eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Remont nawierzchni miejsc postojowych na działce Urzędu Skarbowego w Płońsku ul. Spółdzielcza 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-15

Płońsk: Remont nawierzchni miejsc postojowych na działce Urzędu Skarbowego w Płońsku ul. Spółdzielcza 2
Numer ogłoszenia: 322607 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Płońsku , ul. Spółdzielcza 2, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6623732, faks 023 6629300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/USPlonsk

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni miejsc postojowych na działce Urzędu Skarbowego w Płońsku ul. Spółdzielcza 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni miejsc postojowych na działce Urzędu Skarbowego w Płońsku, ul. Spółdzielcza 2. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm z załadunkiem i wywozem na odległość 5 km - 512,11 m2 . 2) Mechaniczne rozebranie podbudowy z betonu, gruzu betonowego oraz pospółki o grubości 15 cm z załadunkiem i wywozem na odległość 5 km - 512,11 m2. 3) Ustawienie z materiałów wykonawcy obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm, na ławie betonowej z oporem - 105,00 m. 4) Wykonanie z materiałów wykonawcy nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm, kolorowej, układanej na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem jako opaski wokół budynku - 27,50 m2. 5) Wykonanie z materiałów wykonawcy podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm -512,11 m2. 6) Wykonanie z materiałów wykonawcy nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, kolorowej, układanej na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem z wydzieleniem pasów postojowych dla pojazdów kostką innego koloru - 512,11 m2. 7) Montaż z materiałów wykonawcy studzienek ściekowych ulicznych betonowych o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 2,00 szt. 8) Wykonanie z materiałów wykonawcy kanału z rur PVC - rurociągu PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm, łączonego na wcisk - 18,00 m. 9) Czyszczenie przykanalików o średnicy 200 mm - 5,00 m. 10) Przeprowadzenie regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych, objętość betonu w jednym miejscu do 0,1 m3 szt. 3 - 0,50 m3. 3. Wykonawca nada układanym nawierzchniom i instalacjom odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach Nr 1 i 2, do SIWZ. 5. Miejsce wykonania: Urząd Skarbowy w Płońsku 09-100 Płońsk, ul. Spółdzielcza 2..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku będzie polegała na sprawdzeniu czy złożone przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu. Sprawdzenie nastąpi wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku będzie polegała na sprawdzeniu czy złożone przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu. Sprawdzenie nastąpi wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku będzie polegała na sprawdzeniu czy złożone przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu. Sprawdzenie nastąpi wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku będzie polegała na sprawdzeniu czy złożone przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu. Sprawdzenie nastąpi wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku będzie polegała na sprawdzeniu czy złożone przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu. Sprawdzenie nastąpi wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 144 ust. 1 Ustawy dopuszcza następujące istotne zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy i jej warunki: 1) Uzasadniona zmiana kierownika robót - za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. 2) Zmiana przedstawicieli Zamawiającego w odniesieniu do robót objętych umową - w każdym czasie. 3) Zmiana terminu realizacji zamówienia w sytuacji wystąpienie siły wyższej, w tym w szczególności niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających zachowanie odpowiedniej technologii wykonania robót - nowy termin musi umożliwiać Zamawiającemu wywiązanie się ze zobowiązań finansowych wobec Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/USPlonsk
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Płońsku ul. Spółdzielcza 2, 09-100 Płońsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Skarbowym w Płońsku przy ul. Spółdzielczej 2 w pokoju nr 12..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.