eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa płaszczy zimowych PSP dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-19

Kraków: Dostawa płaszczy zimowych PSP dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 322435 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej , os. Zgody 18, 31-951 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6460303, 6460100, faks 012 6460199.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapsp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa płaszczy zimowych PSP dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa płaszczy zimowych PSP dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. 1. Przedmiot zamówienia: Płaszcz zimowy PSP - 50 szt. 2. Termin wykonania zamówienia: do dnia 19-12-2008 r. 3. Dostawa płaszczy zimowych PSP do Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, os. Zgody 18 loco magazyn, na koszt Wykonawcy. 4. Przedmiot zamówienia musi być: - wykonany z zachowaniem obowiązujących warunków technologicznych i jakościowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. Nr 4 poz. 25 z 2006 r.), - zgodny ze wzornictwem KG PSP, - wszystkie użyte materiały muszą być w gatunku I, - oznaczenie na metkach: rozmiar, producent. - każda płaszcz powinien być zaopatrzona w instrukcję użytkowania; 5. Rozmiary: 1. 175-100-81 - 10 szt. 2. 180-100-84 - 30 szt. 3. 185-104-88 - 10 szt. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian rozmiarów przedmiotu zamówienia do 15% z ogólnej ilości przedmiotu zamówienia. 7. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości: 7% - na podstawie Ustawy o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., art. 41 ust. 2 i 10 (Dz. U. Nr 54, poz. 535)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.21.20.00 - Płaszcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 800,00 zł. (słownie: osiemset złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) W pieniądzu na rachunek Zamawiającego w: NBP o/o Kraków nr 48 1010 1270 0060 0213 9120 0000 Zamawiający uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli w dniu otwarcia ofert wadium będzie zaksięgowane na koncie Zamawiającego. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) Gwarancjach bankowych. 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniających warunki dodatkowe: 1) spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego formularza oferty (Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oferent jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie oferenta przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22, ust. 1 - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2; 2) oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3; 3) aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta. Jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w powyższym wykazie należy załączyć jej pełnomocnictwo w formie pisemnej wraz z dokumentem/tami z których wynika prawo osoby udzielającej pełnomocnictwa do udzielenia go w imieniu Wykonawcy; 4) dowód wniesienia wadium;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sapsp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, os. Zgody 18, 31-951 Kraków - Wydział Kwatermistrzowski p. 106..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, os. Zgody 18, 31-951 Kraków - sekretariat Komendanta Szkoły, pokój 200, II piętro, bud. A;.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.