Grudziądz: Dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 322654 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Ignacego Paderewskiego 233, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 4648257, faks 0-56 4648257.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielone jest na cztery zadania i obejmuje: 1) dostawę piasku w ilości do 1000 Mg i wymieszaniem go z solą drogową, Wymagania: - piasek o uziarnieniu do 2 mm bez zanieczyszczeń i części gliniastych ze żwirowni - spełniającej PN - B - 11113 ÷ 1996, - jakość materiału 1 - uziarnienie w miarę jednolite - zawartość ziaren drobnych do 0,075 mm powinna stanowić do 3 % całej masy. - ziarna nie mogą być spłaszczone i muszą mieć kształt regularny. - materiały uszorstniające powinny być dostarczone w stanie suchym, Przed przystąpieniem do dostawy próbkę materiału należy przedstawić PZD w Grudziądzu. 2) transport mieszanki piasku z solą z miejscowości Linowo w łącznej ilości 1954 Mg w tym: na składowisko PZD w Grudziądzu w ilości 1614 Mg, na składowisko w Łasinie w ilości 168 Mg, na składowisko w miejscowości Radzyń Chełmiński w ilości do 172 Mg. 3) dostawę soli drogowej (kamiennej) z antyzbrylaczem w ilości do 200 Mg, Wymagania: - zawartość chlorku sodu NaCl - co najmniej 90%, - zawartość wody - maksymalnie 3%, - zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie - maksymalnie 8%, - zawartość antyzbrylacza w ilości min. 40 mg/kg Główne wymagania określa norma: PN - 86/C-84081/02-Sól (chlorek sodowy) Wymagania. Nowa norma PN C 840-2:1998 Sól spożywcza. 4) dostawę chlorku wapnia technicznego w ilości do 3 Mg Wymagania: - zawartość CaCl2 - min. 70% - zawartość cząstek nierozpuszczalnych w wodzie - maks. 0,5 % - zawartość chlorku jako NaCl - maks. 2,5% - postać: białe płatki - dostawa w workach po 25 kg Główne wymagania określa norma PN-75/C-84127(7)2.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3, 34.92.71.00-2, 24.31.21.20-1, 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy (oddzielny na każde zadanie) 2) podpisany projekt umowy 3) kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgrudziadzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Paderewskiego 233
86-300 Grudziądz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2014 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Paderewskiego 233 86-300 Grudziądz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: zakup i dostawa piasku wraz z wykonaniem mieszanki (sól z PZD) na składowisku PZD w Grudziądzu w ilości do 1000 Mg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę piasku w ilości do 1000 Mg i wymieszaniem go z solą drogową, Wymagania: - piasek o uziarnieniu do 2 mm bez zanieczyszczeń i części gliniastych ze żwirowni - spełniającej PN - B - 11113 ÷ 1996, - jakość materiału 1 - uziarnienie w miarę jednolite - zawartość ziaren drobnych do 0,075 mm powinna stanowić do 3 % całej masy. - ziarna nie mogą być spłaszczone i muszą mieć kształt regularny. - materiały uszorstniające powinny być dostarczone w stanie suchym, Przed przystąpieniem do dostawy próbkę materiału należy przedstawić PZD w Grudziądzu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: transport mieszanki piasku z solą z miejscowości Linowo na składowiska w Grudziądzu, Łasinie i Radzyniu Chełmińskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje transport mieszanki piasku z solą z miejscowości Linowo w łącznej ilości 1954 Mg w tym: na składowisko PZD w Grudziądzu w ilości 1614 Mg, na składowisko w Łasinie w ilości 168 Mg, na składowisko w miejscowości Radzyń Chełmiński w ilości do 172 Mg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: zakup i dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem na składowisko PZD w Grudziądzu w ilości do 200 Mg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę soli drogowej z antyzbrylaczem w ilości do 200 Mg, Wymagania: - zawartość chlorku sodu NaCl - co najmniej 90%, - zawartość wody - maksymalnie 3%, - zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie - maksymalnie 8%, - zawartość antyzbrylacza w ilości min. 40 mg/kg Główne wymagania określa norma: PN - 86/C-84081/02-Sól (chlorek sodowy) Wymagania. Nowa norma PN C 840-2:1998 Sól spożywcza.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: zakup i dostawa chlorku wapnia technicznego w ilości do 3 Mg na składowisko PZD w Grudziądzu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawę chlorku wapnia technicznego w ilości do 3 Mg Wymagania: - zawartość CaCl2 - min. 70% - zawartość cząstek nierozpuszczalnych w wodzie - maks. 0,5 % - zawartość chlorku jako NaCl - maks. 2,5% - postać: białe płatki - dostawa w workach po 25 kg Główne wymagania określa norma PN-75/C-84127(7)2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.21.20-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remont bieżący dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco
- Remont dróg powiatowych nr 1365C gr. woj. - Gardeja - Łasin i 1396C Wałdowo Szlacheckie - Turznice
- Naprawa podziemnego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 29/2024
- Budowa boiska multifunkcyjnego na terenie Szkoły podstawowej nr 20 w Grudziądzu
- Sukcesywna dostawa kruszywa ceglano-betonowego oraz granitowego o frakcji od 0,00 do 31,5 mm
- Dostawa generatora impulsów elektrycznych - znak sprawy: Z/37/PN/24
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo, do Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wierzbie
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej do organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- Dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika oraz dostawa tlenu medycznego w butlach do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.