Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2017-01-02
Ogłoszenie nr 322 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.
Ruda Maleniecka: Odbiór, transport zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ruda Maleniecka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 353078
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ruda Maleniecka, krajowy numer identyfikacyjny
123284700000, ul.
Ruda Maleniecka
,
26242
Ruda Maleniecka, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
0-41 373 13 47, 373 13 40, faks
0-41 373 13 41, e-mail
jolanta.orman@rudamaleniecka.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór, transport zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ruda Maleniecka
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SA.271.33.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ruda Maleniecka, tj: a) odbiór odpadów komunalnych bezpośrednio z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Ruda Maleniecka; b) wyposażenie nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w worki służące do zbierania segregowanych odpadów komunalnych i niesegregowanych odpadów komunalnych oraz pozostałości po segregacji; c) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej w Planie gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego na lata 2012 - 2018 dla regionu 6 (Uchwała nr XXI/360/12 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 28 czerwca 2012 r. w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla Województwa Świętokrzyskiego 2012-2018; Uchwała nr XXXIV/610/13 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 26 sierpnia 2013 r. w sprawie zmiany uchwały Nr XXI/361/12 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 28 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego 2012-2018); d) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.); e) zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych w sposób, który zapewni osiągnięcie określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645); poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku następujących frakcji odpadów: papier, metal, tworzywa sztuczne i szkło, inne niż niebezpieczne odpady budowlane i rozbiórkowe. 2. Frakcje odpadów objęte odbiorem: a) odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny (zmieszane odpady komunalne), w tym także pozostałości po segregacji odpadów; b) odpady komunalne zbierane w sposób selektywny "u źródła" z podziałem na frakcje: tektura i papier, szkło, tworzywa sztuczne, plastik, metale, odpady ulegające biodegradacji; c) odpady wielkogabarytowe, które ze względu na swój rozmiar nie mogą być zbierane w typowych pojemnikach i/lub workach na odpady, np. stare meble; d) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, np. lodówki, pralki, telewizory itp.; e) odpady budowlane i remontowe, np. gruz pochodzący z drobnych remontów, styropian, papa; f) zużyte opony (w tym opony ciągnikowe). 3. Ilość odpadów zebranych z terenu Gminy Ruda Maleniecka w okresie ostatnich dwunastu miesięcy (przygotowana przez Zamawiającego w oparciu o dane przekazane przez przedsiębiorców odbierających odpady komunalne z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ruda Maleniecka w okresie od października 2015 r. do września 2016 r.): a) Odpady wielkogabarytowe (20 03 07) - 16,61 b) Niesegregowane odpady komunalne (20 03 01) - 180,779 c) Opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02) - 54,19 d) Opakowania z papieru i tektury (15 01 01) - 3,04 e) Opakowania ze szkła (15 01 07) - 29,4 f) Zużyte opony (16 01 03) - 0,460 g) Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów (17 01 01) - 0,420 h) Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23, zawierające niebezpieczne składniki (20 01 35) - 0,740 Masa poszczególnych rodzajów odpadów podana w [Mg]. Na podstawie deklaracji złożonych przez mieszkańców oraz obserwacji procesu gromadzenia i oddawania odpadów stwierdza się, że obecnie około 91,25 % mieszkańców gminy prowadzi selektywną zbiórkę odpadów. 4. Dane dotyczące Gminy Ruda Maleniecka, istotne z punktu widzenia zamówienia: Łączna liczba mieszkańców (stan na 30 września 2016 r.): 3135; Ilość mieszkańców w poszczególnych miejscowościach (stan na 30.09.2016 r.): Przewidywana ilość nieruchomości do obsługi obejmuje około 997 budynków - 1063 punkty odbioru odpadów (liczba może nieznacznie ulec zmianie). Liczba sołectw: 18 Obszar gminy obejmuje 110 km^2. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90511000-2,
90512000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT113865.15 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 121176,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.