eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Białostocka › Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Czarna Białostocka w roku 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-19

Czarna Białostocka: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Czarna Białostocka w roku 2009
Numer ogłoszenia: 322907 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Czarna Białostocka , ul. Marszałkowska 27, 16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie, tel. 0-85 7103380 w. 121, faks 0-85 7103706.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Czarna Białostocka w roku 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi leśne w Nadleśnictwie Czarna Białostocka w 2009 roku obejmujące prace z zakresu hodowli lasu, ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania drewna..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna 77.21.11.00 - Usługi cięcia drewna 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów 77.21.13.00 - Usługi selekcji drzew 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej 77.23.11.00 - Usługi zarządzania zasobami leśnymi 77.23.12.00 - Usługi zwalczania szkodników leśnych 77.23.15.00 - Usługi monitorowania lub oceny lasu 77.23.16.00 - Usługi zalesiania 77.23.17.00 - Usługi rozszerzania lasów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości na poszczególne części zamówienia: 1) Leśnictwo Kwasówka (1) - 2500,00 pln 2) Leśnictwo Wilcza Jama (2) - 1400,00 pln 3) Leśnictwo Ośrodek (3) - 2200,00 pln 4) Leśnictwo Niemczyn (4) - 1600,00 pln 5) Leśnictwo Czarna Wieś (5) - 1500,00 pln 6) Leśnictwo Nowy Dwór (7) - 1200,00 pln 7) Leśnictwo Dąbrowa (8) - 2700,00 pln 8) Leśnictwo Suchowola (9) - 500,00 pln 9) Leśnictwo Kuźnica (10) - 1100,00 pln 10) Leśnictwo Sidra (11) - 1000,00 pln 11) Leśnictwo Sławno (12) - 2700,00 pln 12) Leśnictwo Gliniszcze (13) - 1000,00 pln 13) Leśnictwo Szyndziel (14) - 2100,00 pln 14) Leśnictwo Bogusze (15) - 1700,00 pln 15) Leśnictwo Lebiedzin (16) - 1900,00 pln 16) Leśnictwo Polanki (17) - 1900,00 pln 17) Leśnictwo Budzisk (18) - 1600,00 pln 18) Leśnictwo Buksztel (19) - 2200,00 pln 19) Leśnictwo Czeremcha (20) - 2000,00 pln 20) Leśnictwo Horodnianka (21) - 2200,00 pln

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, b) posiadają potencjał techniczny, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r., nr 223, poz. 1655 ze zm. Dz. U. z 2008r., nr 171, poz. 1058). Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przystępując do postępowania zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędujących członków organu zarządzającego. W przypadku, gdy Wykonawca jest spółką jawną, informacje powinny dotyczyć wszystkich wspólników. W przypadku, gdy Wykonawca jest spółką partnerską, informacje powinny dotyczyć wszystkich partnerów i członków zarządu. W przypadku, gdy Wykonawca jest spółką komandytową lub spółką komandytowo-akcyjną, informacje powinny dotyczyć wszystkich komplementariuszy. e) dane o doświadczeniu Wykonawcy w zakresie wykonywanych usług: Wykonawca wypełni zgodny w treści z załączonym do ogłoszenia wzorem Załącznik nr 1, wpisując wykaz usług leśnych o wartości minimum 180 tys. zł brutto/1 zadanie, wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) z podaniem ich wartości. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, iż usługi leśne zostały wykonane z należytą starannością, wystawione przez podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane. W przypadku referencji zagranicznych, muszą być one przetłumaczone na język polski. f) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, g) oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. l pkt.1- 4 ustawy, wypełniając zgodny w treści z załączonym do ogłoszenia wzorem Załącznik nr 2. h) dane o posiadaniu potencjału technicznego w zakresie wykonywanych usług: Wykonawca wypełni zgodny w treści z załączonym do ogłoszenia wzorem Załącznik nr 3, wpisując posiadanie narzędzi i urządzeń (własne bądź cudze), minimum: - dwie wykaszarki spalinowe - bez względu na ilość części zamówienia, - cztery pilarki spalinowe na każdą część zamówienia o którą się ubiega, - dwa ciągniki kołowe do zrywki drewna (lub inne urządzenia zrywkowe) na każdą część zamówienia o którą się ubiega, i) dane o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca wypełni zgodny w treści z załączonym do ogłoszenia wzorem Załącznik nr 4. Za spełnienie niniejszego warunku uznaje się: - dysponowanie co najmniej dwiema osobami na każdą część zamówienia, posiadającymi zaświadczenia o ukończeniu kursu uprawniającego do pracy pilarką spalinową. W przypadku złożenia ofert przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia , albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączają do wniosku dokument ustanawiający pełnomocnictwo. W przypadku złożenia wniosku przez podmioty występujące wspólnie Zamawiający dopuszcza następujący sposób spełnienia warunków udziału w postępowaniu: - w odniesieniu do wymogu dot. posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności - wszyscy Wykonawcy muszą spełniać ten warunek, - w odniesieniu do wymogu dot. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia - co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać wymagane warunki, - w odniesieniu do wymogu dot. posiadania potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia - łączny potencjał techniczny Wykonawców, - w odniesieniu do wymogu dot. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - łączny potencjał kadrowy Wykonawców, Każdy z Wykonawców ubiegających się indywidualnie lub wspólnie o udzielenie zamówienia ma obowiązek dołączyć do składanego wniosku dokumenty wymagane w pkt. 7 ppkt. a,b,c,d,f. 8. Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców w liczbie nie większej niż 20 (dwudziestu), którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie wyższa niż 20 (dwudziestu), Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Za każde wykonane w ciągu ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) zadanie o wartości minimum 120 tys. zł brutto dotyczące usług leśnych - Wykonawca otrzyma 1 punkt. Jeżeli Wykonawcy otrzymają taką samą liczbę punktów o kolejności tych Wykonawców decydować będzie łączna wartość usług leśnych wymienionych w wykazie. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 20, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. Zamawiający zgodnie z art. 51 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych przekaże Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z zaproszeniem do składania ofert Wykonawcom, którzy zakwalifikują się do dalszego udziału w postępowaniu. Dodatek nr 5 do ogłoszenia z dnia 19.11.2008r. ......................................................... (miejscowość i data) ......................................... (pieczęć Wykonawcy) W N I O S E K o dopuszczenie w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu ograniczonego na Usługi leśne w Nadleśnictwie Czarna Białostocka w 2009 roku . Niniejszym wnosimy o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym oznaczonym nr sprawy: SA-2711-02/08, ogłoszenie z dnia 19.11.2008r. na wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Czarna Białostocka w 2009 roku. Do wniosku załączamy następujące dokumenty : 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r., nr 223, poz. 1655 ze zm. Dz. U. z 2008r., nr 171, poz. 1058) 2. Aktualny/e odpisy z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej * 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości. 4. Dokumenty wystawione przez Zamawiających potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały zrealizowane należycie, (opinie, referencje). 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi wymagane uprawnienia. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego* . 8. .................................................................................................................. 9. .................................................................................................................. 10. .................................................................................................................. Podpisano (imię, nazwisko i podpis) ................................................................. Podpisano (imię, nazwisko i podpis) .................................................................. (podpis osoby uprawnionej lub osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy) * niepotrzebne skreślić Dodatek nr 1 do ogłoszenia z dnia 19.11.2008r. Załącznik nr ....... do wniosku. ..................................................... (pieczęć wykonawcy) WYKAZ WYKONANYCH W OKRESIE OSTATNICH 3 LAT USŁUG ODPOWIADAJĄCYCH SWOIM RODZAJEM USŁUGOM STANOWIĄCYM PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Z PODANIEM ICH WARTOŚCI. l.p. Przedmiot usługi Odbiorca* Miejsce wykonania usług Okres realizacji Wartość usług Data rozpoczęcia Data zakończenia * do wykazu należy dołączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. Miejsce i data ....................................................... Podpisano (imię, nazwisko i podpis) .................................................................. Podpisano (imię, nazwisko i podpis) .................................................................. (podpis osoby uprawnionej lub osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy) Dodatek nr 3 do ogłoszenia z dnia 19.11.2008r. Załącznik nr ....... do wniosku. ..................................................... (pieczęć wykonawcy) WYKAZ NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA NARZĘDZI I URZĄDZEŃ JAKIMI DYSPONUJE WYKONAWCA. l.p. Opis (rodzaj, nazwa producenta, model, rok produkcji) Liczba jednostek Własny lub dzierżawiony (nazwa właściciela) Miejsce i data ....................................................... Podpisano (imię, nazwisko i podpis) .................................................................. Podpisano (imię, nazwisko i podpis) .................................................................. (podpis osoby uprawnionej lub osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy) Dodatek nr 4 do ogłoszenia z dnia 19.11.2008r. Załącznik nr ....... do wniosku. ..................................................... (pieczęć wykonawcy) WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW, KTÓRE BĘDĄ WYKONYWAC ZAMÓWIENIE LUB BĘDĄ UCZESTNICZYC W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA. l.p. Osoby lub podmioty, które będą wykonywać zamówienie* Funkcja (rola) w realizacji zamówienia, zakres prac. Lata doświadczenia Opis posiadanych kwalifikacji, uprawnień** * należy podać dane dotyczące osób zatrudnionych na umowę o pracę oraz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, ** do wykazu należy dołączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów stwierdzających posiadanie odpowiednich kwalifikacji i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia. Miejsce i data ....................................................... Podpisano (imię, nazwisko i podpis) .................................................................. Podpisano (imię, nazwisko i podpis) .................................................................. (podpis osoby uprawnionej lub osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - wiedza leśna - 10
  • 3 - posiadanie specjalistycznego sprzętu - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Czarna Białostocka ul. Marszałkowska 27 16-020 Czarna Białostocka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Czarna Białostocka ul. Marszałkowska 27 16-020 Czarna Białostocka.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: środki własne.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.