To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-13
Ogłoszenie nr 322528 - 2016 z dnia 2016-10-13 r.
Zawadzkie: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku socjalno-biurowego przy ulicy Powstańców Śląskich 1 na działce o nr ewidencyjnym 579/3 w Zawadzkiem na Przedszkole
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 300938-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawadzkie, krajowy numer identyfikacyjny
00053108000000, ul.
ul. Dębowa
13,
47120
Zawadzkie, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
77 462 31 00, faks
77 462 31 75; 462 31 76, e-mail
umig@zawadzkie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zawadzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku socjalno-biurowego przy ulicy Powstańców Śląskich 1 na działce o nr ewidencyjnym 579/3 w Zawadzkiem na Przedszkole
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZPK.271.1.6.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Przebudowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku socjalno-biurowego przy ulicy Powstańców Śląskich 1 na działce o nr ewidencyjnym 579/3 w Zawadzkiem na Przedszkole Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Przebudowę niektórych pomieszczeń w budynku socjalno - biurowym. 2. Zmianę sposobu użytkowania niektórych pomieszczeń w budynku socjalno - biurowym wraz z koniecznością wykonania niezbędnych robót budowlanych. Prace budowlane do wykonania w ramach przebudowy i zmiany sposobu użytkowania: oObudowa klatki schodowej ze względu na bezpieczeństwo p. poż. oPrzesunięcie wejścia głównego do środkowego korytarza oPrzebudowa podestu i zadaszenia przed wejściem głównym oBudowa podnośnika dla osób niepełnosprawnych oLikwidacja schodów i podestu przed dodatkowym wejściem od strony północno - wschodniej oWykonanie wiatrołapu i ścianki działowej ze szkła i aluminium oWykonanie nowych otworów drzwiowych i zamurowanie niektórych starych oWykonanie nowych ścianek działowych oOsadzenie nowych i wymiana starych drzwi oOsadzenie okna w miejsce likwidowanych drzwi oraz okna oddymiającego oLikwidacja boazerii na parterze oWymiana podłóg we wskazanych pomieszczeniach oWykonanie nowych łazienek i brudowników oWykonanie szatni oWykonanie nowego zaplecza kuchni oraz kuchni oWykonanie zaplecza biurowego oPłytkowanie ścian we wskazanych pomieszczeniach oUzupełnienie i wykonanie nowych tynków na nowych ścianach oMalowanie ścian wewnętrznych w całym budynku oReperacja pokrycia dachu Pozostałe prace: Instalacje wod. kan. w obiekcie Instalacje c.o. i wentylacji w obiekcie Instalacje elektryczne w obiekcie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna - przedmiar robót oraz specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia nie obejmuje następujących prac opisanych w dokumentacji technicznej: oUtwardzenie terenu pod nowy chodnik i miejsca postojowe samochodów osobowych oUrządzenie placu zabaw dla przedszkolaków oPrzebudowa ogrodzenia terenu od strony wschodniej i południowej budynku opisanych w załączonej do niniejszego SIWZ dokumentacji technicznej - Etap I punkt 0.3.Zakres projektowanego zamierzenia inwestycyjnego oraz oDocieplenia i remontu dachu oDocieplenia ścian zewnętrznych oWykonania tynków akrylowych na ścianach ocieplonych metodą lekką oIzolacji ścian fundamentowych opisanych w załączonej do niniejszego SIWZ dokumentacji technicznej - Etap II punkt 0.3.Zakres projektowanego zamierzenia inwestycyjnego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45200000-9,
45400000-1,
45300000-0,
45110000-1,
45260000-7,
45310000-3,
45330000-9,
45410000-4,
45420000-7,
45430000-0,
45440000-3,
45111100-9,
45111200-0,
45262310-7,
45262311-4,
45262500-6,
45311100-0,
45315100-0,
45331100-7,
45311000-0,
45312100-8,
45331210-1,
45332000-3,
45421000-4,
45421160-3,
45431000-7,
45432100-5,
45442100-8,
45421152-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie z uwagi na to, iż w prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty - art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT597556.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.