eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zaprojektowanie oraz przebudowę fragmentu powierzchni biurowych i technicznych budynku satelitarnego południowego - poziom L3, na terenie Stadionu Miejskiego we Wrocławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-30

Wrocław: Zaprojektowanie oraz przebudowę fragmentu powierzchni biurowych i technicznych budynku satelitarnego południowego - poziom L3, na terenie Stadionu Miejskiego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 32245 - 2016; data zamieszczenia: 30.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19741 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocław 2012 Sp. z o.o., Al. Śląska 1, 54-118 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 776 80 00, faks 71 776 80 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie oraz przebudowę fragmentu powierzchni biurowych i technicznych budynku satelitarnego południowego - poziom L3, na terenie Stadionu Miejskiego we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz przebudowa fragmentu powierzchni biurowych i technicznych budynku satelitarnego południowego - poziom L3, na terenie Stadionu Miejskiego we Wrocławiu. W ramach prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektów wykonawczych oraz projektów powykonawczych w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) przekazany przez Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, w skład którego wchodzi m.in.: projekt budowlany, koncepcja określająca zakres zmian nieistotnych w projekcie budowlanym oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. W przypadku rozbieżności w treści pomiędzy wersją edytowalną a nieedytowalną PFU, treść PFU w wersji nieedytowalnej (PDF) Zamawiający uważa za wiążącą. 4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 5.1. DOSTAWY ZAMAWIAJĄCEGO UWAGA: Z niniejszego postępowania przetargowego wyłącza się dostawę, montaż i konfigurację kamer Systemu CCTV, opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Kamery Systemu CCTV stanowią koszt Zamawiającego, nie zaś Wykonawcy, i zostaną dostarczone, zamontowane oraz skonfigurowane przez Zamawiającego, nie zaś przez Wykonawcę. 6. Wszystkie urządzenia/ materiały wymienione w Programie Funkcjonalno-Użytkowym mogą być zastąpione przez inne równoważne, tj. posiadające parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne nie gorsze od parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych urządzeń/materiałów opisanych przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy. 7. Wykonawca robót zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną oraz zaleceniami Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest m.in.: 1) używać materiały i urządzenia do wbudowania: a) oznakowane CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo b) umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami wiedzy technicznej, albo, c) oznakowane, z zastrzeżeniem art. 5 ust. 4 Ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz.U. z 2004r. Nr 92 poz.881 ze zm.), znakiem budowlanym, 2) utrzymywać miejsca wykonywanych prac w stanie wolnym od przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady, śmieci, urządzenia, które nie są już potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia, 3) postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji przedmiotu zamówienia odpadów, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 185 poz. 1243) i ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. z 2008r. Nr 25 poz. 150 ze zmianami), oraz w razie potrzeby - zgłoszenia informacji o wytwarzanych odpadach do Wydziału Środowiska i Rolnictwa UM Wrocławia oraz Zamawiającego. 4) przed zgłoszeniem wykonanych robót do odbioru Wykonawca winien wykonać z wynikiem pozytywnym wszelkie przewidziane przepisami prawa próby, odbiory i badania 9. Wykonawca przy realizacji prac zobowiązany jest dochować staranności wynikającej z zawodowego charakteru prowadzonej przez niego działalności gospodarczej oraz jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót. 10. Wykonawca posiada prawo do zapoznania się z miejscem wykonywania robót. 11. Wykonawca udzieli Zamawiającemu i na wykonane roboty budowlane, materiały, urządzenia oraz projekty powykonawcze, będące przedmiotem zamówienia, na okres co najmniej 24 miesięcy od daty odbioru końcowego. W przypadku wpisania w Formularzu ofertowym okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Nie wpisanie w Formularzu ofertowym żadnego okresu gwarancji traktowane będzie przez Zamawiającego jako inna omyłka polegająca na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodująca istotnych zmian w treści oferty, która zostanie poprawiona przez Zamawiającego w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp poprzez przyjęcie minimalnego, tj. 24-miesięcznego okresu gwarancji. 12. Warunki prowadzenia prac: a) Stadion Miejski we Wrocławiu jest funkcjonującym obiektem, na którym odbywają się cyklicznie mecze ligowe WKS Śląsk Wrocław oraz okazjonalnie inne imprezy. Wykonawca nie może prowadzić robót w dni meczowe oraz dni imprez organizowanych na całym Stadionie, a w dniu poprzedzającym zobowiązany jest do usunięcia z terenów ogólnodostępnych wszystkich materiałów, narzędzi i sprzętu. Harmonogram imprez zostanie przekazany Wykonawcy. b) Transport materiałów może odbywać się po esplanadzie, z której zapewniony jest dostęp do miejsca realizacji robót. Transport pionowy materiałów może odbywać się dźwigiem osobowym D 1, klatką schodową S2 (materiały transportowane przez esplanadę) oraz klatką schodową P1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia kabiny i dróg transportowych przed uszkodzeniami oraz przekazać dźwig i pomieszczenia, przez które transportowane będą materiały, w stanie niepogorszonym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 45.21.22.24 - Roboty budowlane związane ze stadionami 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NEXUS NOWE TECHNOLOGIE S.A., ul. Kominiarska 17, 51-180 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2219190,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2521500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2521500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2712150,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.