eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gródek nad Dunajcem › Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem w sezonie 2016/2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-10-12


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

www.gminagrodek.pl

Ogłoszenie nr 322315 - 2016 z dnia 2016-10-12 r.

Gródek nad Dunajcem: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem w sezonie 2016/2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem, krajowy numer identyfikacyjny 53502000000, ul. Gródek nad Dunajcem  54, 33318   Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 184 401 035, e-mail , faks 18 4401035 w. 20.
Adres strony internetowej (URL): www.gminagrodek.pl
Adres profilu nabywcy: www.gminagrodek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.gminagrodek.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.gminagrodek.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Składanie ofert w formie pisemnej odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy Gródek nad Dunajcem; Gródek nad Dunajcem 54; 33-318 Gródek nad Dunajcem


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem w sezonie 2016/2017
Numer referencyjny: IZP.271.I.05.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz administrowanych przez gminę Gródek nad Dunajcem na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem w sezonie 2016/2017 zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz właściwymi przepisami i normami. 2. Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie nr 1 - zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Tropie i Roztoka Brzeziny Zadanie nr 2 - zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Rożnów Zadanie nr 3 - zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Bartkowa-Posadowa i Bujne Zadanie nr 4 - zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Podole-Górowa i Przydonica-Glinik Zadanie nr 5 - zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Gródek nad Dunajcem Zadanie nr 6 - zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Jelna Działy, Przydonica i Podole-Górowa Zadanie nr 7 - zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Jelna, Lipie, Sienna, Zbyszyce Zadanie nr 8 - zimowe utrzymanie drogi powiatowej Sienna Siedlce w zakresie administrowanym przez gminę Gródek nad Dunajcem Zadanie nr 9 - zimowe utrzymanie drogi powiatowej Wytrzyszczka - Tropie - Bartkowa - Posadowa w zakresie administrowanym przez gminę Gródek nad Dunajcem 3. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone są w następujących dokumentach 3.1. Załącznik Nr 8 a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych 3.2. Załącznik Nr 8 b - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi - utrzymanie dróg powiatowych 3.3. Załącznik nr 8 c - opis IV standard utrzymania dróg powiatowych 3.4. Załącznik nr 8 d - wykaz dróg przewidzianych do zimowego utrzymania 3.5. Załącznik nr 8 e - mapa poglądowa 4. Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany zgodnie z przepisami oraz polskimi normami oraz szczegółową specyfikacją techniczną. 5. Miejsce realizacji zamówienia: drogi gminne i administrowane przez gminę Gródek nad Dunajcem - teren gminy Gródek nad Dunajcem, powiat nowosądecki, woj. małopolskie. 6. Zamawiający wskazuje na podstawie art. 29 ust 3a PZP, że następujące czynności powinny być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy rozumieniu art. 22 § 1 - ustawy Kodeks pracy: 6.1. wykonywanie pracy polegającej na kierowaniu nośnikiem (pojazdem) Wyjątek stanowi sytuacja, gdy wykonawca samodzielnie wykonuje powyższą pracę.

II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
Dodatkowe kody CPV:90630000-2, 90611000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 635442.74
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień , o których mowa w artykule 67 ust 1 pkt 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Zamówienie może zostać udzielone dotychczasowemu wykonawcy, jeśli: - wyczerpany zostanie zakres podstawowego zamówienia, a niezbędne będzie dalsze świadczenie usługi w celu zapewnienia właściwego utrzymania drogi w sezonie 2016/17.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/04/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca winien wykazać, że dysponuje (będzie dysponował): a) nośnikiem (tj. samochodem ciężarowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie mniejszej niż 7,5 t. z napędem co najmniej na dwie osie lub ciągnikiem rolniczym o mocy co najmniej 55 KM, wzmocnionej ramie, która powinna umożliwić zamocowanie do niej płyty czołowej) z zamontowanym sprzętem do odśnieżania i zwalczania śliskości w minimalnej ilości dla zadania: zadanie nr 1 - 2 szt. zadanie nr 2 - 2 szt. zadanie nr 3 - 2 szt. zadanie nr 4 - 1 szt. zadanie nr 5 - 1 szt. zadanie nr 6 - 2 szt. zadanie nr 7 - 2 szt. zadanie nr 8 - 1 szt. zadanie nr 9 - 1 szt. b) środkami łączności (telefon stacjonarny i GSM) zapewniającymi możliwość kontaktu z zamawiającym przez całą dobę; c) środkami komunikacji elektronicznej (poczta elektroniczna) zapewniająca możliwość przesyłania zawiadomień, sprawozdań, zgłoszeń itp. między Zamawiającym a Wykonawcą. Na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży "Oświadczenie" - załącznik nr 4 do SIWZ, "Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami". W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie ich łączny potencjał. UWAGA: Nośniki z zamontowanym sprzętem do odśnieżania i zwalczania śliskości wymienione w danym zadaniu nie mogą się powtarzać w żadnym innym zadaniu, jeden nośnik może występować wyłącznie w jednym zadaniu. Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy jedynie zadań 8 i 9, gdzie Zamawiający nie stawia ograniczeń w powyższym zakresie. b) osobami, które powinny posiadać uprawnienia do kierowania nośnikami; Na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży "Oświadczenie" zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ- "wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami". W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie ich łączny potencjał. Zamawiający zastrzega sobie prawo zbadania, czy zadeklarowany sprzęt lub/oraz personel nie jest równocześnie wykorzystywany do realizacji innych zamówień tego samego rodzaju w zadeklarowanym okresie realizacji zadania. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania zapewnienia dodatkowego sprzętu i personelu na potrzeby realizacji zadania, jeśli wykonawca równolegle realizuje inne zadanie o podobnym charakterze, a jednocześnie deklaruje wykorzystanie tego samego sprzętu i personelu na kilku zadaniach.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a/ Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- zał. nr 3b do SIWZ; - złożyć wraz z formularzem ofertowym, b/ Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - należy dostarczyć Zamawiającemu do 3 dni od ukazania się na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy PZP

