Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-19
Lublin: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części mieszkalnej na cele administracyjno - biurowe istniejącego budynku Komisariatu Policji w Janowie Podlaskim wraz z ukształtowaniem i zagospodarowaniem terenu.
Numer ogłoszenia: 322425 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie , ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5354606, faks 081 5354313.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwp.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części mieszkalnej na cele administracyjno - biurowe istniejącego budynku Komisariatu Policji w Janowie Podlaskim wraz z ukształtowaniem i zagospodarowaniem terenu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane obejmowały będą remont elewacji i dachu budynku oraz wykonanie nowych instalacji sanitarnych, między innymi: - przebudowa pomieszczeń mieszkalnych na cele administracyjno-biurowe - wykonania termomodernizacji budynku obejmująca docieplenie ścian zewnętrznych; - ocieplenia stropodachu; - wymiany stolarki okiennej i drzwiowej; - pokrycia dachu papą termozgrzewalną; - wykonania nowej instalacji c.o.; - wykonania nowej instalacji wod.-kan. - wykonanie nowej instalacji elektrycznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.60.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy będzie wymagał wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł. słownie: sześć tysiecy złotych 00/100.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca składający ofertę musi spełniać wymogi art. 22 ust. 1 ustawy tj.: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, należy złożyć: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - w zależności od rodzaju podmiotu: a. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenia stwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu tj.: - właściwego naczelnika urzędu skarbowego, - właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą odpowiedzialne za realizację zadania w poszczególnych branżach (budowlanej - kierownika budowy, oraz kierownika robót branży sanitarnej i elektrycznej) posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z wymaganiami Prawa budowlanego wraz z kserokopią (poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) dokumentów potwierdzających przygotowanie zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ważne co najmniej na dzień składania oferty wraz z informacją na temat doświadczenia - zał. Nr 3; - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w/w podpunkcie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; - w przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnym do wykonania zamówienia innych podmiotów- zgodnie z informacją podana w załączniku nr 2 należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń; - wykaz co najmniej 1 roboty budowlanej wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlano-remontowym w zakresie wszystkich branż tj.: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej stanowiących przedmiot zamówienia o wartości robót co najmniej 500 tys. zł.- z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - zał. nr 5; Uwaga: Wykazanie robót porównywalnych odrębnie w poszczególnych branżach w trzech oddzielnych obiektach o sumarycznej wartości co najmniej 500 tys. zł, będzie traktowana jako jedna robota porównywalna. 4.Ocena spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, ocena pozostałych warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, należy złożyć: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - w zależności od rodzaju podmiotu: a. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenia stwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu tj.: - właściwego naczelnika urzędu skarbowego, - właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą odpowiedzialne za realizację zadania w poszczególnych branżach (budowlanej - kierownika budowy, oraz kierownika robót branży sanitarnej i elektrycznej) posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z wymaganiami Prawa budowlanego wraz z kserokopią (poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) dokumentów potwierdzających przygotowanie zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ważne co najmniej na dzień składania oferty wraz z informacją na temat doświadczenia - zał. Nr 3; - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w/w podpunkcie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; - w przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnym do wykonania zamówienia innych podmiotów- zgodnie z informacją podana w załączniku nr 2 należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń; - wykaz co najmniej 1 roboty budowlanej wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlano-remontowym w zakresie wszystkich branż tj.: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej stanowiących przedmiot zamówienia o wartości robót co najmniej 500 tys. zł.- z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - zał. nr 5; Uwaga: Wykazanie robót porównywalnych odrębnie w poszczególnych branżach w trzech oddzielnych obiektach o sumarycznej wartości co najmniej 500 tys. zł, będzie traktowana jako jedna robota porównywalna. 3. Potwierdzenie spełnienia pozostałych warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp będzie ocenione na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwp.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zamówień Publicznych Komedy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, 20-019 Lublin, ul. Narutowicza 73.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 10:30, miejsce: Zespół Zamówień Publicznych Komedy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, 20-019 Lublin, ul. Narutowicza 73, pokój nr 5..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Robota budowlana polegająca na realizacji robót związanych z przebudową i remontem pomieszczeń II i III piętra, WOMP CPL-Segment "A" w ramach zadania "Modernizacja infrastruktury wraz z doposażeniem .
- Modernizacja budynku szkoły w Zespole Szkół im. Ks. A. Kwiatkowskiego w Bychawie
- Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego programu rozwojowego dla Pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4
- Usługa zorganizowania turnusu wypoczynkowego dla emerytów i rencistów UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Dostawa ciągnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek jej podległych.
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.