eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienica Polska › Usługi edukacyjne obejmujące realizację dodatkowych zajęć dla uczniów o specjalnych potrzebach, realizację dodatkowych zajęć oraz wyjazdów edukacyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w tym zajęć dla uczniów uzdolnionych oraz realizację doradztwa i opieki pedagogiczno-psychologicznej w ramach wsparcia dla uczniów z potrzebą kształcenia specjalnego w ramach projektu Rozwijamy skrzydła w Szkole Podstawowej w Kamienicy Polskiej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-30

Kamienica Polska: Usługi edukacyjne obejmujące realizację dodatkowych zajęć dla uczniów o specjalnych potrzebach, realizację dodatkowych zajęć oraz wyjazdów edukacyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w tym zajęć dla uczniów uzdolnionych oraz realizację doradztwa i opieki pedagogiczno-psychologicznej w ramach wsparcia dla uczniów z potrzebą kształcenia specjalnego w ramach projektu Rozwijamy skrzydła w Szkole Podstawowej w Kamienicy Polskiej.
Numer ogłoszenia: 322978 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Kamienica Polska , ul. M. Konopnickiej 12, 42-260 Kamienica Polska, woj. śląskie, tel. 034 3273338 w. 33, 3273524, faks 034 3273149.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kamienicapolska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące realizację dodatkowych zajęć dla uczniów o specjalnych potrzebach, realizację dodatkowych zajęć oraz wyjazdów edukacyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w tym zajęć dla uczniów uzdolnionych oraz realizację doradztwa i opieki pedagogiczno-psychologicznej w ramach wsparcia dla uczniów z potrzebą kształcenia specjalnego w ramach projektu Rozwijamy skrzydła w Szkole Podstawowej w Kamienicy Polskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące realizację dodatkowych zajęć dla uczniów o specjalnych potrzebach, realizację dodatkowych zajęć oraz wyjazdów edukacyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w tym zajęć dla uczniów uzdolnionych oraz realizację doradztwa i opieki pedagogiczno-psychologicznej w ramach wsparcia dla uczniów z potrzebą kształcenia specjalnego w ramach projektu Rozwijamy skrzydła w Szkole Podstawowej w Kamienicy Polskiej - Wyrównanie szans edukacyjnych i zmniejszanie dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych uczniów oraz podniesienie jakości procesu kształcenia poprzez wdrożenie w okresie 01.09.2014-30.06.2015 programu rozwojowego w Szkole Podstawowej w Kamienicy Polskiej. W ramach projektu POKL 9.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Usługi edukacyjne polegają na prowadzeniu dodatkowych zajęć pozalekcyjnych, organizacji wyjazdów edukacyjnych dla uczniów szkoły podstawowej w Kamienicy Polskiej ul. A. Ferensa 12 a, dla której organem prowadzącym jest Gmina Kamienica Polska. Program rozwojowy obejmuje wsparciem 111 uczniów Szkoły podstawowej w Kamienicy Polskiej. Za rekrutację uczniów odpowiedzialna jest Szkoła. Część uczniów zostanie objęta wsparciem w ramach różnych działań, zgodnie ze zdefiniowanymi potrzebami. Celami szczegółowymi realizacji programu rozwojowego są: 1. Wyrównanie dysproporcji edukacyjnych u minimum 80% uczniów poprzez realizację dodatkowych zajęć dla 36 uczniów o specjalnych potrzebach. 2. Rozwój kompetencji kluczowych u minimum 80% uczniów poprzez realizację dodatkowych zajęć oraz wyjazdów edukacyjnych dla 92uczniów. 3. Wzmocnienie potencjału rozwojowego poprzez realizację dodatkowych zajęć dla 3 uczniów z orzeczoną potrzebą kształcenia specjalnego zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty. Wykonawca zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań, aby osiągnąć zakładane cele. Program rozwojowy obejmuje realizację 3 Zadań: 1. Realizacja dodatkowych zajęć dla uczniów o specjalnych potrzebach (300 godzin zajęć): prowadzenie zajęć logopedycznych dla 4 grup po 30 godzin zegarowych dla każdej grupy, prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla 5 grup po 30 godzin zegarowych dla każdej grupy, prowadzenie zajęć terapeutycznych z elementami arteterapii i muzykoterapii dla 1 grupy w wymiarze 30 godzin zegarowych, zakup pomocy dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia zajęć dla uczniów o specjalnych potrzebach. 