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3a do niniejszej SIWZ. b) Oświadczenie Wykonawcy - "Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami"; - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ; c) Oświadczenie Wykonawcy - "Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami." - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.1. Formularz oferty przetargowej (Załącznik nr 1 do SIWZ); 1.2. Formularz cenowy dla dróg gminnych - (załącznik 1a do SIWZ) 1.3. Formularz cenowy dla dróg powiatowych - (załącznik 1b do SIWZ) 1.5. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć szczegółową informację o Wykonawcach stanowiących Konsorcjum (Załącznik nr 2 do SIWZ) - jeśli dotyczy; 1.6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla cz. I - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych); dla cz. II - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); dla cz. III - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); dla cz. IV - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); dla cz. V - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); dla cz. VI - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych); dla cz. VII - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych); dla cz. VIII - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych); dla cz. IX - 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych); Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. Wadium niesione w pieniądzu powinno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe informacje na temat wadium znajdują się w SIWZ


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena100.00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem zmian, o których mowa w niniejszej SIWZ. 2. Możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy Zamawiający przewiduje tylko w następujących przypadkach: 2.1. Zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego, 2.2. Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie wykonawcy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego 2.3. W wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury, co nie dotyczy przypadków objęcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym w zakresie tego podatku. 2.4. Zmiany wysokości wynagrodzenia - na wskutek rezygnacji z wykonania części usługi wraz z określeniem zakresu usługi i określeniem kwoty należnej za tą część w granicach pod warunkiem pisemnej akceptacji Wykonawcy i Zamawiającego. 2.5. Wystąpienie zdarzeń niezależnych od stron umowy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych. 2.6. pozostałe zmiany określone w umowie. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana danych kontaktowych, konta bankowego). 4. Zmiana może dotyczyć tylko tych postanowień umowy, na których treść mają wpływ okoliczności określone w opisanych powyżej przypadkach. 5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy będą odbywały się za zgodą obydwu Stron, na piśmie - pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20/10/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Tropie i Roztoka Brzeziny

