eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Zrealizowanie kampanii informacyjno-promocyjnej oraz wykonanie monitoringu i ewaluacji na potrzeby projektuZ edukacją na TAK.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Oświęcim: Zrealizowanie kampanii informacyjno-promocyjnej oraz wykonanie monitoringu i ewaluacji na potrzeby projektu: Z edukacją na TAK.
Numer ogłoszenia: 322432 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich , ul. Królowej Jadwigi 12a, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8423963, faks 033 8422505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsipm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zrealizowanie kampanii informacyjno-promocyjnej oraz wykonanie monitoringu i ewaluacji na potrzeby projektu: Z edukacją na TAK..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia realizowany będzie na potrzeby projektu: Z edukacją na TAK. Usługa zostanie wykonana zgodnie z poniższymi zapisami: a) Zapisami wniosku o dofinansowanie projektu - treść wniosku znajduje się do wglądu dla wykonawców w siedzibie zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 8:00- 15:00 w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie. Zamawiający zaleca aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zapoznali się z treścią wniosku o dofinansowanie projektu b) umowy o dofinansowanie zawartej przez zamawiającego z Instytucją wdrażającą - treść umowy znajduje się do wglądu dla wykonawców w siedzibie zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 8:00 - 15:00 w sekretariacie- Zamawiający zaleca aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zapoznali się z treścią umowy o dofinansowanie projektu c) odpowiednimi wytycznymi odnoszącymi się do realizacji projektów w ramach POKL d) wytycznymi właściwej Instytucji Wdrażającej e) Wykonawca będzie realizował usługę w ścisłej współpracy i pod nadzorem Kierownika Projektu, który określi zasady współpracy, a także procedury które będą stanowiły ramy dla działań Wykonawcy f) Wykonawca zobligowany jest do udziału w spotkaniach Zespołu Projektowego organizowanych przez Kierownika Projektu, będą się one odbywały w zależności od potrzeby, jednak nie mniej niż raz na miesiąc. O każdorazowym miejscu i terminie, Wykonawca będzie informowany przez Kierownika Projektu na minimum 2 dni przed wyznaczonym dniem spotkania g) Wykonawca zobowiązuje się być dyspozycyjny na potrzeby realizacji projektu w dni od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt), w siedzibie biura projektu oraz w miejscach realizacji projektu, na żądanie Zamawiającego w ciągu trzech godzin od otrzymania informacji od Kierownika Projektu 2. Wytyczne dotyczące realizacji kampanii promocyjno - informacyjnej: Kampania ma na celu zarówno promocję projektu jak i rozpowszechnienie informacji o jego realizacji wśród grupy docelowej, z terenu objętego zasięgiem realizacji projektu. Ma ona przyczynić się do zrekrutowania do udziału w projekcie BO. Promocja będzie realizowana w oparciu o materiały promocyjno-informacyjne przekazane przez Zamawiającego i będzie polegała na kolportażu plakatów promocyjno-informacyjnych, ulotek promocyjnych, rozmieszczeniu standów promocyjnych i tablic informacyjnych na terenie szkół objętych projektem oraz w biurze projektu. W ramach kampanii promocyjno-informacyjnej przewidziane jest opracowanie 5 ogłoszeń prasowych na temat realizacji projektu oraz realizacja konferencji informacyjnej oraz podsumowującej projekt i jego rezultaty. 3. Wytyczne dotyczące realizacji usługi monitoringu i ewaluacji: Wykonawca na bieżąco będzie prowadzić monitoring projektu: zgodność z harmonogramem i budżetem, badanie postępu rzeczowego i finansowego. Do zadań związanych z ewaluacją należą: przeprowadzenie ankiet i ich analiza: opracowanie ankiet wstępnych, w trakcie realizacji zajęć i na zakończenie projektu, zarówno twardych jak i miękkich. Ankiety będą adekwatne do rodzaju oferowanych zajęć przez szkoły (inne na zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, inne na zajęcia pozalekcyjne a inne na doradztwo). Przy tworzeniu ankiet wykonawca będzie konsultować się z nauczycielami, pedagogami, psychologami, zaangażowanymi w realizację projektu. Ankiety badające postęp naukowy na zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze i pozalekcyjne będą przeprowadzane raz na dwa miesiące. Przygotowanie sprawozdawczości: wykonawca będzie zbierać dane od każdego z asystentów projektu w każdej ze szkół oraz od specjalistów ds. rozliczeń. Na podstawie tych danych sporządzany będzie całościowy wniosek o płatność (w części rzeczowej) wraz z wymaganymi załącznikami, w tym PEFS. Przygotowanie dokumentów rekrutacyjnych i nadzorowanie działań związanych z procesem rekrutacji (weryfikacja formularzy pod względem formalnym)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA: 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi w SIWZ dokumentami: 2.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek; 2.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co oznacza że: - posiada doświadczenie w realizacji samodzielnie lub w partnerstwie z należytą starannością, co najmniej czterech projektów współfinansowanych ze środków unijnych w ramach ZPORR, SPO RZL lub POKL, o łącznej minimalnej liczbie 1900 BO; 2.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.4 Dysponują przynajmniej trzema osobami zarejestrowanymi w KSU prowadzonym przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości 2.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.6 Przedstawiciel Wykonawcy musi być dyspozycyjny w godz. od 08:00 - 16:00 w dni robocze, w siedzibie biura projektu bądź w miejscach realizacji projektu (w zależności od potrzeb związanych z realizacją projektu) w okresie trwania projektu w siedzibie biura projektu, na żądanie Zamawiającego w ciągu trzech godzin od otrzymania informacji od Kierownika Projektu 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły:spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW 1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu do Formularza oferty (Załącznik nr 3 do SIWZ), Wykonawcy muszą dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). b) oświadczenie o spełnieniu warunków, określonych w art. 24 ust 1 ustawy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ), c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, , co najmniej czterech projektów współfinansowanych ze środków unijnych w ramach ZPORR, SPO RZL lub POKL, w których łącznie uczestniczyło minimum 1900 BO , wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4. d) oświadczenie potwierdzające, że wymagane projekty tj. minimum cztery, zostały wykonane z należytą starannością, e) dokument lub oświadczenie potwierdzające dysponowanie przynajmniej trzema osobami zarejestrowanymi w KSU prowadzonym przez PARP f) oświadczenie o dyspozycyjności zgodnie z pkt 1g) załącznika nr 1 do SIWZ 2. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie do oferty należy dołączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) dokumenty o których mowa w punkcie 1. lit. od a) do b) SIWZ - każdy ze wspólników, c) spełnienie warunku w zakresie doświadczenia zawodowego wspólnicy muszą potwierdzić łącznie dokumentami, o których mowa w punkcie 1. lit. od c) do f) SIWZ. 3. Jeżeli uprawnienie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych złożonych wraz z ofertą, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązany jest zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1. lit. a): 4.1. lit a): składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4.2. Dokumenty, o których mowa w punkcie 4.1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym, są składane wraz z przetłumaczeniem na język polski potwierdzonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsipm.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich ul. Królowej Jadwigi 12a 32-600 Oświęcim.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich ul. Królowej Jadwigi 12a 32-600 Oświęcim sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program finansowany ze środków Unii Europejskiej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.