eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › DOSTAWA STACJONARNEGO URZĄDZENIA RENTGENOWSKIEGO DO PRZEŚWIETLANIA BAGAŻU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-13

Ogłoszenie nr 322664 - 2016 z dnia 2016-10-13 r.

Krosno: DOSTAWA STACJONARNEGO URZĄDZENIA RENTGENOWSKIEGO DO PRZEŚWIETLANIA BAGAŻU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia:

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 308552


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Krośnie, krajowy numer identyfikacyjny 00064176200000, ul. ul. Sienkiewicza  12, 38400   Krosno, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 013 4373661, faks 013 4373661, e-mail zamowienia@krosno.so.gov.pl; informatyk@krosno.so.gov.pl; adm.gosp@krosno.so.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.krosno.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA STACJONARNEGO URZĄDZENIA RENTGENOWSKIEGO DO PRZEŚWIETLANIA BAGAŻU

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PN 8/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I - dostawa skanera (1 szt.) do budynku Sądu Rejonowego w Jaśle, ul. Armii Krajowej 3, 38-200 Jasło. Parametry urządzenia: Maksymalne wymiary skanera 1662x1368x797 mm. Skaner ma być wyposażony w rolotoki lub inny system umożliwiający bezpieczny załadunek lub rozładunek, przy czym maksymalne wymiary wraz ze skanerem nie mogą przekroczyć 1700 mm. Skaner ma być wyposażony w standardową walizkę testową do kontroli urządzenia oraz inne niezbędne kalibratory, a także w zestaw trzech kuwet mieszczących się w tunelu skanera. Zainstalowane oprogramowanie ma zapewniać prawidłową pracę urządzenia oraz menu w języku polskim. Zakres zamówienia: 1) dostawa i rozładunek skanera w miejscu lokalizacji dostawy, 2) instalacja, konfiguracja i uruchomienie skanera, w tym wykonanie wszystkich wymaganych testów oraz pomiarów wraz z wykonaniem dokumentacji wyników, 3) przeszkolenie pracowników, którzy będą obsługiwać skaner, 4) przeprowadzanie jeden raz w roku w okresie gwarancji odpłatnych przeglądów konserwacyjnych. Część II - dostawa skanera (1 szt.) do budynku Sądu Rejonowego w Sanoku, ul. Kościuszki 5, 38-500 Sanok. Parametry urządzenia: Maksymalne wymiary skanera 1662x1368x797 mm. Skaner ma być wyposażony w rolotoki lub inny system umożliwiający bezpieczny załadunek lub rozładunek, przy czym maksymalne wymiary wraz ze skanerem nie mogą przekroczyć 1800 mm. Skaner ma być wyposażony w standardową walizkę testową do kontroli urządzenia oraz inne niezbędne kalibratory, a także w zestaw trzech kuwet mieszczących się w tunelu skanera. Zainstalowane oprogramowanie ma zapewniać prawidłową pracę urządzenia oraz menu w języku polskim. Zakres zamówienia: 1) dostawa i rozładunek skanera w miejscu lokalizacji dostawy, 2) instalacja, konfiguracja i uruchomienie skanera, w tym wykonanie wszystkich wymaganych testów oraz pomiarów wraz z wykonaniem dokumentacji wyników, 3) przeszkolenie pracowników, którzy będą obsługiwać skaner, 4) przeprowadzanie jeden raz w roku w okresie gwarancji odpłatnych przeglądów konserwacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 38581000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: dostawa skanera (1 szt.) do budynku Sądu Rejonowego w Jaśle, ul. Armii Krajowej 3, 38-200 Jasło
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT81300.81
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Transactor Security S. z o.o.,  security@transactor-security.pl,  ul. Trakt Lubelski 257 A,  04-667,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 89790
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89790
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 121647
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: dostawa skanera(1 szt.) do budynku Sądu Rejonowego w Sanoku, ul. Kościuszki 5,38-500 Sanok
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT81300.81
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Transactor Security S. z o.o.,  security@transactor-security.pl,  ul. Trakt Lubelski 257 A,  04-667,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 89790
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89790
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 121647
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.