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a/ Długość dróg do odśnieżania 34,380 km; b/ Długość dróg do posypywania/ uszorstniania 11,480 km; 3. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone są w następujących dokumentach: 3.1. Załącznik Nr 8 a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych; 3.4. Załącznik nr 8 d - wykaz dróg przewidzianych do zimowego utrzymania; 3.5. Załącznik nr 8 e - mapa poglądowa; 4. Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany zgodnie z przepisami oraz polskimi normami oraz szczegółową specyfikacją techniczną. 5. Miejsce realizacji zamówienia: drogi gminne i administrowane przez gminę Gródek nad Dunajcem - teren gminy Gródek nad Dunajcem, powiat nowosądecki, woj. małopolskie. 6. Zamawiający wskazuje na podstawie art. 29 ust 3a PZP, że następujące czynności powinny być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy rozumieniu art. 22 § 1 - ustawy Kodeks pracy: 6.1. wykonywanie pracy polegającej na kierowaniu nośnikiem (pojazdem) Wyjątek stanowi sytuacja, gdy wykonawca samodzielnie wykonuje powyższą pracę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90611000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 69222.96
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Rożnów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a/ Długość dróg do odśnieżania 31,850 km; b/ długość dróg do posypywania/ uszorstniania 6,800 km; 3. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone są w następujących dokumentach: 3.1. Załącznik Nr 8 a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych; 3.4. Załącznik nr 8 d - wykaz dróg przewidzianych do zimowego utrzymania; 3.5. Załącznik nr 8 e - mapa poglądowa; 4. Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany zgodnie z przepisami oraz polskimi normami oraz szczegółową specyfikacją techniczną. 5. Miejsce realizacji zamówienia: drogi gminne i administrowane przez gminę Gródek nad Dunajcem - teren gminy Gródek nad Dunajcem, powiat nowosądecki, woj. małopolskie. 6. Zamawiający wskazuje na podstawie art. 29 ust 3a PZP, że następujące czynności powinny być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy rozumieniu art. 22 § 1 - ustawy Kodeks pracy: 6.1. wykonywanie pracy polegającej na kierowaniu nośnikiem (pojazdem) Wyjątek stanowi sytuacja, gdy wykonawca samodzielnie wykonuje powyższą pracę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90611000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 56742.59
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Bartkowa-Posadowa i Bujne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a/ Długość dróg do odśnieżania 24,890 km; b/ Długość dróg do posypywania/ uszorstniania 8,840 km; 3. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone są w następujących dokumentach: 3.1. Załącznik Nr 8 a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych; 3.4. Załącznik nr 8 d - wykaz dróg przewidzianych do zimowego utrzymania; 3.5. Załącznik nr 8 e - mapa poglądowa; 4. Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany zgodnie z przepisami oraz polskimi normami oraz szczegółową specyfikacją techniczną. 5. Miejsce realizacji zamówienia: drogi gminne i administrowane przez gminę Gródek nad Dunajcem - teren gminy Gródek nad Dunajcem, powiat nowosądecki, woj. małopolskie. 6. Zamawiający wskazuje na podstawie art. 29 ust 3a PZP, że następujące czynności powinny być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy rozumieniu art. 22 § 1 - ustawy Kodeks pracy: 6.1. wykonywanie pracy polegającej na kierowaniu nośnikiem (pojazdem) Wyjątek stanowi sytuacja, gdy wykonawca samodzielnie wykonuje powyższą pracę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90611000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 51133.70
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Podole-Górowa i Przydonica-Glinik

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a/ Długość dróg do odśnieżania 18,050 km; b/ Długość dróg do posypywania/ uszorstniania 7,910 km; 3. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone są w następujących dokumentach: 3.1. Załącznik Nr 8 a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych; 3.4. Załącznik nr 8 d - wykaz dróg przewidzianych do zimowego utrzymania; 3.5. Załącznik nr 8 e - mapa poglądowa; 4. Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany zgodnie z przepisami oraz polskimi normami oraz szczegółową specyfikacją techniczną. 5. Miejsce realizacji zamówienia: drogi gminne i administrowane przez gminę Gródek nad Dunajcem - teren gminy Gródek nad Dunajcem, powiat nowosądecki, woj. małopolskie. 6. Zamawiający wskazuje na podstawie art. 29 ust 3a PZP, że następujące czynności powinny być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy rozumieniu art. 22 § 1 - ustawy Kodeks pracy: 6.1. wykonywanie pracy polegającej na kierowaniu nośnikiem (pojazdem) Wyjątek stanowi sytuacja, gdy wykonawca samodzielnie wykonuje powyższą pracę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90611000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 39969.26
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Gródek nad Dunajcem

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a/ Długość dróg do odśnieżania 18,810 km długość dróg do posypywania/ uszorstniania 6,970 km 3. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone są w następujących dokumentach: 3.1. Załącznik Nr 8 a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych: 3.4. Załącznik nr 8 d - wykaz dróg przewidzianych do zimowego utrzymania; 3.5. Załącznik nr 8 e - mapa poglądowa; 4. Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany zgodnie z przepisami oraz polskimi normami oraz szczegółową specyfikacją techniczną. 5. Miejsce realizacji zamówienia: drogi gminne i administrowane przez gminę Gródek nad Dunajcem - teren gminy Gródek nad Dunajcem, powiat nowosądecki, woj. małopolskie. 6. Zamawiający wskazuje na podstawie art. 29 ust 3a PZP, że następujące czynności powinny być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy rozumieniu art. 22 § 1 - ustawy Kodeks pracy: 6.1. wykonywanie pracy polegającej na kierowaniu nośnikiem (pojazdem) Wyjątek stanowi sytuacja, gdy wykonawca samodzielnie wykonuje powyższą pracę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90611000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 39200.37
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Jelna Działy, Przydonica i Podole-Górowa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a/ Długość dróg do odśnieżania 34,930 km; b/ Długość dróg do posypywania/ uszorstniania 13,320 km; 3. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone są w następujących dokumentach: 3.1. Załącznik Nr 8 a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych; 3.4. Załącznik nr 8 d - wykaz dróg przewidzianych do zimowego utrzymania; 3.5. Załącznik nr 8 e - mapa poglądowa; 4. Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany zgodnie z przepisami oraz polskimi normami oraz szczegółową specyfikacją techniczną. 5. Miejsce realizacji zamówienia: drogi gminne i administrowane przez gminę Gródek nad Dunajcem - teren gminy Gródek nad Dunajcem, powiat nowosądecki, woj. małopolskie. 6. Zamawiający wskazuje na podstawie art. 29 ust 3a PZP, że następujące czynności powinny być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy rozumieniu art. 22 § 1 - ustawy Kodeks pracy: 6.1. wykonywanie pracy polegającej na kierowaniu nośnikiem (pojazdem) Wyjątek stanowi sytuacja, gdy wykonawca samodzielnie wykonuje powyższą pracę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90630000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 73520.37
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Jelna, Lipie, Sienna, Zbyszyce

