eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawadzkie › Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku socjalno-biurowego przy ulicy Powstańców Śląskich 1 na działce o nr ewidencyjnym 579/3 w Zawadzkiem na Przedszkole

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-13

Ogłoszenie nr 322528 - 2016 z dnia 2016-10-13 r.

Zawadzkie: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku socjalno-biurowego przy ulicy Powstańców Śląskich 1 na działce o nr ewidencyjnym 579/3 w Zawadzkiem na Przedszkole
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 300938-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawadzkie, krajowy numer identyfikacyjny 00053108000000, ul. ul. Dębowa  13, 47120   Zawadzkie, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 77 462 31 00, faks 77 462 31 75; 462 31 76, e-mail umig@zawadzkie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zawadzkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku socjalno-biurowego przy ulicy Powstańców Śląskich 1 na działce o nr ewidencyjnym 579/3 w Zawadzkiem na Przedszkole

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZPK.271.1.6.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Przebudowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku socjalno-biurowego przy ulicy Powstańców Śląskich 1 na działce o nr ewidencyjnym 579/3 w Zawadzkiem na Przedszkole Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Przebudowę niektórych pomieszczeń w budynku socjalno - biurowym. 2. Zmianę sposobu użytkowania niektórych pomieszczeń w budynku socjalno - biurowym wraz z koniecznością wykonania niezbędnych robót budowlanych. Prace budowlane do wykonania w ramach przebudowy i zmiany sposobu użytkowania: oObudowa klatki schodowej ze względu na bezpieczeństwo p. poż. oPrzesunięcie wejścia głównego do środkowego korytarza oPrzebudowa podestu i zadaszenia przed wejściem głównym oBudowa podnośnika dla osób niepełnosprawnych oLikwidacja schodów i podestu przed dodatkowym wejściem od strony północno - wschodniej oWykonanie wiatrołapu i ścianki działowej ze szkła i aluminium oWykonanie nowych otworów drzwiowych i zamurowanie niektórych starych oWykonanie nowych ścianek działowych oOsadzenie nowych i wymiana starych drzwi oOsadzenie okna w miejsce likwidowanych drzwi oraz okna oddymiającego oLikwidacja boazerii na parterze oWymiana podłóg we wskazanych pomieszczeniach oWykonanie nowych łazienek i brudowników oWykonanie szatni oWykonanie nowego zaplecza kuchni oraz kuchni oWykonanie zaplecza biurowego oPłytkowanie ścian we wskazanych pomieszczeniach oUzupełnienie i wykonanie nowych tynków na nowych ścianach oMalowanie ścian wewnętrznych w całym budynku oReperacja pokrycia dachu Pozostałe prace: Instalacje wod. kan. w obiekcie Instalacje c.o. i wentylacji w obiekcie Instalacje elektryczne w obiekcie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna - przedmiar robót oraz specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia nie obejmuje następujących prac opisanych w dokumentacji technicznej: oUtwardzenie terenu pod nowy chodnik i miejsca postojowe samochodów osobowych oUrządzenie placu zabaw dla przedszkolaków oPrzebudowa ogrodzenia terenu od strony wschodniej i południowej budynku opisanych w załączonej do niniejszego SIWZ dokumentacji technicznej - Etap I punkt 0.3.Zakres projektowanego zamierzenia inwestycyjnego oraz oDocieplenia i remontu dachu oDocieplenia ścian zewnętrznych oWykonania tynków akrylowych na ścianach ocieplonych metodą lekką oIzolacji ścian fundamentowych opisanych w załączonej do niniejszego SIWZ dokumentacji technicznej - Etap II punkt 0.3.Zakres projektowanego zamierzenia inwestycyjnego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45400000-1, 45300000-0, 45110000-1, 45260000-7, 45310000-3, 45330000-9, 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45111100-9, 45111200-0, 45262310-7, 45262311-4, 45262500-6, 45311100-0, 45315100-0, 45331100-7, 45311000-0, 45312100-8, 45331210-1, 45332000-3, 45421000-4, 45421160-3, 45431000-7, 45432100-5, 45442100-8, 45421152-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie z uwagi na to, iż w prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty - art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT597556.24
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert0
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.