Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-18
Warszawa: PN - 17/09 NA DOSTAWĘ SPRZĘTU DO REHABILITACJI
Numer ogłoszenia: 32262 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie , ul. W.K. Roentgena 5, 02-781 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5462312, 5462872, faks 022 5462253, 5462872.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA BADAWCZO - ROZWOJOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN - 17/09 NA DOSTAWĘ SPRZĘTU DO REHABILITACJI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PN - 17/09 NA DOSTAWĘ SPRZĘTU DO REHABILITACJI, POSTĘPOWANIE PROWADZONE JEST PONIŻEJ 206 000 EURO.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00 - Stoły medyczne 33.15.85.00 - Przyrządy medyczne na podczerwień 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 39.14.31.12 - Materace 39.30.00.00 - Różny sprzęt 31.71.11.40 - Elektrody 39.11.31.00 - Fotele 33.19.20.00 - Meble medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O ZAMÓWIENIE MOGA UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ WARUNKI ZAWARTE W ART. 22 UST. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH; OCENA NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH, WYMAGANYCH, AKTUALNYCH DOKUMNETÓW I OSWIADCZEŃ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z tyt. art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenia z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Oświadczenie o spełnianiu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z poźn. zm.) oryginał - załącznik nr 3. 2. Ponadto Wykonawca powinien złożyć: a) Upoważnienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej. b) Wypełniony załącznik nr 1 i 2 do SIWZ c) Materiały firmowe oraz katalogi z opisem zawierającym i potwierdzającym wszystkie wymagane parametry techniczne..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.coi.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO: UL. W. K. ROENTGENA 5, 02 - 781 WARSZAWA, SEKCJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, POKÓJ 100.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2009 godzina 10:00, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO: UL. W. K. ROENTGENA 5, 02 - 781 WARSZAWA, SEKCJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, POKÓJ 100.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STOŁY REHABILITACYJNE, ZAKRES ZAMÓWIENIA - PONIŻEJ 14 000 EURO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LAMPA NA PODCZERWIEŃ STATYWOWA JEZDNA, ZAKRES ZAMÓWIENIA - PONIŻEJ 14 000 EURO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.85.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUCHE WIOSŁA, STEPPER, STOPIEŃ DO ĆWICZEŃ STEP, ROWERY TRENINGOWE, ZAKRES ZAMÓWIENIA - PONIŻEJ 14 000 EURO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERACE SKŁADANE, PIŁKI GUMOWE, KOŁNIERZE, WAŁKI REHABILITACYJNE, PODWIESZKI, LINKI DO PODWIESZEK, ZAKRES ZAMÓWIENIA - PONIŻEJ 14 000 EURO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.12-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TABLICA DO ĆWICZEŃ MANUALNYCH DŁONI, ZAKRES ZAMÓWIENIA - PONIŻEJ 14 000 EURO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.30.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ELEKTRODY, ZAKRES ZAMÓWIENIA - PONIŻEJ 14 000 EURO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FOTELE ZABIEGOWE OBROTOWE, ZAKRES ZAMÓWIENIA - PONIŻEJ 14 000 EURO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KOZETKI LEKARSKIE, ZAKRES ZAMÓWIENIA - PONIŻEJ 14 000 EURO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FOTELE KOSMETYCZNE, TABORET, ZAKRES ZAMÓWIENIA - PONIZEJ 14 000 EURO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie badania pt. "Wpływ polityki spójności na rozwój obszarów wiejskich".
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- Modernizacja instalacji wody zimnej, instalacji przeciwpożarowe oraz kanalizacji deszczowej w Przedszkolu nr 56 ,,Wesołe Kubusie" przy ul. Gubinowskiej 28/30 cz. 1
- świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- "Zatrudnienie mikrobiologa w Zespole Kontroli Zakażeń Szpitalnych, superwizora do Poradni Zdrowia Psychicznego oraz zatrudnienie lekarza w zakresie neurologii w trybie dyżurowym"
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, środków czystości i artykułów higienicznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PN/06/2024 Zakup mebli na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Zakup pomocy medycznych w tym: zestawy serwet bloku operacyjnego, pomoce dla oddziału intensywnej terapii, akcesoria do diatermii itp.
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
- Dostawa mebli
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Renowacja foteli kinowych na potrzeby sali kinowo-widowiskowej w Centrum Edukacyjno-Kulturalnym w Obrzycku
więcej: Elektrody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.