eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › WYKONYWANIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY LIBIĄŻ NA OKRES PIĘCIU LAT, TJ. OD DNIA 01.02.2015 R. DO DNIA 31.01.2020 R.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-30

Libiąż: WYKONYWANIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY LIBIĄŻ NA OKRES PIĘCIU LAT, TJ. OD DNIA 01.02.2015 R. DO DNIA 31.01.2020 R.
Numer ogłoszenia: 322320 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu , ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 32 6271311, faks 32 6249290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY LIBIĄŻ NA OKRES PIĘCIU LAT, TJ. OD DNIA 01.02.2015 R. DO DNIA 31.01.2020 R..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Libiąż na okres pięciu lat, tj. od dnia 01.02.2015 r. do dnia 31.01.2020 r.na następujących warunkach:1.Obsługa bankowa obejmować będzie budżet Gminy Libiąż i gminne jednostki organizacyjne:1)Urząd Miejski w Libiążu,2)Ośrodek Pomocy Społecznej w Libiążu,3)Świetlicę Środowiskową w Libiążu,4)Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu,5)Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu, 6)Zespół Szkolno-Przedszkolny w Gromcu, 7)Zespół Szkół w Żarkach, 8)Zespół Szkolno-Gimnazjalny z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu, 9)Szkoła Podstawowa Nr 2 w Libiążu, 10)Szkoła Podstawowa Nr 3 w Libiążu, 11)Przedszkole Samorządowe Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu, 12)Przedszkole Samorządowe Nr 2 w Libiążu, 13)Przedszkole Samorządowe Nr 4 w Libiążu, 14)Gimnazjum Nr 1 w Libiążu.2.Obsługa bankowa polegać będzie na:1)otwarciu i prowadzeniu rachunków bankowych (podstawowych i pomocniczych); 2)możliwości otwierania dodatkowych rachunków pomocniczych w trakcie związania zamówieniem;3)realizacji poleceń przelewu w formie elektronicznej, a w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej lub braku łączności z bankiem - realizacji zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie papierowej; Realizacja poleceń przelewu w zakresie przelewów do wysokości 1 mln zł dokonywana będzie w systemie ELIXIR, a w zakresie przelewów powyżej 1 mln zł za pośrednictwem systemu SORBNET. 4)dokonywaniu wypłat gotówkowych;5)przyjmowaniu wpłat gotówkowych; Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych na rzecz Gminy Libiąż przez osoby fizyczne z tytułu podatków i opłat lokalnych oraz innych wpłat.6)obsłudze kasowej wypłat w zakresie świadczeń z pomocy społecznej i świadczeń rodzinnych (dotyczy Ośrodka Pomocy Społecznej) oraz wypłat w zakresie świadczeń z pomocy materialnej dla uczniów, zwrotów za wyżywienie i opłatę stałą w przedszkolach a także wypłat z ZFŚS dla emerytów i rencistów (dotyczy Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół i Przedszkoli i gminnych jednostek oświatowych);7)generowaniu i dostarczaniu obsługiwanym jednostkom w formie papierowej dziennych wyciągów bankowych wraz z załącznikami;8)wydawaniu blankietów czekowych;9)przechowywaniu depozytów;10)wydawaniu opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku;11)naliczaniu i kapitalizacji odsetek od środków na rachunkach co miesiąc;Środki pieniężne umieszczone na rachunkach podstawowych i pomocniczych będą oprocentowane wg stawki zmiennej. Stawka oprocentowania oparta będzie na stawce WIBID dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych wyliczonej jako średnia z jednego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, pomnożonej przez współczynnik k1 podany w ofercie.12)przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych na wskazany rachunek, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie;13)automatycznym lokowaniu wolnych środków rachunku budżetu Gminy na lokatach overnight; Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczonych na lokatach overnight oparte będzie na stawce WIBID dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych wyliczonej jako średnia z jednego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, pomnożonej przez współczynnik k2 podany w ofercie.14)zerowaniu rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegającym na przekazaniu z dniem 31 grudnia kwot pozostałych na wskazanych rachunkach na rachunek budżetu Gminy.3.Pozostałą usługą bankową w ramach zamówienia jest możliwość zaciągania przez Gminę Libiąż kredytu krótkoterminowego w rachunku budżetu Gminy w terminie 3 dni od daty złożenia wniosku do kwoty określanej corocznie w uchwale budżetowej. Oprocentowanie kredytów w rachunku budżetu Gminy oparte będzie na stawce WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych wyliczonej jako średnia z jednego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, pomnożonej przez współczynnik k3 podany w ofercie.Kosztem kredytu będą wyłącznie odsetki. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji bankowej i innych opłat od kredytu.4.Dodatkową czynnością wykonywaną w ramach zamówienia jest objęcie systemem bankowości elektronicznej Urzędu Miejskiego w Libiążu, Ośrodka Pomocy Społecznej w Libiążu, Świetlicy Środowiskowej w Libiążu, Zarządu Mienia Komunalnego w Libiążu i Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół i Przedszkoli w Libiążu (po jednym stanowisku w każdej jednostce) - w terminie do dnia 01.02.2015 r. - bez opłat jednorazowych i abonamentu. System ma obejmować: instalację urządzeń, przeszkolenie pracowników, zapewnienie prawidłowej pracy zainstalowanych urządzeń (konserwacja, naprawa). Z uwagi na fakt, iż obsługę administracyjną, finansową i organizacyjną samorządowych placówek oświatowych Gminy Libiąż prowadzi Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu system ten winien umożliwiać wykonywanie przez Zespół obsługi bankowej poszczególnych szkół i przedszkoli. Wdrożenie systemu bankowości elektronicznej winno obejmować przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank.5.W przypadku, gdy wybrany bank nie będzie posiadał na terenie Libiąża swojego oddziału lub filii uruchomi on na terenie miasta w terminie do dnia rozpoczęcia bankowej obsługi budżetu Gminy Libiąż, tj. do dnia 01.02.2015 r., swój oddział, filię lub punkt kasowy zapewniający pełną obsługę budżetu gminy. Przez punkt kasowy należy rozumieć: ekspozyturę, agencję, punkt kasowy swojego banku, itp. 6.Informacje dotyczące wielkości środków finansowych i ilości dokonywanych czynności bankowych zawarto w Załączniku Nr 1 do SIWZ.7.Dla zobrazowania kondycji finansowej zamawiającego informuję, że: 1)budżety Gminy Libiąż na rok 2014 oraz na lata poprzednie, 2)sprawozdania z wykonania budżetu za lata 2004-2013 oraz poszczególne kwartały lat 2006-2014, 3)wieloletnia prognoza finansowa na lata 2014-2026, 4)opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie dostępne są na stronie internetowej zamawiającego www.libiaz.pl (Biuletyn Informacji Publicznej) w zakładce Budżet i majątek..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 1376 z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe - statut banku. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. VI SIWZ, na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać że wykonał lub wykonuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę bankowej obsługi budżetu jednostki samorządu terytorialnego. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. VI SIWZ, na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

/Jeżeli dotyczy/ pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez uprawnione osoby. /Jeżeli dotyczy/ pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, podpisane przez uprawnione osoby. Wypełniony formularz OFERTA wg załącznika Nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 55
  • 2 - Współczynnik oprocentowania środków pieniężnych na rachunkach bankowych (podstawowych i pomocniczych): k1 - 15
  • 3 - Współczynnik oprocentowania środków pieniężnych umieszczonych na lokatach overnight: k2 - 25
  • 4 - Współczynnik oprocentowania kredytów krótkoterminowych w rachunku budżetu Gminy: k3 - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa warunki tej zmiany w następującym zakresie: - otwieranie dodatkowych rachunków pomocniczych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl (Biuletyn Informacji Publicznej)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Libiąż - Urząd Miejski w Libiążu, 32-590 Libiąż, ul. Działkowa 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2014 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, w sekretariacie pokój Nr 200..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.