Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-18
Jordanów: WYJAZDY WAKACYJNE
Numer ogłoszenia: 32259 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Administracji Szkół i Przedszkoli w Jordanowie , ul. Rynek 2, 34-240 Jordanów, woj. małopolskie, tel. 018 26 93 514, faks 018 26 93 526.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-jordanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYJAZDY WAKACYJNE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi zorganizowania pobytu w trakcie wyjazdów wakacyjnych dla uczniów Gimnazjum z terenu Gminy Jordanów. Szczegółowy opis zawarto poniżej. 1. Część 1 - Góry Stołowe: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania pobytu uczniów Gimnazjów z terenu Gminy Jordanów w Kudowie Zdrój lub innej miejscowości (ośrodek położony do 20 km - liczone po drogach publicznych - od siedziby Parku Narodowego Gór Stołowych, ul. Słoneczna 31, 57-350 Kudowa Zdrój). b) Data pobytu: 29.06-02.07.2014 (3 noclegi). Przyjazd 29.06.2014 r. w godzinach wieczornych, wyjazd 02.07.2014 po śniadaniu. c) Liczba osób: 53 uczniów + 5 opiekunów + 1 kierowca. Razem 59 os. d) W zakresie zadania zorganizowania pobytu w Górach Stołowych będzie w szczególności: - Zapewnienie noclegu dla grupy (pokoje 2, 3, 4 lub 5 osobowe, łazienki wspólne na każdym piętrze, wszystkie pokoje wyposażone w: łóżka, szafy, stoliki, krzesła, dodatkowa sala mieszcząca min. 60 osób. Uczestnicy wyjazdu mają zostać ulokowani w jednym budynku, w miarę możliwości na jednym piętrze lub kilku ale w pokojach położonych obok siebie, tak aby umożliwić opiekunom możliwość sprawowania efektywnej opieki nad uczestnikami wyjazdów (niedopuszczalne jest umieszczenie uczestników w pokojach rozmieszczonych w różnych częściach dużego kompleksu hotelowego, a przez to utrudnienie/uniemożliwienie opiekunom sprawowania efektywnej opieki nad uczestnikami wyjazdów). - Zapewnienie posiłków podczas pobytu dla wszystkich uczestników wyjazdów (w tym opiekunów i kierowcy). Rozkład posiłków: 1 dzień: obiadokolacja, 2 dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego; w zależności od programu dnia: suchy prowiant na wycieczkę albo gorący obiad dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser); jeśli był suchy prowiant w trakcie dnia, to obiadokolacja (gorący posiłek dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser), jeśli w trakcie dnia był obiad, to wtedy gorąca kolacja jednodaniowa; 3 dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego; w zależności od programu dnia: suchy prowiant na wycieczkę albo gorący obiad dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser); jeśli był suchy prowiant w trakcie dnia, to obiadokolacja (gorący posiłek dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser), jeśli w trakcie dnia był obiad, to wtedy gorąca kolacja jednodaniowa; 4 dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego , suchy prowiant na podróż. - Posiłki winny być zapewnione w ilościach dostosowanych do potrzeb uczestników (odpowiednio duże porcje, możliwość dokładek). 2. Część 2 - Karkonosze: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania pobytu uczniów Gimnazjów z terenu Gminy Jordanów w Karkonoszach (ośrodek położony do 20 km - liczone po drogach publicznych - od siedziby Karkonoskiego Parku Narodowego, Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra). b) Termin pobytu: 02-04.07.2014 r. (2 noclegi). Przyjazd 02.07.2014 r. w godzinach wieczornych, wyjazd 04.07.2014 po kolacji. c) Liczba osób: 53 uczniów + 5 opiekunów + 1 kierowca. Razem 59 os. d) W zakresie zadania zorganizowania pobytu w Karkonoskim Parku Narodowym będzie w szczególności: - Zapewnienie noclegu dla grupy (pokoje 2, 3, 4 lub 5 osobowe, łazienki wspólne na każdym piętrze, wszystkie pokoje wyposażone w: łóżka, szafy, stoliki, krzesła, dodatkowa sala mieszcząca min. 60 osób. Uczestnicy wyjazdu mają zostać ulokowani w jednym budynku, w miarę możliwości na jednym piętrze lub kilku ale w pokojach położonych obok siebie, tak aby umożliwić opiekunom możliwość sprawowania efektywnej opieki nad uczestnikami wyjazdów (niedopuszczalne jest umieszczenie uczestników w pokojach rozmieszczonych w różnych częściach dużego kompleksu hotelowego, a przez to utrudnienie/uniemożliwienie opiekunom sprawowania efektywnej opieki nad uczestnikami wyjazdów). - Zapewnienie posiłków podczas pobytu dla wszystkich uczestników wyjazdów (w tym opiekunów i kierowcy). Rozkład posiłków: 1 dzień: obiadokolacja, 2 dzień : śniadanie, suchy prowiant na wycieczkę, obiadokolacja; 3 dzień: śniadanie, suchy prowiant na wycieczkę, obiadokolacja. - Zapewnienie