eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa dróg wewnętrznych i chodników wraz z kompleksowym zagospodarowaniem zieleni na terenie przy ul.Blacharskiej 1 w Warszawie zarządzanym przez Zakład Gosppdarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st.Warszawy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-15

Warszawa: Przebudowa dróg wewnętrznych i chodników wraz z kompleksowym zagospodarowaniem zieleni na terenie przy ul.Blacharskiej 1 w Warszawie zarządzanym przez Zakład Gosppdarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st.Warszawy.
Numer ogłoszenia: 322763 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270709 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, faks 022 5493737.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg wewnętrznych i chodników wraz z kompleksowym zagospodarowaniem zieleni na terenie przy ul.Blacharskiej 1 w Warszawie zarządzanym przez Zakład Gosppdarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st.Warszawy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót polegających na przebudowie dróg wewnętrznych i chodników wraz z zagospodarowaniem zieleni na terenie przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie, zarządzanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy. 2. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji mają być wykonane zgodnie z: 2.1. przedmiarami robót dla Wykonawcy: przebudowa dróg wewnętrznych i chodników wraz z kompleksowym zagospodarowaniem zieleni na terenie przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie, stanowiącymi Rozdział IV SIWZ: 2.1.1. Przedmiar robót Roboty drogowe 2.1.2. Przedmiar robót Organizacja ruchu drogowego 2.1.3. Przedmiar robót Gospodarka drzewostanem 2.1.4. Przedmiar robót Zagospodarowanie zieleni 2.2. dokumentacją projektową całego zadania inwestycyjnego pt. Przebudowa dróg wewnętrznych i chodników wraz z zagospodarowaniem zieleni na terenie przy ul. Blacharskiej 1 Warszawa- sporządzoną przez Alfa - PROJEKT - Pracownia Projektowania i Nadzoru, Warszawa, ul. Kinowa 23 m. 30 w lipcu 2010 r., stanowiącą Rozdział VI SIWZ i składającą się z następujących części: 2.2.1. Projekt budowlany Plan Zagospodarowania Terenu, 2.2.2. Projekt budowlany Informacja BIOZ, 2.2.3. Projekt wykonawczy Projekt Drogowy, 2.2.4. Projekt wykonawczy Projekt Stałej Organizacji Ruchu Drogowego, 2.2.5. Projekt Wykonawczy Projekt Gospodarka Drzewostanem, 2.2.6. Projekt Wykonawczy Projekt Zagospodarowania Zieleni. 2.3. warunkami określonymi w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obejmującej przebudowę dróg wewnętrznych i chodników wraz z kompleksowym zagospodarowaniem zieleni na terenie przy ul. Blacharskiej 1 Warszawa, sporządzonej w lipcu 2010 r. przez Pracownię Projektowania i Nadzoru Alfa- PROJEKT, stanowiącej Rozdział V SIWZ: 2.3.1. robót ziemnych, drogowych i organizacji ruchu 3. W ramach ceny podanej przez Wykonawcę za realizację zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac towarzyszących, nie ujętych jako oddzielne pozycje kosztorysu ofertowego, które ujęte zostały w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących rozdział III Specyfikacji istotnych postanowień zamówienia w § 3 ust.13, tj. 3.1. opracowania projektu organizacji ruchu na czas przebudowy, 3.2. wykonania następujących badań laboratoryjnych: badanie nośności VSS podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego - 1 szt. oraz badanie skaźnika zagęszczenia podbudowy pomocniczej z kruszywa naturalnego - 3 szt. 3.3. sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 4. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. będą wykonywane pod nadzorem Działu ds. Zieleni ZGN Mokotów m.st. Warszawy, 02-647 Warszawa, ul. Bachmacka 1 a. 5. Wszędzie tam, gdzie w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 6. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawiera dokumentacja projektowa na roboty drogowe obejmujące przebudowę dróg wewnętrznych i chodników - stanowiąca Rozdział VI SIWZ, przedmiary robót - stanowiące Rozdział IV SIWZ, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru, stanowiąca Rozdział V SIWZ oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji, mają być wykonywane zgodnie z: 7.1. kosztorysami ofertowymi Wykonawcy oraz dokumentacją projektową na przebudowę dróg wewnętrznych i chodników wraz z zagospodarowaniem zieleni na terenie przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie, zarządzanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy stanowiącą Rozdział VI SIWZ oraz przedmiarami robót - stanowiącymi Rozdział IV SIWZ i szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - stanowiącą Rozdział V SIWZ. 7.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., nr 156, poz.1118, ze zmianami) i jej przepisów wykonawczych, 7.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych, 7.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, sztuką budowlaną. 7.5. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7.5.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym: 7.5.1.1.w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania termin realizacji robót może ulec zmianie. Zostanie on wydłużony o okres, na który roboty zostały wstrzymane. Fakt ten musi być potwierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika prac, 7.5.1.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych Zamówieniem, nie więcej jednak niż 20 % wartości zamówienia. 