eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobre Miasto › Dostawa nici, odczynników, płynów infuzyjnych, środków dezynfekcyjnych, materiałów jednorazowego użytku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-27

Dobre Miasto: Dostawa nici, odczynników, płynów infuzyjnych, środków dezynfekcyjnych, materiałów jednorazowego użytku.
Numer ogłoszenia: 322634 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Grunwaldzka 10b, 11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 61 68 222, faks 89 61 68 267.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaldobremiasto.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nici, odczynników, płynów infuzyjnych, środków dezynfekcyjnych, materiałów jednorazowego użytku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa nici, odczynników, płynów infuzyjnych, środków dezynfekcyjnych, materiałów jednorazowego użytku..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.69.65.00-0, 33.19.25.00-7, 33.14.11.10-4, 33.69.00.00-3, 33.14.00.00-3, 33.63.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający n ie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    4.1. Folderu, katalogu, lub kart charakterystyki zawierających opis - specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby każdy parametr wymieniony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w formularzu cenowym był wyraźnie oznaczony w załączanym dokumencie np. markerem - w celu jego weryfikacji. 4.2. Dokument potwierdzający, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu w Polsce zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679) i przepisami wykonawczymi do oferty należy dołączyć 4.2.1. Dla wyrobów klasy I - deklaracje zgodności CE; 4.2.2. Dla wyrobów klas: I z funkcja pomiarową, I jałowej i IIa - deklaracje zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności; 4.2.3. Dla wyrobów klas: II b i III - Certyfikat CE 4.2.4. Dla wyrobów medycznych będących zestawem lub systemem zabiegowym w którym wszystkie elementy oznaczone są znakiem CE - oświadczenie określone w art. 30 ust. 1. Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. 4.2.5. Dla wyrobów medycznych będących systemem lub zestawem zabiegowym zawierającym wyrób medyczny nieoznakowany znakiem CE lub gdy wybrana kombinacja wyrobów medycznych nie jest kompatybilna, biorąc pod uwagę ich pierwotne przewidziane zastosowanie - Dokumenty potwierdzające, że zestaw lub system został poddany ocenie zgodności. 4.2.6. Dla odczynników będących wyrobami medycznymi do diagnostyki In vitro spoza wykazu A i B, które nie zostały zaklasyfikowane przez wytwórcę jako wyroby medyczne dopuszcza się przedłożenia oświadczenia wykonawcy. 4.3. Dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu w Polsce produktów leczniczych zgodnie z ustawa Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 /tekst jednolity DzU nr 53 poz. 533/ . Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia potwierdzającego posiadanie stosownych dokumentów i udostępnienia ich na każde wezwanie Zamawiającego - dotyczy pakietu nr 12

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, formularz ofertowy. 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz cenowy - również w wersji edytowalnej Word lub Excel na płycie CD lub DVD.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin zapłaty - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zmiana umowy 2.1. Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: -zmian numerów katalogowych asortymentu będącego przedmiotem umowy, -zmian nazw handlowych asortymentu będącego przedmiotem umowy, -zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług 2.2. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaldobremiasto.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście 11-040 Dobre Miasto ul. Grunwaldzka 10 B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2015 godzina 08:30, miejsce: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście 11-040 Dobre Miasto ul. Grunwaldzka 10 B.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 03-12-2015 (art. 38 ust.1)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.69.65.00-0, 33.19.25.00-7, 33.14.11.10-4, 33.69.00.00-3, 33.14.00.00-3, 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odczynniki do badań serologicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.69.65.00-0, 33.19.25.00-7, 33.14.11.10-4, 33.69.00.00-3, 33.14.00.00-3, 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do BM 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.69.65.00-0, 33.19.25.00-7, 33.14.11.10-4, 33.69.00.00-3, 33.14.00.00-3, 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy na krew utajoną.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.69.65.00-0, 33.19.25.00-7, 33.14.11.10-4, 33.69.00.00-3, 33.14.00.00-3, 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kuwety do BM 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.69.65.00-0, 33.19.25.00-7, 33.14.11.10-4, 33.69.00.00-3, 33.14.00.00-3, 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do badań koagulologicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.69.65.00-0, 33.19.25.00-7, 33.14.11.10-4, 33.69.00.00-3, 33.14.00.00-3, 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odczynniki do Vidas PC Blue.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.69.65.00-0, 33.19.25.00-7, 33.14.11.10-4, 33.69.00.00-3, 33.14.00.00-3, 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: probówki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.69.65.00-0, 33.19.25.00-7, 33.14.11.10-4, 33.69.00.00-3, 33.14.00.00-3, 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: paski do moczu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.69.65.00-0, 33.19.25.00-7, 33.14.11.10-4, 33.69.00.00-3, 33.14.00.00-3, 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: paski do oznaczania steżenia glukozy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.69.65.00-0, 33.19.25.00-7, 33.14.11.10-4, 33.69.00.00-3, 33.14.00.00-3, 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.69.65.00-0, 33.19.25.00-7, 33.14.11.10-4, 33.69.00.00-3, 33.14.00.00-3, 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płyny infuzyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.69.65.00-0, 33.19.25.00-7, 33.14.11.10-4, 33.69.00.00-3, 33.14.00.00-3, 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.69.65.00-0, 33.19.25.00-7, 33.14.11.10-4, 33.69.00.00-3, 33.14.00.00-3, 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki dezynfekcyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.69.65.00-0, 33.19.25.00-7, 33.14.11.10-4, 33.69.00.00-3, 33.14.00.00-3, 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.