posiłków podczas pobytu dla wszystkich uczestników wyjazdów (w tym opiekunów i kierowcy). Rozkład posiłków: 1 dzień: obiadokolacja, 2 dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego; w zależności od programu dnia: suchy prowiant na wycieczkę albo gorący obiad dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser); jeśli był suchy prowiant w trakcie dnia, to obiadokolacja (gorący posiłek dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser), jeśli w trakcie dnia był obiad, to wtedy gorąca kolacja jednodaniowa; 3 dzień: dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego; w zależności od programu dnia: suchy prowiant na wycieczkę albo gorący obiad dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser); jeśli był suchy prowiant w trakcie dnia, to obiadokolacja (gorący posiłek dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser), jeśli w trakcie dnia był obiad, to wtedy gorąca kolacja jednodaniowa; - Posiłki winny być zapewnione w ilościach dostosowanych do potrzeb uczestników (odpowiednio duże porcje, możliwość dokładek). 3. Część 3 - Biebrzański Park Narodowy: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania pobytu uczniów Gimnazjów z terenu Gminy Jordanów w Biebrzańskim Parku Narodowym (ośrodek położony do 50 km - liczone po drogach publicznych - od siedziby Biebrzańskiego o Parku Narodowego, Park Osowiec-Twierdza 8, 19-110 Goniądz). b) Data pobytu: 06-09.07.2014 (3 noclegi). Przyjazd 06.07.2014 r. w godzinach wieczornych, wyjazd 09.07.2014 po śniadaniu. c) Liczba osób: 53 uczniów + 5 opiekunów + 1 kierowca. Razem 59 os. d) W zakresie zadania zorganizowania pobytu w Biebrzańskim Parku Narodowym będzie w szczególności: - Zapewnienie noclegu dla grupy (pokoje 2, 3, 4 lub 5 osobowe, łazienki wspólne na każdym piętrze, wszystkie pokoje wyposażone w: łóżka, szafy, stoliki, krzesła, dodatkowa sala mieszcząca min. 60 osób. Uczestnicy wyjazdu mają zostać ulokowani w jednym budynku, w miarę możliwości na jednym piętrze lub kilku ale w pokojach położonych obok siebie, tak aby umożliwić opiekunom możliwość sprawowania efektywnej opieki nad uczestnikami wyjazdów (niedopuszczalne jest umieszczenie uczestników w pokojach rozmieszczonych w różnych częściach dużego kompleksu hotelowego, a przez to utrudnienie/uniemożliwienie opiekunom sprawowania efektywnej opieki nad uczestnikami wyjazdów). - Zapewnienie posiłków podczas pobytu dla wszystkich uczestników wyjazdów (w tym opiekunów i kierowcy). Rozkład posiłków: 1 dzień: obiadokolacja, 2 dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego; w zależności od programu dnia: suchy prowiant na wycieczkę albo gorący obiad dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser); jeśli był suchy prowiant w trakcie dnia, to obiadokolacja (gorący posiłek dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser), jeśli w trakcie dnia był obiad, to wtedy gorąca kolacja jednodaniowa; 3 dzień: dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego; w zależności od programu dnia: suchy prowiant na wycieczkę albo gorący obiad dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser); jeśli był suchy prowiant w trakcie dnia, to obiadokolacja (gorący posiłek dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser), jeśli w trakcie dnia był obiad, to wtedy gorąca kolacja jednodaniowa; 4 dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego , suchy prowiant na podróż. - Posiłki winny być zapewnione w ilościach dostosowanych do potrzeb uczestników (odpowiednio duże porcje, możliwość dokładek). 4. Część 4 - Białowieski Park Narodowy: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania pobytu uczniów Gimnazjów z terenu Gminy Jordanów w Białowieskim Parku Narodowym (ośrodek położony do 50 km - liczone po drogach publicznych - od siedziby Białowieskiego Parku Narodowego, Pałacowy 11, 17-230 Białowieża). b) Termin pobytu: 09-11.07.2014 r. (2 noclegi). Przyjazd 09.07.2014 r. w godzinach wieczornych, wyjazd 11.07.2014 po kolacji. c) Liczba osób: 53 uczniów + 5 opiekunów + 1 kierowca. Razem 59 os. d) W zakresie zadania zorganizowania pobytu w Biebrzańskim Parku Narodowym będzie w szczególności: - Zapewnienie noclegu dla grupy (pokoje 2, 3, 4 lub 5 osobowe, łazienki wspólne na każdym piętrze, wszystkie pokoje wyposażone w: łóżka, szafy, stoliki, krzesła, dodatkowa sala mieszcząca min. 60 osób. Uczestnicy wyjazdu mają zostać ulokowani w jednym budynku, w miarę możliwości na jednym piętrze lub kilku ale w pokojach położonych obok siebie, tak aby umożliwić opiekunom możliwość sprawowania efektywnej opieki nad uczestnikami