Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-18
Śrem: Protokół PZP-2/Nr31/PN/09
Numer ogłoszenia: 322832 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Śremie , ul. Chełmońskiego 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2815400, faks 061 2835788.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-srem.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Protokół PZP-2/Nr31/PN/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na roboty remontowo-budowlane, wykonanie przebudowy oddziałów szpitalnych w skład których wchodzi oddział chirurgiczny, ginekologiczny, położniczy i noworodkowy, urologiczny (obecnie neurologiczny). 2. Przedłożenia do akceptacji rysunków wykonawczych i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przed ich skierowaniem do realizacji, w aspekcie ich zgodności z ustaleniami Programu funkcjonalno-użytkowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 120000III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w rozumieniu art.24 ust.1 i 2 pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny wypis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Opinia banku kredytującego o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wystawione przez właściwy Urząd Skarbowy lub KRUS nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert stosowne dokumenty, o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymano w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Wydane stosowne dokumenty przez właściwy Zakład Ubezpieczeń Społecznych, nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o nie zaleganiu składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymano w całości wykonanie decyzji właściwego organu 5. Wypis z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności osób fizycznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, (dotyczy tylko pracowników firmy wykonawczej np. nie projektantów itp). 6. Wypisem z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności osób prawnych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 7. Podpisać oświadczenie w formularzu ofertowym o posiadaniu ubezpieczenia o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 2.000.000 zł. 8. Podpisać oświadczenie w formularzu ofertowym o posiadaniu środków finansowych lub dostępie do kredytów w wysokości minimum 3.000.000 zł. (mogę być spełnione łącznie przy ofercie wspólnej) 9. Wpisać w formularzu ofertowym średnioroczny obrót z ostatnich 5 lat, którego wysokość musi wynosić minimum 4.000.000 zł - (może być podany łącznie przy ofercie wspólnej) 10. Do potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w robotach budowlanych wykonywanych w budynkach użyteczności publicznej, jak również dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - (dopuszcza się możliwość z podziałem na branże): 10.1. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca w wykonywaniu zamówienia (dotycz tylko projektantów i kierowników robót) 10.2. złożyć pisemne oświadczenie, że w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 roboty budowlane polegające na remoncie oddziałów szpitalnych, to jest robót budowlano/modernizacyjnych wewnątrz obiektów szpitalnych bez konieczności przerywania pracy placówki szpitalnej. 11. Do potwierdzenia stosowny dokument o wniesieniu wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin wykonania - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-srem.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, pokój 130..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Modernizacja dróg gminnych w Krzyżanowie i w Ostrowie
- Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów
- Świadczenie opieki serwisowej dla systemu informatycznego Eskulap i Impuls
- Modernizacja dachu i odrestaurowanie elewacji budynku zabytkowej Szkoły Podstawowej nr 2 w Śremie
- Jezioro atrakcji, jezioro bez barier - zagospodarowanie terenów plaży miejskiej w Śremie - II postępowanie
- ,, ZAKUP I DOSTAWA APARATU USG DLA SZPITALA POWIATOWEGO IM. TADEUSZA MALIŃSKIEGO W ŚREMIE SP. Z O. O."
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
- Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na Biuro Obsługi Interesanta i Biuro Podawcze w budynku Sądu Rejonowego w Jaśle
- Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabów - etap I
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Stołuń działka nr 237 - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.