Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-18
Nasielsk: Przebudowa odcinków dróg gminnych: Konary - Cieksyn, Chlebiotki - Stare Pieścirogi oraz Nasielsk (ul. Nowa, ul. Topolowa) - Głodowo - Krzyczki Pieniążki w celu zespolenia układu komunikacyjnego z drogami wojewódzkimi i powiatowymi w gminie Nasielsk-Etap I
Numer ogłoszenia: 323120 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nasielsk , ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6933000, faks 023 6912470.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nasielsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinków dróg gminnych: Konary - Cieksyn, Chlebiotki - Stare Pieścirogi oraz Nasielsk (ul. Nowa, ul. Topolowa) - Głodowo - Krzyczki Pieniążki w celu zespolenia układu komunikacyjnego z drogami wojewódzkimi i powiatowymi w gminie Nasielsk-Etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych o długości ok. 5 744,50 mb. Przebudowa drogi gminnej relacji: Konary - Gawłowo - Malczyn - Wiktorowo - Cieksyn. Zakres zadania obejmuje: a) wycinkę drzew z karczowaniem, b) roboty ziemne (odtworzenie rowów), c) podbudowę z kruszywa łamanego, d) wykonanie poboczy żwirowych, e) wykonanie zjazdów żwirowych, f) oznakowanie. Przebudowa drogi gminnej relacji: Nasielsk (ul. Nowa, ul. Topolowa) - Głodowo Wielkie - Krzyczki Pieniążki. a) wycinkę drzew z karczowaniem, b) podbudowę żwirowa, c) nawierzchnia z betonu asfaltowego 5cm, warstwa wiążąca, d) wykonanie poboczy żwirowych, e) odwodnienie, f) oznakowanie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu oferent jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 15000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci spełniający niżej podane warunki: 1 Muszą mieć prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem; 2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3 Muszą spełniać warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy. 4 Muszą udowodnić, że dysponują środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zadania. 5 Muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - kierownik budowy - stwierdzenie przygotowania do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w zakresie drogowym oraz dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 6 Muszą posiadać doświadczenie i przygotowanie fachowe - zrealizować w ciągu ostatnich 5 lat min 3 zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia potwierdzone referencjami od Zamawiających. 7 Muszą dysponować niezbędnym dla realizacji zamówienia sprzętem (własnym lub dzierżawionym). 8 Udzielą na wykonane roboty gwarancji, co najmniej na 36 miesięcy. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 6 niniejszej specyfikacji Informacje o oświadczeniach i dokumentach metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1 Aktualny dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy (przykładowe oświadczenie stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty) wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) Zaświadczeniem z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). b) Zaświadczeniem z ZUS-u o nie zleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Uwaga: w punktach a) i b) Oferent może przedłożyć zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3 Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym czasie, oraz informacja dotyczącą personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami i dokumentu potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) na załączniku nr 2 do formularza oferty. W przypadku zaangażowania osób nie będących pracownikami Oferenta należy załączyć ich oświadczenia o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia. 4 Informację o podwykonawcach (jeżeli nie dotyczy wpisać nie dotyczy)- załącznik nr 3. 5 Wykaz niezbędnych maszyn, urządzeń i sprzętu, jakimi dysponuje Wykonawca i które zamierza wykorzystać do realizacji zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Należy podać następujące dane: rodzaj sprzętu, rok produkcji, parametry techniczne, ilość sztuk, stan własności, tj. własny czy wynajmowany/dzierżawiony) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 6 Dane o doświadczeniu Oferenta w zakresie realizacji robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 3 zadania o charakterze i złożoności zbliżonych do zakresu robót objętych zamówieniem o wartości powyżej 1 000 000,00 złotych (brutto), na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do formularza oferty wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających. 7 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę minimalną 300 000,00 zł niezbędną do rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składnia ofert. 10 Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium. 11 Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego z cenami jednostkowymi oraz wartością zamówienia stanowiącą ofertę. 12 Zaakceptowany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do formularza oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umnasielsk.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, pokój 109.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, pokój 109.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI NASIELSK
- Przeprowadzenie prac konserwatorskich i robót budowlanych w budynku dawnego domu modlitwy
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Stefana Starzyńskiego w Nasielsku powt.
więcej: przetargi NASIELSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ew. 71/3 obręb Młodzieszyn
- Przebudowa dróg gminnych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Budzyń
- "Przebudowa ul. Wrocławskiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Armii Krajowej do szkoły PCKZiU w Jaworze" w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
- Budowa zabezpieczeń przeciwhałasowych wzdłuż drogi S3 w rejonie miejscowości Borów, Dobromil, Kochlice, ROD "Stokrotka" (obręb Lipce)
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Wymiana nawierzchni dróg w m. Osetno,,
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.