wyjazdów (niedopuszczalne jest umieszczenie uczestników w pokojach rozmieszczonych w różnych częściach dużego kompleksu hotelowego, a przez to utrudnienie/uniemożliwienie opiekunom sprawowania efektywnej opieki nad uczestnikami wyjazdów). - Zapewnienie posiłków podczas pobytu dla wszystkich uczestników wyjazdów (w tym opiekunów i kierowcy). Rozkład posiłków: 1 dzień: obiadokolacja, 2 dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego; w zależności od programu dnia: suchy prowiant na wycieczkę albo gorący obiad dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser); jeśli był suchy prowiant w trakcie dnia, to obiadokolacja (gorący posiłek dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser), jeśli w trakcie dnia był obiad, to wtedy gorąca kolacja jednodaniowa; 3 dzień: dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego; w zależności od programu dnia: suchy prowiant na wycieczkę albo gorący obiad dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser); jeśli był suchy prowiant w trakcie dnia, to obiadokolacja (gorący posiłek dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser), jeśli w trakcie dnia był obiad, to wtedy gorąca kolacja jednodaniowa; - Posiłki winny być zapewnione w ilościach dostosowanych do potrzeb uczestników (odpowiednio duże porcje, możliwość dokładek). 5. Część 5 - Roztocze: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania pobytu uczniów Gimnazjów z terenu Gminy Jordanów w Roztoczańskim Parku Narodowym (ośrodek położony do 30 km - liczone po drogach publicznych - od siedziby Roztoczańskiego Parku Narodowego, ul. Plażowa 2, 22-470 Zwierzyniec). b) Data pobytu: 06-09.07.2014 (3 noclegi). Przyjazd 06.07.2014 r. w godzinach wieczornych, wyjazd 09.07.2014 po śniadaniu. c) Liczba osób: 53 uczniów + 5 opiekunów + 1 kierowca. Razem 59 os. d) W zakresie zadania zorganizowania pobytu w Roztoczańskim Parku Narodowym będzie w szczególności: - Zapewnienie noclegu dla grupy (pokoje 2, 3, 4 lub 5 osobowe, łazienki wspólne na każdym piętrze, wszystkie pokoje wyposażone w: łóżka, szafy, stoliki, krzesła, dodatkowa sala mieszcząca min. 60 osób. Uczestnicy wyjazdu mają zostać ulokowani w jednym budynku, w miarę możliwości na jednym piętrze lub kilku ale w pokojach położonych obok siebie, tak aby umożliwić opiekunom możliwość sprawowania efektywnej opieki nad uczestnikami wyjazdów (niedopuszczalne jest umieszczenie uczestników w pokojach rozmieszczonych w różnych częściach dużego kompleksu hotelowego, a przez to utrudnienie/uniemożliwienie opiekunom sprawowania efektywnej opieki nad uczestnikami wyjazdów). - Zapewnienie posiłków podczas pobytu dla wszystkich uczestników wyjazdów (w tym opiekunów i kierowcy). Rozkład posiłków: 1 dzień: obiadokolacja, 2 dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego; w zależności od programu dnia: suchy prowiant na wycieczkę albo gorący obiad dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser); jeśli był suchy prowiant w trakcie dnia, to obiadokolacja (gorący posiłek dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser), jeśli w trakcie dnia był obiad, to wtedy gorąca kolacja jednodaniowa; 3 dzień: dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego; w zależności od programu dnia: suchy prowiant na wycieczkę albo gorący obiad dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser); jeśli był suchy prowiant w trakcie dnia, to obiadokolacja (gorący posiłek dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser), jeśli w trakcie dnia był obiad, to wtedy gorąca kolacja jednodaniowa; 4 dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego , suchy prowiant na podróż. - Posiłki winny być zapewnione w ilościach dostosowanych do potrzeb uczestników (odpowiednio duże porcje, możliwość dokładek). 6. Część 6 - Bieszczady: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania pobytu uczniów Gimnazjów z terenu Gminy Jordanów w Bieszczadzkim Parku Narodowym (ośrodek położony do 50 km - liczone po drogach publicznych - od siedziby Bieszczadzkiego Parku Narodowego - Ustrzyki Górne 19, 38-713 Lutowiska). b) Termin pobytu: 09-11.07.2014 r. (2 noclegi). Przyjazd 09.07.2014 r. w godzinach wieczornych, wyjazd 11.07.2014 r. po kolacji. c) Liczba osób: 53 uczniów + 5 opiekunów + 1 kierowca. Razem 59 os. d) W zakresie zadania zorganizowania pobytu w Bieszczadzkim Parku Narodowym będzie w szczególności: - Zapewnienie noclegu dla grupy (pokoje 2, 3, 4 lub 5 osobowe, łazienki wspólne na każdym piętrze, wszystkie pokoje wyposażone w: łóżka, szafy, stoliki, krzesła, dodatkowa sala mieszcząca min. 60 osób. Uczestnicy wyjazdu mają