eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Przebudowa ulicy Łąkowej w Łomży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-16

Łomża: Przebudowa ulicy Łąkowej w Łomży
Numer ogłoszenia: 32299 - 2010; data zamieszczenia: 16.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łomża , pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156711, faks 086 2156706.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.lomza.pl/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Łąkowej w Łomży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Łąkowej w Łomży od ul. Nowogrodzkiej do ul. Nadnarwiańskiej o długości ok. 554,0 m. Do wykonania jest jezdnia ulicy, odcinki chodników po prawej i lewej stronie jezdni, zjazdy na posesje, wymiana i przestawienie słupów energetycznych oraz wymiana z nich przyłączy, odcinek oświetlenia ulicznego, kanalizacja deszczowa, przebudowa i zabezpieczenie infrastruktury telekomunikacyjnej. Główny zakres robót obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe jezdni i chodników, wycinkę drzew ( (4 szt . wg inwentaryzacji nr 14,15, 16. 17). 2. Wykonanie nowej jezdni o szer. 6,00 m wraz z wjazdami w 3 sięgacze (ul. Zakątek, Stawową i Torfową) na warstwie wymienionego gruntu niewysadzinowego gr. 25 cm, wzmocnionego geowłókniną polipropylenową o konstrukcji: warstwa odsączająca gr. 15 cm, podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, podbudowa zasadnicza z BA gr. 10 cm, warstwa ścieralna z BA gr. 5 cm o łącznej powierzchni 3543,69 m2 . 3. Wykonanie odcinków chodnika z kostki betonowej Polbruk gr 6 cm: po prawej stronie jezdni od km 0+0,00 do 0+153,50 m i od km 0+302,00 m do połączenia z chodnikiem w ulicy Nadnarwiańskiej, po lewej stronie jezdni od km 0+0,00 do 0+308,00 o łącznej powierzchni 1128,50 m2 . 4. Wykonanie 37 zjazdów na posesje z kostki betonowej Polbruk gr 8 cm o pow. 507,70 m2 . 5. Wykonanie kanalizacji deszczowej od istniejącej studni D0 do studni D13 o następujących średnicach i długościach: 400 mm - 382,00 m, 300 mm - 101,00 m oraz wykonanie przykanalików z rur o średnicy 200 mm i łącznej długości 138,00 m.. Na w/w kanalizacji są do wykonania: studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1,20 m - szt.13 oraz 27 studzienek ściekowych z osadnikiem. Ponadto należy wykonać odcinki kanalizacji w sięgaczach: od studni D2 do studni D3/8 o średnicy 300 mm i długości 13 m, od studni D7 do studni D2/1 o średnicy 300 mm i długości 32 m i od studni D10 do studni D1/1 o średnicy 300 mm i długości 36 m oraz 3 szt. studni betonowych o średnicy 1,20 m 6. Wymiana i przestawienie słupów linii nn - 5 szt. (z zastosowaniem nowego osprzętu), wymiana przyłączy z przestawianych słupów - 6 szt. , budowa oświetlenia ulicy na odcinku między 1 sięgaczem (ul. Zakątek) i 2 sięgaczem (ul. Stawowa) obejmującego wykonanie linii kablowej YAKXs 4x35 mm2 o długości 135 m (dł. kabli 186 m) i postawienie 4 słupów sześciokątnych S-95 z wysięgnikami jednoramiennymi St 150 i oprawami OUSb 150. 7. Roboty telekomunikacyjne: zabezpieczenie rurami osłonowymi istniejących kabli telekomunikacyjnych na długości 149 mb, budowa linii telekomunikacyjnej kablem XZTKMKpw 5x0,5 dł. 98 mb, przebudowa węzła telekomunikacyjnego szt. 1. 8. Regulację pionową studzienek i innych elementów na wszystkich istniejących urządzeniach podziemnych. 9. Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego ulicy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Budowa kanalizacji deszczowej i oświetlenia oraz nawierzchni jezdni i chodników w sięgaczach (ul. Zakątek, Stawowa, Torfowa). Budowa chodników w ul Łąkowej wyłączonych z podstawowego zakresu robót.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 30 000 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do 03.03.2010r. do godz. 09:00.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego zgodnie z wymogami art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (o spełnieniu warunku świadczyć będzie oświadczenie odnoszące się do treści określonej w art. 22 ust. 1 pkt1)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzy roboty budowlane odpowiadające rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa lub przebudowa ulic obejmująca roboty drogowe, wykonanie sieci kanalizacyjnych oraz budowę lub przebudowę oświetlenia lub linii energetycznych komunalnych napowietrznych), z których jedna musi być o wartości brutto min. 1.000 000 zł i dwie o wartości brutto min. 500 000 zł.. Zamawiający nie wymaga, aby każda z wykazanych robót zawierała jednocześnie wszystkie w/w zakresy robót, wymaga natomiast aby w każdej wystąpiły dwie branże, z których jedna musi być drogowa o wartości min. 50 % całości robót. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie dostarczonego przez Wykonawcę Wykazu robót i dokumentów potwierdzających, że wyszczególnione w nim roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (podanie w wykazie robót zrealizowanych przez te podmioty) należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do współpracy przy wykonywaniu zamówienia przez oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują co najmniej następującym sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: a) koparką o poj. łyżki ok. 0,6 m3. - 1 szt. b) zagęszczarką - 1 szt. c) walcami wibracyjnymi samojezdnymi: ogumionym i stalowym po 1 szt. d) rozściełaczem do masy asfaltowej - 1 szt. e) dźwigiem o nośności 4 - 5 T. f) samochodem wieżowym z balkonem do 12 m. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie dostarczonego przez Wykonawcę Wykazu narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Dysponowanie sprzętem innych podmiotów musi być potwierdzone dołączonym do wykazu pisemnym zobowiązaniem tych podmiotów do oddania go do dyspozycji wykonawcy na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują co najmniej po jednej osobie, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci sanitarnych kanalizacyjnych, budowy dróg i w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, należą do właściwych izb samorządu zawodowego oraz mają doświadczenie min. 3 lata w kierowaniu robotami budowlanymi. Osoba do kierowania robotami elektrycznymi musi mieć ponadto uprawnienia kwalifikacyjne na dozór i eksploatacje urządzeń elektroenergetycznych. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie: - dostarczonego przez Wykonawcę Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Jeśli któraś z osób wymienionych w wykazie nie jest pracownikiem wykonawcy musi być dołączone pisemne zobowiązanie podmiotów, u których są te osoby zatrudnione do oddania ich do dyspozycji wykonawcy na okres wykonania przedmiotowego zamówienia i - dostarczonego oświadczenia, że osoby, które będą wskazane w wykazie na kierowników robót posiadają wymagane uprawnienia budowlane, należą do właściwych izb samorządu zawodowego oraz że kierownik robót elektrycznych ma uprawnienia kwalifikacyjne na dozór i eksploatacje urządzeń elektroenergetycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę łączną nie mniejszą niż 600 000. zł. 2. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 600 000 zł. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie: - dostarczonej przez Wykonawcę informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku polegania na zdolnościach finansowych innych podmiotów należy przedłożyć wyżej określoną informację wystawioną dla tych podmiotów oraz zobowiązanie ich do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych środków na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. i - dostarczonej przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Dokument identyfikujący wykonawcę - aktualny odpis z właściwego rejestru lub kopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w ofercie składanej wspólnie przez kilka podmiotów muszą być dołączone dokumenty każdego wspólnika). 2) Kosztorysy uproszczone .Dokumenty te nie będą podlegały ocenie przy sprawdzaniu ofert. 3) Harmonogram rzeczowo-finansowy robót. 4) Dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium. 5) W przypadku wskazania w ofercie części zamówienia, które będą powierzone podwykonawcom należy podać zakres rzeczowy i finansowy tych części zamówienia. 6) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty musi być dołączone dla podmiotu wiodącego - lidera - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.lomza.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ,18-400 Łomża, ul.Stary Rynek 14 pok.217 Cena SIWZ w wersji papierowej - 80 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomży, ul. Stary Rynek 14 18-400 Łomża pokój nr 101 (sekretariat) I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest planowane do realizacji w ramach projektu: Budowa ul. Łąkowej - dofinansowanego z budżetu Państwa z Programu Wieloletniego pod nazwą: Narodowy program przebudowy dróg lokalnych 2008-2011. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli środki pochodzące z budżetu Państwa, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostaną mu przyznane, lub będą przyznane w niższej wysokości niż planował zamawiający..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.