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a/ Długość dróg do odśnieżania 29,340 km; b/ długość dróg do posypywania/ uszorstniania 14,320 km 3. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone są w następujących dokumentach: 3.1. Załącznik Nr 8 a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych; 3.4. Załącznik nr 8 d - wykaz dróg przewidzianych do zimowego utrzymania; 3.5. Załącznik nr 8 e - mapa poglądowa; 4. Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany zgodnie z przepisami oraz polskimi normami oraz szczegółową specyfikacją techniczną. 5. Miejsce realizacji zamówienia: drogi gminne i administrowane przez gminę Gródek nad Dunajcem - teren gminy Gródek nad Dunajcem, powiat nowosądecki, woj. małopolskie. 6. Zamawiający wskazuje na podstawie art. 29 ust 3a PZP, że następujące czynności powinny być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy rozumieniu art. 22 § 1 - ustawy Kodeks pracy: 6.1. wykonywanie pracy polegającej na kierowaniu nośnikiem (pojazdem) Wyjątek stanowi sytuacja, gdy wykonawca samodzielnie wykonuje powyższą pracę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90611000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 67785.93
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: Zimowe utrzymanie drogi powiatowej Sienna Siedlce w zakresie administrowanym przez gminę Gródek nad Dunajcem

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi do utrzymania - 2,924 km Odcinek utrzymywany przez gminę - 0+000 do 2+924 km 3. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone są w następujących dokumentach: 3.2. Załącznik Nr 8 b - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi - utrzymanie dróg powiatowych; 3.3. Załącznik nr 8 c - opis IV standard utrzymania dróg powiatowych; 3.4. Załącznik nr 8 d - wykaz dróg przewidzianych do zimowego utrzymania; 3.5. Załącznik nr 8 e - mapa poglądowa; 4. Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany zgodnie z przepisami oraz polskimi normami oraz szczegółową specyfikacją techniczną. 5. Miejsce realizacji zamówienia: drogi gminne i administrowane przez gminę Gródek nad Dunajcem - teren gminy Gródek nad Dunajcem, powiat nowosądecki, woj. małopolskie. 6. Zamawiający wskazuje na podstawie art. 29 ust 3a PZP, że następujące czynności powinny być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy rozumieniu art. 22 § 1 - ustawy Kodeks pracy: 6.1. wykonywanie pracy polegającej na kierowaniu nośnikiem (pojazdem) Wyjątek stanowi sytuacja, gdy wykonawca samodzielnie wykonuje powyższą pracę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90611000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 20435.53
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa: Zimowe utrzymanie drogi powiatowej Wytrzyszczka - Tropie - Bartkowa - Posadowa w zakresie administrowanym przez gminę Gródek nad Dunajcem

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi do utrzymania - 0,790 km Odcinek utrzymywany przez gminę - 0+080 do 0+870 km 3. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone są w następujących dokumentach: 3.2. Załącznik Nr 8 b - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi - utrzymanie dróg powiatowych; 3.3. Załącznik nr 8 c - opis IV standard utrzymania dróg powiatowych; 3.4. Załącznik nr 8 d - wykaz dróg przewidzianych do zimowego utrzymania; 3.5. Załącznik nr 8 e - mapa poglądowa; 4. Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany zgodnie z przepisami oraz polskimi normami oraz szczegółową specyfikacją techniczną. 5. Miejsce realizacji zamówienia: drogi gminne i administrowane przez gminę Gródek nad Dunajcem - teren gminy Gródek nad Dunajcem, powiat nowosądecki, woj. małopolskie. 6. Zamawiający wskazuje na podstawie art. 29 ust 3a PZP, że następujące czynności powinny być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy rozumieniu art. 22 § 1 - ustawy Kodeks pracy: 6.1. wykonywanie pracy polegającej na kierowaniu nośnikiem (pojazdem) Wyjątek stanowi sytuacja, gdy wykonawca samodzielnie wykonuje powyższą pracę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90611000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5617.78
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.