eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bedlno › Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Bedlno do szkół

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-27

Bedlno: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Bedlno do szkół
Numer ogłoszenia: 323036 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bedlno , Bedlno 24, 99-311 Bedlno, woj. łódzkie, tel. 24 2821420, 2821770, 2821771, faks 24 282 17 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugbedlno.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Bedlno do szkół.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie i odwozie uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Bedlno do szkół w dni wynikające z organizacji roku szkolnego, z uwzględnieniem okazjonalnych zmian wynikających w szczególności z faktu uwzględnienia dni dodatkowo wolnych, których konieczność wynika z organizacji roku szkolnego - wg rozkładu okazjonalnego uzgodnionego z Zamawiającym. Dowóz realizowany będzie z wyznaczonych na terenie Gminy Bedlno przystanków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Żeronicach, Szkoły Podstawowej im. 37 Łęczyckiego Pułku Piechoty im. ks. J. Poniatowskiego w Pleckiej Dąbrowie, Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Walk nad Bzurą w Szewcach Nadolnych, Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Pniewie i Filii Szkoły Podstawowej w Pniewie z siedzibą w Bedlnie oraz Gimnazjum im. Jana Pawła II w Bedlnie w okresie objętym umową. Przebieg tras dowozu i odwozu uczniów dojeżdżających do szkół określono w załączniku nr 1 do SIWZ zatytułowanym .Wykaz tras dowozu i odwozu uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum. Szczegółowe ustalenie tras dowozu i odwozu uczniów, godzin przyjazdu autobusów i ich odjazdu dokonane zostanie w uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. W całym okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązuje się do nieograniczania ilości dowozów i odwozów uczniów, zachowania wykazu tras dowozu i odwozu uczniów, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Miesięcznie autobusy na trasach wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ pokonują około 12.000 km. Ilość uczniów dowożonych i odwożonych do szkół na dzień ogłoszenia przetargu nieograniczonego wynosi 353. Ilość uczniów jest prognozowana i może ulec zmianie. Jeżeli zaistnieje uzasadniona potrzeba zmiany trasy dowozu i odwozu uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Bedlno do szkół zgłaszana zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ostatecznie zatwierdzona przez Zamawiającego, zmiana tras i przystanków może zostać dokonana z odpowiednim wyprzedzeniem - 3 dni, z zastrzeżeniem, że godzina odjazdu uczniów z miejsc przystankowych nie może być wcześniejsza niż 6:40, a godzina przyjazdu uczniów do szkoły nie może być późniejsza niż 10 minut przed rozpoczęciem zajęć w szkołach podstawowych i gimnazjum, zaś długość trasy nie wydłuży się więcej niż 10 km. Wykonawcę obciążać będą wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów wymaganych od przewoźnika wynikające z ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami świadczenia transportu zbiorowego, w szczególności podatek od środków transportowych. Wykonawca zobowiązany będzie do uregulowania opłaty związanej z podatkiem od środków transportowych po otrzymaniu od Zamawiającego noty obciążeniowej w terminie wskazanym w nocie. W roku szkolnym w okresie realizacji zamówienia Wykonawca będzie świadczyć również: nieodpłatnie usługę przewozu dla uczniów uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Bedlno, a zamieszkałych poza terenem Gminy Bedlno. Realizację tego obowiązku określa wykaz przystanków dla uczniów zamieszkałych poza terenem Gminy Bedlno zatytułowany .Wykaz przystanków, z których będzie następował przewóz uczniów zamieszkałych poza terenem Gminy Bedlno przewożonych do szkół podstawowych i gimnazjum znajdujących się na terenie Gminy Bedlno. Usługa w tym zakresie nie będzie finansowana w ramach oferowanej ceny ryczałtowej oraz odpłatnie w ramach opłat biletowych usługi transportowe na rzecz mieszkańców Gminy Bedlno, a w szczególności na rzecz młodzieży uczącej się w szkołach ponadgimnazjalnych pod warunkiem dysponowania miejscami wolnymi. Odpłatność za wyżej wskazane usługi transportowe świadczone na rzecz mieszkańców Gminy Bedlno, a w szczególności na rzecz młodzieży uczącej się w szkołach ponadgimnazjalnych realizowana będzie indywidualnie z Wykonawcą, nie zobowiązuje i nie obciąża Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje realizację dowozu na wyznaczonych trasach zgodnie z godzinami przyjazdu i odjazdu autobusów uzgodnionymi z Zamawiającym po zawarciu umowy na dowóz i odwóz uczniów, najpóźniej w terminie do 15 stycznia 2016 r. oraz do 15 września 2016 r. Odjazdy i przyjazdy będą realizowane przez Wykonawcę punktualnie na poszczególnych trasach i z poszczególnych przystanków z wyjątkiem przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym: niekorzystne warunki atmosferyczne, nieprzewidziane zdarzenia losowe na drodze, awaria autobusu. Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 10 do SIWZ - Projekt Umowy. Wykonawca zapewni opiekę nad przewożonymi uczniami w formie stałej obecności co najmniej jednego opiekuna w każdym z autobusów. Opiekunem uczniów nie może być kierowca autobusu. Wykonawca wydzierżawi od Gminy Bedlno trzy autobusy szkolne marki Autosan o numerach rejestracyjnych: EKU C082 - rok produkcji 2000, PCL 0434 - rok produkcji 1998, EKU 16V2 - rok produkcji 2012 rok, którymi będzie świadczyć usługę dowozu i odwozu uczniów do szkół. Dzierżawa autobusów jest wraz z miejscami postojowymi wyznaczonymi w garażu, w miejscowości Bedlno, dla tych autobusów na cały okres trwania umowy. Szczegółowe warunki dzierżawy zawarte są w załączniku nr 11 do SIWZ - Projekt Umowy Dzierżawy. Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy przeprowadzenie szczegółowej analizy warunków wykonania zamówienia (wizja lokalna) w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia, w tym ocenę stanu technicznego autobusów wskazanych do dzierżawy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4.200,00 zł. ( słownie: cztery tysiące dwieście złotych 00.100) 2. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. nr 42, poz. 275). 4, Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego : 24 9021 0008 0010 6454 2000 0003 z dopiskiem wadium - Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Bedlno do szkół. 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza, do oferty należy załączyć kopię przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie innej niż pieniądz, zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie,I piętro, pokój nr 14, a do oferty dołączyć kopię przedmiotowego dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych, oferent, którego oferta została wybrana traci wadium w przypadkach określonych w ww art.46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionym w SIWZ oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia w oparciu o niżej wymienione dokumenty dołączone do ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają wiedzę i doświadczenie z okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają lub mają zapewniony dostęp (umowa najmu, umowa leasingu) do w pełni sprawnych technicznie autobusów, dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem - Wykonawcy muszą dysponować kierowcami posiadającymi odpowiednie uprawnienia, oraz osobami, które mogą świadczyć opiekę nad przewożonymi uczniami, osoby te muszą mieć odpowiednie przeszkolenie bhp, pierwszej pomocy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: posiadają licencję (zezwolenie, uprawnienia, koncesje) uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego osób

