki PA-1 o pojemności 1100 l. jeden raz w tygodniu , w dni ustalone przez zamawiającego, oraz z miejsc wskazanych przez zamawiającego. b) kontenery o pojemności 7 m3 jeden raz na dwa tygodnie, w dni ustalone przez zamawiającego, oraz z miejsc wskazanych przez zamawiającego. Zamawiający może dokonać zmiany częstotliwości oraz ilości opróżnianych pojemników i kontenerów w poszczególnych okresach czasowych. Planowana ilość wywozów pojemników o pojemności 1100 litrów, symbol PA-1, przeznaczonych do opróżnienia wynosi 4771 szt., w tym: WPKiW S.A. 3601 szt., a Śląski Ogród Zoologiczny 1170 szt. Planowana ilość wywozów kontenerów o pojemności 7m3, symbol KP-7, przeznaczonych do opróżnienia wynosi 224 szt., w tym: WPKiW S.A. 185 szt., a Śląski Ogród Zoologiczny 39 szt. W okresie od 1 maja 2012 do 30 września 2012 Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego dostarczenia na teren ZOO oraz ustawienia w miejscu wskazanym przez zamawiającego pojemników do segregacji odpadów (3 szt. na odpady plastikowe, 3 szt. na odpady szklane) o pojemności nie mniejszej niż 1000 l wywożonych nieodpłatnie na zgłoszenie zamawiającego 2 razy w miesiącu. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) odbioru i transportu odpadów z placówki Zamawiającego, który będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, na koszt Wykonawcy, b) poddawanie odpadów odzyskowi lub unieszkodliwianiu zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.), c) wyposażenia Zamawiającego w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych, Usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: - Ustawy prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. z 2008r., Nr 25, poz.150 z późn. zm.), - Ustawy z dnia27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.), - Ustawy z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. 2002r. Nr 199 poz. 1671 z późn. zm.),.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 25% zamówienia podstawowego w przypadku wyczerpania ilości usług wynikających z zawartej umowy lub wartości umowy przed upływem terminu realizacji zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: - wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi dokument, że posiada aktualne na dzień składania ofert zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania (zbierania) odpadów oraz transportu odpadów w szczególności wynikających z jednolitego tekstu ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) jak również złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku. Ocena warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczenia na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu tego warunku. Ocena warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dostarczonego oświadczenia na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu tego warunku. Ocena warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dostarczonego oświadczenia na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu tego warunku. Ocena warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dostarczonego oświadczenia na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu tego warunku. Ocena warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dostarczonego oświadczenia na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta wykonawcy sporządzona na podstawie formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, dołączając stosowne pełnomocnictwo

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku ustawowych zmian stawek podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wpkiw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. Gen. J. Ziętka S.A. Aleja Różana 2, 41-501 Chorzów pokój nr 108.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka S.A. Aleja Różana 2, 41-501 Chorzów pokój nr 004 (Kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.