zostać ulokowani w jednym budynku, w miarę możliwości na jednym piętrze lub kilku ale w pokojach położonych obok siebie, tak aby umożliwić opiekunom możliwość sprawowania efektywnej opieki nad uczestnikami wyjazdów (niedopuszczalne jest umieszczenie uczestników w pokojach rozmieszczonych w różnych częściach dużego kompleksu hotelowego, a przez to utrudnienie/uniemożliwienie opiekunom sprawowania efektywnej opieki nad uczestnikami wyjazdów). - Zapewnienie posiłków podczas pobytu dla wszystkich uczestników wyjazdów (w tym opiekunów i kierowcy). Rozkład posiłków: 1 dzień: obiadokolacja, 2 dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego; w zależności od programu dnia: suchy prowiant na wycieczkę albo gorący obiad dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser); jeśli był suchy prowiant w trakcie dnia, to obiadokolacja (gorący posiłek dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser), jeśli w trakcie dnia był obiad, to wtedy gorąca kolacja jednodaniowa; 3 dzień: dzień: śniadanie w postaci stołu szwedzkiego; w zależności od programu dnia: suchy prowiant na wycieczkę albo gorący obiad dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser); jeśli był suchy prowiant w trakcie dnia, to obiadokolacja (gorący posiłek dwudaniowy (pierwsze danie zupa, drugie danie ziemniaki, mięso /w piątek ryba/, surówka, kompot, deser), jeśli w trakcie dnia był obiad, to wtedy gorąca kolacja jednodaniowa; - Posiłki winny być zapewnione w ilościach dostosowanych do potrzeb uczestników (odpowiednio duże porcje, możliwość dokładek)..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia do 50% wartości niniejszego zamówienia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, iż w okresie 3 lat przed dniem składania ofert w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonuje) co najmniej dwie usługi, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia oraz złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Sport - tereny sportowo-rekreacyjne: boisko do piłki nożnej (o wymiarach minimum 40m*20m i piłki siatkowej o wymiarach 9m*18m - 10
- 3 - Rekreacja - miejsce do zorganizowania ogniska/grilla z zadaszeniem na co najmniej 60 osób - 10
- 4 - Sala - salę wyposażoną w sprzęt nagłaśniający konieczny do zorganizowania zabaw / dyskoteki na co najmniej 60 osób - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna na zasadach wskazanych w § 11 ust. 2-6 wzoru umowy, jeżeli: 1) polega na zmianie terminu realizacji usługi, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, lub 2) jest uzasadniona zmianą przepisów prawa, lub 3) wynika z innych szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-jordanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Administracji Szkół i Przedszkoli w Jordanowie, Rynek 2, 34-240 Jordanów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2014 godzina 08:30, miejsce: Gminny Ośrodek Administracji Szkół i Przedszkoli w Jordanowie, Rynek 2, 34-240 Jordanów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby prowadzonego przez Zamawiającego Projektu Szansa na miarę sukcesu - gimnazjum (POKL.09.01.02-12-032/12), realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. Środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% środków przeznaczonych na realizację zamówienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI JORDANÓW
- Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Jordanów w 2024 roku
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Jordanów
- Sukcesywna dostawa kruszywa na terenie Gminy Jordanów w 2024 roku
więcej: przetargi JORDANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPEWNIENIE SCHRONIENIA I POSIŁKU DLA OSÓB BEZDOMNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ GŁOGÓW PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GŁOGOWIE, W OKRESIE OD 01.07.2024r. DO 30.06.2025r.
- "Świadczenie usług hotelarskich dla Opery na Zamku w Szczecinie na potrzeby Międzynarodowych Spotkań Chóralnych w 2024 roku" PZ/2/2024
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
- Świadczenie kompleksowej usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z wynajmem sali konferencyjnej w celu przeprowadzenia konferencji "Wylęgarnia 2024"
- "Organizacja wyjazdowego posiedzenia Komitetu Monitorującego Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w tym wyjazdy studyjne w ramach operacji/działań PROW 2014-2020".
- Organizacja konferencji z panelem rolniczym w ramach operacji własnej pn.: "Rasy zachowawcze i ich potencjał w rozwoju obszarów wiejskich" dla 60 uczestników.
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.