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajdują się w sytuacji ekonomiczno - finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wykaz udokumentowanego taboru będącego w dyspozycji Wykonawcy (własnego, wynajmowanego, w leasingu) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi pojazdami, niezbędnego do realizacji zamówienia, wykaz powinien zawierać niezbędną ilość taboru konieczną do należytego wykonania usługi - załącznik Nr 12 do SIWZ, b) kserokopie dowodu rejestracyjnego z aktualnym wpisem o sprawności każdego wskazanego w załączniku Nr 12 do SIWZ pojazdu, którymi może być realizowane zamówienie - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem, c) kserokopie dowodu ubezpieczenia każdego wskazanego w Załączniku Nr 12 do SIWZ pojazdu w zakresie ubezpieczenia OC i NNW, którymi może być realizowane zamówienie - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem, d) kserokopię opłaconej polisy, w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem, e) wykaz pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z podaniem kwalifikacji i uprawnień oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik Nr 8 do SIWZ, f) kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia do przewozu osób - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem, g) zaakceptowane wzory umów - (załącznik Nr 10 i 11 do SIWZ) - zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ, h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, i) wykaz wykonanych, niewykonanych lub wykonanych nienależycie usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik Nr 9 do SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - największa liczba wykonanych usług - doświadczenie - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugbedlno.bip.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bedlno, Bedlno 24, 99-311 Bedlno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Bedlno, Bedlno 24, 99-311 Bedlno, sekretariat - I piętro pokój nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.