eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › KONSERWACJA MALARSKA I POSADZKARSKA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 6 PRZY UL. BEMA 3 W GRUDZIĄDZU ORAZ KONSERWACJA MALARSKA POMIESZCZEŃ ORAZ NAPRAWA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU NR 16 PRZY UL. JAGIELLOŃCZYKA W GRUDZIĄDZ - SPRAWA NR 82/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-13

Ogłoszenie nr 322545 - 2016 z dnia 2016-10-13 r.

Grudziądz: KONSERWACJA MALARSKA I POSADZKARSKA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 6 PRZY UL. BEMA 3 W GRUDZIĄDZU ORAZ KONSERWACJA MALARSKA POMIESZCZEŃ ORAZ NAPRAWA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU NR 16 PRZY UL. JAGIELLOŃCZYKA W GRUDZIĄDZ - SPRAWA NR 82/2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 301957-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków  3, 86300   Grudziądz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, faks 261 48 32 22, e-mail przetargi@13wog.pl
Adres strony internetowej (URL): www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: ednoska Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KONSERWACJA MALARSKA I POSADZKARSKA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 6 PRZY UL. BEMA 3 W GRUDZIĄDZU ORAZ KONSERWACJA MALARSKA POMIESZCZEŃ ORAZ NAPRAWA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU NR 16 PRZY UL. JAGIELLOŃCZYKA W GRUDZIĄDZ - SPRAWA NR 82/2016

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

82/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń w budynku nr 6 przy ul. Bema 3 w Grudziądzu oraz konserwacja malarska pomieszczeń oraz naprawa stolarki okiennej w budynku nr 16 przy ul. Jagiellończyka w Grudziądzu, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem robót zawartym w Załączniku Nr 1 i 2 do SIWZ oraz na warunkach określonych w Załączniku nr 5 i 6 do SIWZ. ZADANIE NR 1: konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Bema 3 w Grudziądzu ZADANIE NR 2: konserwacja malarska pomieszczeń oraz naprawa stolarki okiennej w budynku nr 16 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres robót: 1)Zadanie nr 1: ?ROBOTY BUDOWLANE: ?lakierowanie podłóg drewnianych; ?wymiana wykładzin podłogowych PVC i dywanowych; ?roboty malarskie stolarki drzwiowej i okiennej; ?roboty malarskie grzejników i rurek c.o.; ?roboty malarskie powierzchni ścian i sufitów wraz z uzupełnieniem tynków i przygotowaniem powierzchni; ?wymiana wyłączników oświetleniowych, gniazd wtykowych oraz opraw oświetleniowych; ?wywóz i utylizacja gruzu, wykładzin i listew drewnianych. ?WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: ?oświetlenie terenu robót; ?znaki ostrzegawcze na terenie robót; ?wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; ?oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45410000-4 - tynkowanie KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 45432111-5 - kładzenie wykładzin elastycznych KOD CPV: 45432114-6 - roboty w zakresie podłóg drewnianych KOD CPV: 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami 2)Zadanie nr 2: ?ROBOTY BUDOWLANE: ?roboty malarskie stolarki drzwiowej; ?roboty malarskie grzejników i rurek wodociągowych i c.o.; ?naprawa, wymiana szklenia oraz roboty malarskie stolarki okiennej; ?roboty malarskie powierzchni ścian i sufitów wraz z uzupełnieniem tynków i przygotowaniem i poszpachlowaniem powierzchni; ?zabezpieczenie narożników kątownikami z blachy stalowej ocynkowanej; ?wymiana wyłączników oświetleniowych, gniazd wtykowych; ?wywóz i utylizacja gruzu, drewna i szkła. ?WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: ?oświetlenie terenu robót; ?znaki ostrzegawcze na terenie robót; ?wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; ?oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45410000-4 - tynkowanie; KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie; KOD CPV: 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne; KOD CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wraz z dokumentacją projektową w zakresie Zadania nr 1 (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie Zadania nr 2 (Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz ogólne warunki umowy (Załącznik nr 5 i 6 do SIWZ). 4.Budynki w zakresie których będą wykonywane roboty na czas ich realizacji będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w budynku i na terenie obiektu. 5.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia (STWiOR oraz przedmiar robót) wymagane cechy materiału, produktu lub usługi, odpowiadające przeznaczeniu zamierzonemu przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 8 p.z.p. 7.Wykonawca zobowiązany jest w zakresie zadania nr 1 i 2 do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r., Dz.U. z 2013 r. nr 0, poz. 21) oraz udokumentowania tych czynności. 8.Wykonawca w zakresie zadania nr 1 i 2 zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót remontowych złomu. 9.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na umowę o pracę w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż połowa etatu co najmniej 30% grupy osób przeznaczonych ogółem do realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. a)Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa: Wykonawca w terminie nie później niż do przyjęcia terenu robót budowlanych jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu "Wykazu pracowników realizujących roboty budowlane" z oznaczeniem osób zatrudnionych na umową o pracę i wskazaniem czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy, PESEL i adres zamieszkania - Wykonawca przedkłada "Wykaz" w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli "Wykaz pracowników ..." stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi odpowiednie klauzule. b)Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże Zamawiającemu dokumenty oryginalne potwierdzające zatrudnienie wykazanych osób np. umowy o pracę. Niespełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego oznaczać będzie nienależyte wykonanie umowy przez Wykonawcę co objęte jest karami określonymi w umowie. W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy. c)Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia został określony w STWiOR oraz przedmiarze robót - 10.Szczegółowa realizacja zamówień odbywać się będzie na zasadach określonych w treści umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45410000-4
Dodatkowe kody CPV: 45442100-8, 45432111-5, 45432114-6, 45310000-3, 90500000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Bema 3 w Grudziądzu
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT118167.69
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Obsługa Nieruchomości PARTNER,  ,  UL. Parkowa 24,  86-300,  Grudiądz,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 133580.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 133580.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18344.49
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Nazwa podwykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Miejskich PUM Sp. z o.o.ul. Cegielniana 4, 86-00 Grudziądz. Zakres powierzonego podwykonawstwa - wywozu i utylizacji odpadów Wartość części zamówienia jaka zostanie powierzona wskazanemu podwykonawcy wynosi: 1735,64 zł

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: konserwacja malarska pomieszczeń oraz naprawa stolarki okiennej w budynku nr 16 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT35143.79
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Obsługa Nieruchomości PARTNER,  ,  UL. Parkowa 24,  86-300,  Grudziadz,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41809,91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41809,91
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 74732,46
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Nazwa podwykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Miejskich PUM Sp. z o.o.ul. Cegielniana 4, 86-00 Grudziądz. Zakres powierzonego podwykonawstwa - wywozu i utylizacji odpadów Wartość części zamówienia jaka zostanie powierzona wskazanemu podwykonawcy wynosi: 1735,64 zł


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.