2. Realizacja dodatkowych zajęć (900 godzin) oraz 2 wyjazdów edukacyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w tym zajęć dla uczniów uzdolnionych: prowadzenie zajęć dla uczniów uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych dla 12 grup po 30 godzin lekcyjnych dla każdej grupy, prowadzenie zajęć dla uczniów uzdolnionych z języków obcych (j. angielski) dla 8 grup po 30 godzin lekcyjnych dla każdej grupy, prowadzenie zajęć dla uczniów uzdolnionych z informatyki dla 6 grup po 30 godzin lekcyjnych dla każdej grupy, prowadzenie zajęć dla uczniów klas I wspierających uczniów pod kątem adaptacyjnym podnoszących kompetencję uczenia się dla 2 po 30 godzin lekcyjnych dla każdej grupy, zorganizowanie w roku 2014 wyjazdu edukacyjnego do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie dla 46 uczniów, zorganizowanie w roku 2015 wyjazdu edukacyjnego do Humanitarium Wrocław dla 46 uczniów, zakup pomocy dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia zajęć ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w tym zajęć dla uczniów uzdolnionych. 3. Doradztwo i opieka pedagogiczno-psychologiczna (90 godzin) w ramach wsparcia dla uczniów z potrzebą kształcenia specjalnego: prowadzenie zajęć specjalistycznych dla ucznia z zespołem Aspergera 30 godzin zegarowych, prowadzenie zajęć specjalistycznych dla ucznia z Afazją 30 godzin zegarowych, prowadzenie zajęć specjalistycznych dla ucznia z niedosłuchem centralnym 30 godzin zegarowych, zakup pomocy dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia zajęć specjalistycznych. Zajęcia odbywać się będą w salach dydaktycznych Szkoły Podstawowej w Kamienicy Polskiej, wyposażonej w miejsca do siedzenia pisania i prowadzenia zajęć, przystosowanych do odpowiedniej liczby uczestników, wyposażone w odpowiedni sprzęt techniczno dydaktyczny. Pomieszczenia będą spełniać wymogi BHP, akustyczne, oświetleniowe, w okresie zimowym ogrzewane, posiadające zaplecze sanitarne, zostaną udostępnione przez Zamawiającego Gminę Kamienica Polska nieodpłatnie. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem pierwszych zajęć nie później niż w terminie 10 dni od podpisania umowy przedstawić zaakceptowany przez dyrekcję szkoły harmonogram realizacji zajęć. Harmonogram musi uwzględniać realizację zajęć dla każdej z grup w wymiarze minimum 1 godziny tygodniowo. W ramach prowadzenia zajęć Wykonawca jest zobowiązany prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dzienniki zajęć, listy tematów i inne dokumenty niezbędne dla potrzeb realizacji projektu, oraz zobowiązany jest sprawować opiekę nad uczniami w czasie zajęć. Wykonawca zobowiązany jest również do przeprowadzenia i analizy wstępnych i końcowych testów/sprawdzianów kompetencji dla poszczególnych grup uczniów objętych zajęciami. Wykonawca zobowiązany jest również do opracowania ocen opisowych postępów dla dzieci uczestniczących w poszczególnych rodzajach zajęć. Zajęcia mogą być realizowane wyłącznie przez osoby posiadające wykształcenie wyższe kierunkowe oraz odpowiednie kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem MEN. W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez umieszczanie informacji o projekcie, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi. Dodatkowo wiedza oraz umiejętności mają zostać przekazane w atrakcyjnych formach zapewniając równy dostęp niezależny od płci oraz ukazując szacunek i tolerancyjność do odmienności. Niestereotypowy przekaz ma za zadanie nauczyć uczniów postawy szacunku wobec siebie oraz zbudować świadomość wśród młodzieży o możliwości dokonywania wyborów bez względu na społeczne oczekiwania wobec płci. Wyjazdy edukacyjne organizowane przez Wykonawcę mają poprzez aktywny udział w zdobywaniu wiedzy odznaczać się wysoką atrakcyjnością poprzez wprowadzenie innowacyjnych form nauczania cechujących się wyższą skutecznością z uwagi na praktyczne nabywanie wiedzy i umiejętności z wybranych zakresów. Bezpośredni kontakt z nauką wzmacnia utrwalanie przekazywanych treści. Wyjazdy mają odbywać się w formie jednodniowej minimum 10 godzin, zgodnie z harmonogramem projektu w terminie ustalonym z dyrekcją szkoły. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu do końca Września 2014 propozycji terminów oraz szczegółowego programu wycieczek obejmującego m.in: ramowy plan wycieczki, cele edukacyjne, regulamin wycieczki. Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekę nad uczniami w ilości min. 1 osoby na 20 dzieci oraz zapewnienia kierownika wycieczki, osoby te powinny mieć odpowiednie kwalifikacje. W cenie wyjazdu edukacyjnego powinny być zawarte następujące świadczenia: Transport - autokar klasy turystycznej; Wyżywienie - min. 1 ciepły posiłek w formie obiadu wraz z napojem; Ubezpieczenie - N.W. do kwoty min. 5000 złotych; Opieka - 1 opiekun na 20 dzieci oraz kierownik wycieczki; Inne świadczenia - bilety wstępu; opłaty parkingowe; Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę z wykorzystaniem środków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy o transporcie drogowym - aktualny przegląd i ubezpieczenie. Wyjazdy edukacyjne objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej, spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług, posiadającymi: WC, klimatyzację, nagłośnienie z mikrofonem, woreczki na nieczystości. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania stanu technicznego autokaru każdorazowo przed wyruszeniem w trasę. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, spełniający przedstawione warunki, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów i opiekunów w czasie trwania wycieczek. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko dostarczyć pomoce dydaktyczne spełniające kryteria jakościowe oraz ilościowe opisane przez Zamawiającego. Dostawa może być realizowana wyłącznie w dni nauki szkolnej w godzinach 8.00-16.00 w przeciągu 20 dni roboczych od daty podpisania umowy. O planowanym terminie dostawy Wykonawca musi poinformować Zamawiającego na minimum 3 dni przed jej realizacją. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Oferowane pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, posiadać deklarację zgodności oraz być dopuszczone do użytkowania przez dzieci szkół podstawowych. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca udostępni kserokopie potwierdzonych za zgodność z oryginałem certyfikatów bezpieczeństwa i jakości dla produktów. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. Podczas dokonywania odbioru przez osoby wyznaczone przez Zamawiającego przeprowadzona zostanie weryfikacja parametrów mająca na celu wykazanie, że dostarczony przedmiot umowy spełnia wymagania określone w zamówieniu. Potwierdzeniem odbioru będzie protokół dostarczenia pomocy dydaktycznych będący podstawą do rozliczenia z Zamawiającym. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza dostarczenie przez Wykonawcę pomocy innych niż przedstawione w ofercie, spełniających jednocześnie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dostarczenie zamiennika wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. Wykonawca na podstawie opisu przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do załączenia do oferty wykazu pomocy dydaktycznych które zamierza dostarczyć, zawierającego precyzyjne określenie: nazwy pomocy, wydawnictwa (producenta), numeru katalogowego, ceny jednostkowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonych przedmiotem zamówienia, nie podlegają wykluczeniu. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie: oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 24 ustawy oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie związane z przedmiotowym zamówieniem. Warunek będzie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował minimum trzy usługi edukacyjne dla uczniów szkół podstawowych zbieżne z przedmiotem zamówienia tj. obejmującą łącznie: realizację zajęć edukacyjnych oraz wyjazdy edukacyjne realizowane dla minimum 100 uczniów każda. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wykazu wykonanych usług wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 oraz dowodów określających, czy usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą na każdy zakres zajęć dydaktycznych wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówieniu posiadającą kwalifikacje do prowadzenia zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia z dnia 12.03.2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, oraz co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z doradztwa zawodowego lub w przypadku ukończenia innego kierunku studiów wyższych ukończenia studiów podyplomowych z zakresu doradztwa zawodowego. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 120.000,00 zł, posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 120.000,00 zł. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Liczba uczniów szkół podst. jaką Wykonawca przeszkolił w ramach realizow. przez siebie usług edukacyjnych w okresie ostatnich trzech lat - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: konieczność wprowadzenia zmian, które będą następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a instytucją dofinansowującą realizację przedmiotowego zadania, wynikają z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony (nie dotyczy wynagrodzenia), nastąpi konieczność zmiany osób wykonujących zamówienie (personelu kluczowego) z następujących powodów: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób wykonujących zamówienie, niewywiązywania się osób wykonujących zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań, jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji), zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip262.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kamienica Polska, ul. Konopnickiej 12, 42-260 Kamienica Polska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kamienica Polska, ul. Konopnickiej 12, 42-260 Kamienica Polska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.