Ogłoszenie z dnia 2010-11-15
Radom: Dostawa materiałów biurowych do Sądu Rejonowego w Radomiu, ul. Struga 63,26-600 Radom
Numer ogłoszenia: 322577 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Radomiu, ul. Struga 63, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 36 80 430, faks 0-48 36 80 410.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych do Sądu Rejonowego w Radomiu, ul. Struga 63,26-600 Radom.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych do Sądu Rejonowego w Radomiu, ul. Struga 63,26-600 Radom.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.81.50.00 - Notatniki 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 24.91.00.00 - Kleje 30.14.51.00 - Rolki do kalkulatorów 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.50 - Datowniki 30.19.21.60 - Korektory 30.19.23.10 - Taśmy barwiące do maszyn do pisania 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.23.74.30 - Markery 31.22.48.10 - Przedłużacze 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.73.21 - Usuwacz zszywek 30.19.73.30 - Dziurkacze 39.24.12.00 - Nożyczki 22.60.00.00 - Tusz 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FAMEX JASTRZĘBSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FAMEX JASTRZĘBSCY SPÓŁKA JAWNA
- FAMEX Jastrzębscy, spółka Jawna, ul. Żeromskiego 104, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151455,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 134338,30
Oferta z najniższą ceną: 134338,30 / Oferta z najwyższą ceną: 140593,55
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówenia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówenia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w roku 2024
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
- ,,Zakup i dostawa konserw mięsnych i rybnych dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu w 2024 r.''
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych mających na celu określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości, położonych w Radomiu przy ulicy: Wrocławskiej, Potkanowskiej, Żółkiewskiego.
- Budowa obiektu mostowego na rzece Iłżance wraz z budową drogi powiatowej nr 3554W Gr. woj. - Seredzice - Iłża
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.