7.5.1.3.w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może dokonać zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. 7.5.1.4.w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót, które nie zostały przewidziane w przedmiarach robót stanowiących Rozdział IV SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest wykonać je na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość robót dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia. 7.5.1.5. zmiana terminu wykonania Przedmiotu zamówienia może nastąpić, również jeżeli w następstwie wydłużonych/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca przy wykazaniu należytej staranności nie może dotrzymać terminu wykonania Przedmiotu zamówienia 7.5.1.6. zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); 7.5.1.7. ograniczenia środków budżetowych na realizację zamówienia; 7.5.1.8. ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego; 7.5.1.9.zmiany osób uczestniczących w realizacji Przedmiotu zamówienia; 7.5.1.10. zmiany zakresu części Przedmiotu zamówienia powierzonych Podwykonawcom; 7.5.1.11. zmiany wymaganej sprawozdawczości i rozliczeń kosztów wykonania przedmiotu zamówienia; 7.5.1.12. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych. 8. Wynagrodzenie dodatkowe za wykonanie robót koniecznych, o których mowa w § 9 Istotnych postanowień - Rozdział III umowy zostanie obliczone w kosztorysie robót dodatkowych, wykonanym metodą szczegółową w oparciu o następujące czynniki i wskaźniki cenotwórcze: 8.1. stawkę robocizny kosztorysowej R jako średnią stawkę za jedną roboczogodzinę dla województwa mazowieckiego publikowaną w wydawnictwach SEKOCENBUD aktualnych na dzień składania ofert, 8.2. ceny jednostkowe materiałów M jako średnie ceny wraz z kosztami zakupu, w wydawnictwach SEKOCENBUD aktualnych na dzień składania ofert, 8.3. ceny jednostkowe pracy sprzętu S jako średnie ceny pracy, w wydawnictwach SEKOCENBUD aktualnych na dzień składania ofert, 8.4. wskaźnik narzutu kosztów pośrednich Wkp - jako średni wskaźnik robót inżynieryjnych, w wydawnictwach SEKOCENBUD aktualnych na dzień składania ofert, 8.5. wskaźnik narzutu zysku Wz - jako średni wskaźnik robót inżynieryjnych, w wydawnictwach SEKOCENBUD aktualnych na dzień składania ofert 8.6. Wszelkie roboty konieczne, nie objęte umową, o których mowa w ust. l mogą być wykonane tylko na podstawie podpisanego przez obie strony protokołu konieczności potwierdzonego przez inspektora nadzoru inwestorskiego ze strony Zamawiającego oraz odrębnej umowy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętych w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych. Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące, aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej Rozdział V SIWZ, dokumentacji projektowej - stanowiącej Rozdział VI SIWZ i przedmiarach robót - stanowiących Rozdział IV SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania robót w/w dokumentów dotyczących stosowanych materiałów.Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do: 10.1. prowadzenia dziennika prac, dostarczonego w dniu przekazania terenu budowy przez Zamawiającego, zgodnie z zasadami przewidzianymi dla prowadzenia dziennika budowy, 10.2. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 150.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, 10.3. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 10.4. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 10.5. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli placu budowy, realizowanych robót budowlanych, stosowanych w ich toku wyrobów, materiałów oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji zamówionego dzieła budowlanego. 10.6. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie i obiekcie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren i obiekt po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i ppoż. 10.7. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 10.8. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami ppoż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy, 10.9. Wykonawca wybrany do podpisania umowy zobowiązany będzie załączyć do umowy kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg i kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem robót drogowych, o której mowa w pkt. 8.1.3. specyfikacji. 11. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może korzystać z instalacji wodno - kanalizacyjnej i energii elektrycznej na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty drogowe będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III SIWZ) oraz zastosowane materiały, na czas min. 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta. Przekazane gwarancje określać będą warunki, na których zostały udzielone. 13. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2 % wartości oferty brutto, na zasadach określonych w pkt. 20 specyfikacji. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.61.19 - Naprawa boisk sportowych 36.53.52.00 - 36.53.52.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DELTA S.A., ul.Dzielna 21/ 47, 01-029 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 738391,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 724888,41

  • Oferta z najniższą ceną: 724888,41 / Oferta z najwyższą ceną: 895560,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.