eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Udzielenie i obsługa kredytu złotówkowego do wysokości 4.000.000,00 PLN o zmiennej stopie oprocentowania na sfinansowanie zadań drogowych Powiatu Wielickiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-19

Wieliczka: Udzielenie i obsługa kredytu złotówkowego do wysokości 4.000.000,00 PLN o zmiennej stopie oprocentowania na sfinansowanie zadań drogowych Powiatu Wielickiego.
Numer ogłoszenia: 322473 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wielicki , ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2880210, faks 012 2880040.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu złotówkowego do wysokości 4.000.000,00 PLN o zmiennej stopie oprocentowania na sfinansowanie zadań drogowych Powiatu Wielickiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu złotówkowego do wysokości 4.000.000,00 PLN o zmiennej stopie oprocentowania na sfinansowanie zadań drogowych Powiatu Wielickiego. Okres kredytowania: 6 lat Uruchomienie kredytu: Kredyt zostanie wykorzystany w terminie do dnia 22 grudnia 2008 roku. Dokładna data uruchomienia kredytu zostanie podana przez Zamawiającego z 2-dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo zaciągnięcia kredytu w kwocie mniejszej niż objęta niniejszym zamówieniem, jednak nie niższej niż 2.500.000,00 zł oraz wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów (opłat, prowizji). Spłata rat kapitałowych kredytu: Spłata pierwszej raty kapitałowej w wysokości 95.000,00 zł do dnia 31.01.2009 roku. Kolejne 71 równych rat kapitałowych w wysokości 55.000,00 zł płatne miesięcznie do ostatniego dnia każdego miesiąca, poczynając od 28 lutego 2009 roku do 31.12.2014 roku. Odsetki: Oprocentowanie kredytu - zmienne, w oparciu o średnią stawkę WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego kolejny miesiąc spłaty odsetek powiększone (pomniejszone) o marżę banku w wysokości zgodnej z ofertą przetargową, Odsetki naliczane od kwoty faktycznego zadłużenia, płatne co miesiąc począwszy od następnego miesiąca po udzieleniu kredytu wraz z ratą kapitałową kredytu, na podstawie przesłanego przez bank na 2 dni przed terminem płatności zawiadomienia o wysokości naliczonych odsetek. Zabezpieczenie udzielonego kredytu: weksel własny in blanco (bez protestu) z wystawienia Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : a/.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c/.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów wymienionych w punkcie 12 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć : a/.oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - załącznik nr 1 do oferty, b/.aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia objętego postępowaniem oraz wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez bank państwowy, do oferty należy załączyć statut banku oraz odpowiednie dokumenty, z których wynikać będzie aktualny skład zarządu banku i sposób jego reprezentacji - załącznik nr 2 do oferty, c/.pełnomocnictwo, jeżeli wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze (zgodnie z art. 23 Pzp, dotyczy także wykonawców występujących wspólnie - tj. konsorcjum) - załącznik nr 3 do oferty, d/.zezwolenie lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 z późn. zmianami) - załącznik nr 4 do oferty. W przypadku składania oferty wspólnie z innymi podmiotami, podmioty te muszą: każdy z nich załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia, wymienione w pkt. 12.2 ppkt.1,2 i 4 i podpisać ofertę w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkie strony..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wieliczce, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wieliczce, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.