Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-07
Międzychód: Usługi sprzętowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w okresie od 01.11.2010r. do 31.03.2011r.
Numer ogłoszenia: 322638 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Międzychodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu , ul. 17 Stycznia 143, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7488726, faks 095 7482430.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-miedzychodzki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzętowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w okresie od 01.11.2010r. do 31.03.2011r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w okresie od 1.11.2010 r. do 31.03.2011 r. W zakres zamówienia wchodzi usuwanie śliskości zimowej na drogach powiatowych przez posypywanie dróg mieszanką soli z piaskiem lub piaskiem Zamawiającego oraz odśnieżanie dróg zgodnie z planem zimowego utrzymania dróg przy użyciu sprzętu wykonawcy lub sprzętu zamawiającego. Zapotrzebowanie sprzętu: - samochód ciężarowy powyżej 10 ton (do pługa średniego powiatu) szt. 1 - samochód ciężarowy (do pługa lekkiego powiatu) szt. 2 - samochód ciężarowy z piaskarką szt. 2 - ciągnik rolniczy z pługiem szt. 1 - ciągnik z napędem na 2 osie (do pługa powiatu) szt. 3 - ciągnik z napędem na 2 osie (z pługiem) szt. 1 - ciągnik z rozsypywaczem (piaskarką) szt. 4 - spycharka szt. 2 - spycharko - ładowarka szt. 5 - równiarka szt. 2 - ładowarka cyklop szt. 1 - ładowarka o pojemności łyżki ok. 0,5 m3 szt. 2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane złożenie wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg oceny: spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru druku z siwz oraz dokumentu o działalności gospodarczej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg oceny: spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru druku z siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg oceny: spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru druku z siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg oceny: spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru druku z siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg oceny: spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru druku z siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o podwykonawcach wg wzoru druku z siwz.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w drodze pisemnego aneksu jedynie w przypadku zmiany terminu wykonania i inne, które wynikną wskutek okoliczności niezależnych, niemożliwych do przewidzenia w momencie podpisywania umowy lub działania siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP Starostwa :www.powiat.miedzychod.samorzady.pl (w zakładce : zamówienia publiczne/przetargi/2010)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Międzychodzie ul. Wigury 12, 64 - 400 Międzychód.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Miejsce: Sekretariat Wydziału Kominikacji i Dróg Starostwa Powiatowego , ul. Wigury 12 , 64 - 400 Międzychód.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługi sprzętem: samochód ciężarowy powyżej 10 ton (do pługa średniego powiatu).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych następującym sprzętem: - samochód ciężarowy powyżej 10 ton (do pługa średniego powiatu) ,zapotrzebowanie na 1szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługi sprzętem: samochód ciężarowy (do pługa lekkiego powiatu)szt. 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych następującym sprzętem: - samochód ciężarowy (do pługa lekkiego powiatu) zapotrzebowanie na 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: samochód ciężarowy z piaskarką, szt. 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych następującym sprzętem: - samochód ciężarowy z piaskarką , zapotrzebowanie na 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ciągnik rolniczy z pługiem, szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych następującym sprzętem: - ciągnik rolniczy z pługiem, zapotrzebowanie na 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ciągnik z napędem na 2 osie (do pługa powiatu), szt. 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych następującym sprzętem: - ciągnik z napędem na 2 osie (do pługa powiatu), zapotrzebowanie na 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ciągnik z napędem na 2 osie (z pługiem), szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych następującym sprzętem: - ciągnik z napędem na 2 osie (z pługiem), zapotrzebowanie na 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ciągnik z rozsypywaczem (piaskarką), szt. 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych następującym sprzętem: - ciągnik z rozsypywaczem (piaskarką), zapotrzebowanie na 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: spycharka, szt. 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych następującym sprzętem: - spycharka, zapotrzebowanie na 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: spycharko - ładowarka, szt. 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych następującym sprzętem: - spycharko - ładowarka, zapotrzebowanie na 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: równiarka, szt. 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych następującym sprzętem: - równiarka, zapotrzebowanie na 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ładowarka cyklop, szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych następującym sprzętem: - ładowarka cyklop, zapotrzebowanie na 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ładowarka o pojemności łyżki ok. 0,5 m3, szt. 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych następującym sprzętem: - ładowarka o pojemności łyżki ok. 0,5 m3, zapotrzebowanie na 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYCHODU
- ODBIÓR, TRANSPORT, UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW MEDYCZNYCH: ZAKAŹNYCH, SPECJALNYCH ORAZ POZOSTAŁYCH Z DZIAŁALNOŚCI MEDYCZNEJ I INNYCH ODPADÓW O CHARAKTERZE KOMUNALNYM.
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO SPZOZ MIĘDZYCHÓD W CELU POPRAWY BEZPIECZEŃSTWA WARUNKÓW UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ OPIEKI ZDROWOTNEJ
więcej: przetargi w Międzychodzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
- Ochrona i dozór mienia Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy oraz monitorowanie obiektu i terenu Muzeum w Wałbrzychu.
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 część 1, 2, 3
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.