To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-13
Ogłoszenie nr 322864 - 2016 z dnia 2016-10-13 r.
Głuchołazy: Remont mostu Św. Wojciecha w ciągu ul. gen. Andersa w Głuchołazach nad rzeką Białą Głuchołaską km 21+673. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 301615-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głuchołazy, krajowy numer identyfikacyjny
53141279200000, ul.
Rynek
15,
48340
Głuchołazy, państwo
, woj.
opolskie, tel.
774 092 100, faks
774 092 101, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont mostu Św. Wojciecha w ciągu ul. gen. Andersa w Głuchołazach nad rzeką Białą Głuchołaską km 21+673. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.2711.14.201.JS
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu mostu Św. Wojciecha w ciągu ul. gen. Andersa w Głuchołazach nad rzeką Białą Głuchołaską km 21+673. Obiekt mostowy zlokalizowany jest na działkach nr 1718, 1731/1, 1773 położonych w Głuchołazach, jednostka ewidencyjna Głuchołazy-miasto. Obiekt zostanie poddany remontowi polegającemu na wymianie skorodowanych elementów stalowych konstrukcji nośnej oraz balustrady, wymianie elementów drewnianych chodnika mostu oraz naprawie przyczółków. Zakres prac obejmuje również wykonanie warstw hydroizolacyjnych oraz warstw nawierzchni drogowej z betonu asfaltowego. 1.1 Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie m. in.: o Rozbiórka nawierzchni z mieszanki bitumicznej, krawężników wtopionych, konstrukcji żelbetowej, kostki betonowej, konstrukcji stalowej mostu o Rozbiórka rynien z blachy nie nadającej się do użytku o Montaż zbrojenia podpór słupowych i przyczółków mostu prętami fi 16-20 o Wymiana elementów konstrukcji nitowanej o Betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie ław fundamentowych, ścian, płyt o Montaż prefabrykowanych elementów o Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej o Wykonanie odwodnienia mostu, rynny prostokątne w rozwinięciu 50 cm z blachy ocynkowanej o Ułożenie drewnianej jezdni mostu drewnianego o Wykonanie nawierzchni mostu z betonu asfaltowego oraz asfaltobetonu o Ułożenie chodnika mostu drewnianego o Remont części balustrady o Wykonanie jezdni i chodników na dojeździe z betonu asfaltowego, asfaltobetonu oraz kostki betonowej wraz z podbudową o Sporządzenie instrukcji organizacji budowy w szczególności na czas zagrożenia powodziowego i przepływu wód powierzchniowych. Instrukcję należy uzgodnić z RZGW Wrocław Zarząd Zlewni Nysy Kłodzkiej o Zapewnienie wahadłowej przejezdności dla ruchu kołowego podczas prowadzenia remontu. Zamawiający dopuszcza całkowite zamknięcie obiektu lecz nie dłużej niż na okres 2 dni po wcześniejszym poinformowaniu przez wykonawcę Zamawiającego oraz właścicieli obiektów tj. Ośrodka Formacyjno-Rehabilitacyjno-Wypoczynkowego przy ul. Gen. Anderesa 74, Ośrodka Wypoczynkowego Kozioł przy ul. Gen. Andersa 39 (min. 3 dni robocze przed planowanym zamknięciem) przy zapewnieniu możliwości sporadycznych przejazdów (służby techniczne, pogotowie i mieszkańcy) 1.2. Dodatkowe koszty Wykonawcy, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia: o koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót, o koszty opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego dla zarządców dróg, których gmina nie jest właścicielem skrzyżowania dróg gminnych z innymi drogami ( w przypadku wystąpienia potrzeb), o koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp., o koszty dozoru budowy, o koszty wywozu odpadów na wysypisko , o koszty związane z projektem organizacji ruchu i jego wprowadzeniem o obsługa geodezyjna o inne koszy , które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. W ramach zamówienia wykonawca winien uwzględnić: 1) w przypadku naruszenia własności osób trzecich, poniesienie kosztów z tytułu wyrządzonych szkód we własnym zakresie, 2) realizację wykonania nawierzchni asfaltowej warstwy ścieralnej w ciągu jednolitym całą szerokością jezdni, 3) wykonanie badań nośności i zagęszczenia wykonanej podbudowy przed położeniem nawierzchni bitumicznej jezdni oraz badań laboratoryjnych pobranych próbek wykonanej nawierzchni bitumicznej i innych materiałów wg. wskazań inspektora nadzoru, 4) wykonanie badań laboratoryjnych w jednostce wskazanej przez Zamawiającego lub zaakceptowanej przez Zamawiającego, jeżeli jednostkę badającą wskaże Wykonawca, 5) przed przystąpieniem do realizacji zamówienia winien dokonać (na własny koszt i we własnym zakresie) opracowania dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji elementów zadania (wykonania nawierzchni bitumicznej całą szerokością jezdni) wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru na tym zarządzeniem) wraz z oznakowaniem drogowym - czasowym wynikającym z przedmiaru robót, 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej w tym w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. 7) Przed rozpoczęciem prac zgodnie z pismem z dnia 04.07.2016r. nr NZOt/4125/BG/MW/1.1/16 należy zgłosić zamiar rozpoczęcia robót do RZGW Wrocław Zarząd Zlewni Nysy Kłodzkiej z siedzibą w Otmuchowie Wymienione elementy stanowią wyłącznie wyszczególnienie głównych robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót znajduje się w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 1 do SIWZ - dokumentacja projektowa. 1.3 Dodatkowe wymagania/warunki Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: o Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej, w celu uwzględnienia wszystkich uwarunkowań mających istotny wpływ na kształtowanie ceny ofert. o Wykonawca zobowiązuje się do realizacji robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym o Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy najpóźniej na dwa dni przed planowanym terminem zawarcia umowy. 2. Gwarancja i rękojmia wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę min. 24-miesięcznej, a max 72-miesięcznej gwarancji liczonej od daty odbioru robót końcowego spisanego bez uwag. Niezależnie od gwarancji, Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi przez okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót spisanego bez uwag. 3. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień - CPV: kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.00.00 -Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.22.11.11 -Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.23.31.42 -Roboty w zakresie naprawy dróg 4. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na postawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę: osoby wykonujące czynności kierowania budową i kierowania robotami Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia, że osoby wykonujące ww. czynności (z podaniem imienia i nazwiska osoby) będą zatrudnione lub są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. W takcie realizacji umowy Zamawiający jest uprawniony do kontrolowania czy podstawą zatrudnienia osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji umowy jest umowa o pracę. 6. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji w załączniku do SIWZ należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji technicznej z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Materiały przed wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, ze oferowane przez niego wyposażenie i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT145758.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 179282.59 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin i nabiału
- Wykonanie zabezpieczenia przeciwpożarowego SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II- Etap C
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.